Citat:
Ursprungligen postat av
elgecy
Vad har man gjort fel eller missat om simarna inte kan gå in genom dörrjäveln på ens eget hus...
Kolla om något föremål är i vägen för dörren.
Jag måste dock säga att jag är lite besviken på TS4. Många nya funktioner älskar jag och tycker är riktigt grymma. Men det jag blir besviken på är att de har tagit bort en del funktioner som gjorde att TS3 blev ett helt nytt spel i jämförelse med TS1 och TS2. Funktionen där man kan ändra färg och mönster på i princip allting lyfte TS3 till en annan dimension. Den funktionen är helt och hållet borta, vilket gör att TS4 känns som något som ligger mellan TS2 och TS3. Simmarna kan inte gå i kvarteret hur som helst, de blir inte upphämtade av olika fordon när de ska till sina jobb, man kan inte gå ute på stan som tidigare och varje gång de ska någonstans så försvinner de bara precis som i TS2.
Som sagt, många funktioner hyllar jag men allt som allt tycker jag nog fortfarande att TS3 är bäst hittills. Jag hoppas att dessa saker kommer att ändra sig i framtiden, för det var det som gjorde TS3 så speciellt.