2014-11-15, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Vad tycker du om tjack då? Enligt mig så slår det mdma!

Aldrig testat men är det inte svårt o somna på det efter en kväll?!
Är ruset och feelingen i klass med mdma?! Pallar inte sitta helt överspeedad hemma
Citera
2014-11-15, 21:50
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woop2014
Aldrig testat men är det inte svårt o somna på det efter en kväll?!
Är ruset och feelingen i klass med mdma?! Pallar inte sitta helt överspeedad hemma

Alltså det blir lite vad man gör det till, har man ett gäng öl, lite brajj och några lugna filmer att kika på så blir det ingen nämnvärd at eftersom att man somnar ganska snabbt om man avbryter intaget x antal timmar innan läggdags! Nja inte just DEN feelingen, men ett skönt rus som man är lugn inombords och kontrollerad på, tycker jag ju är bättre än den dära neråt skelögda mdma kicken iaf! Man känner häller inga myrkrypningar och skit som på kanpp! (eller JAG känner rättare sagt)
Citera
2014-11-15, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Alltså det blir lite vad man gör det till, har man ett gäng öl, lite brajj och några lugna filmer att kika på så blir det ingen nämnvärd at eftersom att man somnar ganska snabbt om man avbryter intaget x antal timmar innan läggdags! Nja inte just DEN feelingen, men ett skönt rus som man är lugn inombords och kontrollerad på, tycker jag ju är bättre än den dära neråt skelögda mdma kicken iaf! Man känner häller inga myrkrypningar och skit som på kanpp! (eller JAG känner rättare sagt)

Hmm... Får suga på den ett tag.
Lätt att bli besviken för man har för höga förväntningar.
Jag älskar ju krypningarna som kommer vid E... Håret reser sig i nacken, kyla välver ut i armarna, benen svävar, dom stora svarta pupillerna som man kan beundra i minuter i spegeln på toa.
hihi blir ju helt sugen nu. Va fan!

Aja, man får väl kanske hålla ut då och köra varannan månad och köra på sitt säkra kort i väntan på att nån smart jäkel uppfinner ett substitut 😏
Citera
2014-11-16, 10:26
Medlem
Som tjackbrukare(inte miss) så ska man runka om man är själv. Annars blir det lätt jobbigt, man känner sig smutsig osv. Rastlös. Sen kan du inte sova på minst 12 timmar oavsett. Speciellt nu när du läst det överallt

Kan man sova efter 2-MMC och några folkisar? Jag menar ut minsta problem?
Citera
2014-11-18, 03:04
Medlem
Citat:
Tackar för feedbacken.
Misstänkte så var fallet.
E är topline enligt mig och det skulle väl vara för bra för att vara sant om det funnits ett substitut som var likvärdigt.

Jaha, va fan ska man då köra på när helgen kommer och man sitter hemma och vill ha lite go feeling i kroppen?! Typ mdma feeling, ni vet va jag menar :P

Weed är uteslutet blir bara kass och spyr av den där skiten.

Aldrig testat kola men av andras förklaringar så känns det både dyrt och inget man drar i sig hemma på helgen. Dessutom min upplevelse av kolaklubben är att dom uppför sig dryga och tror dom är bättre än alla andra, för att inte tala om på dansgolvet!
Aggressivt och stressigt beteende eller så är det en själv som är E:ad och upplever dom så

Och alkohol, blir man både fet av och dessutom dryg och bakis av.

Jag är ingen expert men tror du rökt fel weed. Annars skulle jag rekomendera (kan va svårt att få tag i) citodon/morfin. Man får en skön känsla i kroppen och det är skönt att bara sitta hemma vid datorn/tv:n. Dock är det väldigt beroende framkallande så ta det lugnt.
Citera
2014-11-18, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FapLars
Jag är ingen expert men tror du rökt fel weed. Annars skulle jag rekomendera (kan va svårt att få tag i) citodon/morfin. Man får en skön känsla i kroppen och det är skönt att bara sitta hemma vid datorn/tv:n. Dock är det väldigt beroende framkallande så ta det lugnt.

Haha citodon fick jag utskrivet av min tandläkare för ett tag sen... Dom e slut :P men i feel you. :P

Blir bara seg av weed. Inga skratt och fnissattacker som folk snackar om. Dessutom blir jag öken i käften, 100 gånger värre än när man poppar E.

Men får kanske ge weed en chans till 😏

Kommer förhoppningsvis över några oxynorm inom nån månad men lär väl behöva dom för sytets skull, smärtlindring! 😉
Citera
2014-11-18, 12:05
Bannlyst
Citat:
Haha citodon fick jag utskrivet av min tandläkare för ett tag sen... Dom e slut :P men i feel you. :P

Blir bara seg av weed. Inga skratt och fnissattacker som folk snackar om. Dessutom blir jag öken i käften, 100 gånger värre än när man poppar E.

Men får kanske ge weed en chans till 😏

Kommer förhoppningsvis över några oxynorm inom nån månad men lär väl behöva dom för sytets skull, smärtlindring! 😉
Fan vad tråkigt med cannabis när man tar Ecstasy, det hade jag skippat. Men vi är ju olika. Tror också du rökt fel gräs, någon sativa-dominerad strain hade du nog gillat bättre.
Citera
2014-11-18, 12:29
Medlem
Jag fick en fundering. E är ju väldigt sensoriskt stimulerande. Hur känns det att bada och duscha på E? Under själva ruset? På glowet?
Citera
2014-11-18, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengtekerot
Jag fick en fundering. E är ju väldigt sensoriskt stimulerande. Hur känns det att bada och duscha på E? Under själva ruset? På glowet?

Det sägs vara skönt.
Har enbart legat och slappat i soffan på det.
Citera
2014-11-18, 13:39
Bannlyst
Citat:
Det är nog väldigt skönt, samtidigt något jag skulle passa mig ordentligt för. MDMA höjer kroppstemperaturen och man svettas mer. Skulle akta mig för att bada eller duscha varmt.
Citera
2014-11-18, 17:38
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Det är nog väldigt skönt, samtidigt något jag skulle passa mig ordentligt för. MDMA höjer kroppstemperaturen och man svettas mer. Skulle akta mig för att bada eller duscha varmt.
Jag och flickvännen diskuterade duschande i helgen innan trippen men kom fram till samma sak. Om man verkligen vill testa så bör man nog se till att inte ha för varmt vatten och kanske även att ha ett alarm satt så att man inte fastnar för länge i duschen. Bada varmt skulle jag aldrig göra eftersom man blir varm så jävla fort i vanliga fall. Tråkigt att överhetta...
Citera
2014-11-18, 18:09
Medlem
Citat:

Fel årstid men testat och gå barfota i gräs?! Sjukt mjukt o härligt :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in