Citat:
Ursprungligen postat av
Dukater
Jag fick hra rykten om att de lyssnar p sina fans

Kanske inte r s d?
Det dr med fotoalbumet: Nu var det ett tag sedan som jag spelade The SIms 3 s jag minns inte. Men albumet fanns vl kvar?
Man kunde ta kort och skapa album, eller?. . .
Jag mste minnas fel. Konstigt och trkigt att ta bort ngot som r uppskattade.
Att de tog bort den fria vrlden var ju bara fr att det laggade s mycket fr mnga i The Sims 3.
h, vad jag hoppas att The SIms 5 kommer bli s.k ''Free world''!
Mnga fans har trttnat p att Sims teamet inte alls lyssnar och helt enkelt bara rnar oss p pengar. T.ex. Mitt frsta husdjur som kom direkt efter att de slppt Cats and dogs, det r egentligen bara en komplettering till just Cats and dogs, istllet fr att bara gra en fri uppdatering fr de som redan kpt Cats and dogs.
Mnga vill ha paket som t.ex. hobbys fr simmarna likt sna som funnits i tidigare Sims, eller t.ex. bondgrd fr en roligare spelupplevelse och de vljer d istllet att slppa ett star wars expansion...vilket i princip ingen nskat.
Bunkbeds som jag nmnde har fansen velat ha sen start, bilar(!!) finns inte heller, att man ska kunna gra saker med spdbarn istllet fr att de endast ligger helt livlsa i sin sng. Eller spiraltrappor! Det verkar de ocks vgra, ven fast moddare kan fixa snt hur ltt som helst...listan kan gras vldigt lng men jag r trtt just nu haha.
Kolla in Paralives om du inte redan gjort det. De kommer ha husdjur, bunkbeds och i princip det mesta frn start och/eller lgga till massor i gratis uppdateringar, som the Sims 4
borde ha... the Sims 4 kndes halvfrdigt nr det slpptes.
Nr man jmfr dessa tv spel (nu har inte Paralives slppts n, men om det blir som de sagt) s inser man verkligen hur EA bara varit riktigt jvla giriga.
Sims 4 i all ra, jag spelar det som sagt vldigt mycket. Men jag frstr att communityt trttnat och knner sig lurade. De har faktiskt slappat vldigt mycket gllande det mesta, tyvrr...
Men det r kanske inte s konstigt att EA gjort shr och nd haft skyhga priser fr halvfrdiga expansioner, folk betalar ju nd d de inte haft ngon konkurrens ht i princip frrn nu nr Paralives kommer slppas inom snar framtid...
Tillgg: Jag hoppas ocks verkligen p ppen vrld till Sims 5!!