2013-12-06, 21:41
Medlem
valleFANs avatar
blir man fortfarande unbannad om man bottar från en helt annan IP? eller om man köper plvling och blir bannad for botting och sen påstår att man blev hackad?

(såklart om man inte har authenticator)
Citera
2013-12-06, 22:33
Medlem
Gresks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valleFAN
börjar bli trött på att farma fullt honor gear till olika specs of klasser då jag gjort det över 14 ggr sedan mop releasen

jag har bottat lite förut och då jag sitter på ett ganska värdefullt konto nu så undrar jag 3 saker:

är det värt att botta 6-7 timmar extra BGs per dag med honorbuddy om man bottar smart?

har aldrig blivit suspended eller varnad förut, är det permban som gäller?

om man bottar på en annan IP, kan man påstå att någon annan spelat på ens konto och få unban?

fruktansvärt tacksam för svar!

Att botta bgs är väldigt riskabelt.
Citera
2013-12-06, 22:35
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gresk
Att botta bgs är väldigt riskabelt.

Botta bgs gör jag bara ibland och då övervakar jag skapligt. Man ser direkt vilka som bottar i bg och skulle aldrig lämna det på i timmar. Riktigt riskabelt som du skrev.
Citera
2013-12-06, 22:36
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valleFAN
blir man fortfarande unbannad om man bottar från en helt annan IP? eller om man köper plvling och blir bannad for botting och sen påstår att man blev hackad?

(såklart om man inte har authenticator)

Jag har påstått 2 gånger att jag blivit hackad när jag blivit bannad och har fått accountet tillbaka båda gångerna.
Citera
2013-12-07, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stilnoctpenis
Jag har påstått 2 gånger att jag blivit hackad när jag blivit bannad och har fått accountet tillbaka båda gångerna.

Har du kört från annan ip då?
Citera
2013-12-07, 13:41
Medlem
Tjena. Jag tänkte bara höra mig för här. Jag har läst en del i tråden och har väl fått en hyfsad uppfattning om hur det går till. Det jag helst skulle vilja ha är en questing bot, vilken ska man då cracka/köpa.

Är det ett "måste" att köpa en bot om man spelar på retail eller går det med en crackad? Vad kostar detta isåfall? Hur sätter man upp botten senare? Hur säkert är det att questing botta?
Citera
2013-12-11, 22:41
Medlem
Laktosfri271s avatar
Får någon igång bot ifrån codedeception?..
Citera
2013-12-13, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock.Holmes
Minns att jag satt på en version utav Pirox och farmade rätt bra med honor i TBC, den var rätt efterbliven men gick bra, köpte några Merciless items per dag.

Fanns dock ingen bot kapabel till att questa normalt innan Cataclysm, så det är ju bara att glömma.

Behöver inget avancerat utan mest att den kan döda mobs i ett område och loota + skinning typ så kan jag förflytta mig till nytt ställe när jag behöver bättre skinning.

Något sådant borde väl finnas?
Citera
2013-12-13, 15:29
Medlem
Sherlock.Holmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFlakes
Behöver inget avancerat utan mest att den kan döda mobs i ett område och loota + skinning typ så kan jag förflytta mig till nytt ställe när jag behöver bättre skinning.

Något sådant borde väl finnas?

Menar du för nu i MoP eller pre-cataclysm?
Citera
2013-12-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock.Holmes
Menar du för nu i MoP eller pre-cataclysm?

pre-cata. Närmare bestämt 2.4.3 Private server.
Citera
2013-12-14, 13:21
Medlem
Hur lång tid brukar det ta innan dom hittar en väg runt "tripwires"
Citera
2013-12-26, 19:27
Medlem
Hej FB jag letar efter en gratis fishing / mining bot att använda då! men hittar tyvär ingen googlat runt lite och vissa är mest hackers som vill åt ditt konto medans vissa andra bottar är värdelösa hittade en fishing bot som jag trodde skulle funka men den tog alltid kroken inna nfisken var tagen så skräp rent ut sagt så vänder mighit här nu med hopp om att hitta någon fungerande bot , brukade köra pirox free fishing bot innan funkade klockrent så en liknande sån skulle ej vara fel !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in