2014-12-28, 17:04
Medlem
Är det någon som lyckats lista ut hur man tar ut sina semesterdagar ännu?
Citera
2015-01-02, 08:02
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
När jag läser detta är jag så nöjd över att jag inte lade 400-500 kronor på The Sims 4. Jag har Sims 3 och jag är helt nöjd med det spelet kan jag säga! Jag tycker att det spelet är helt fantastiskt. Med andra ord ska jag alltså inte köpa Sims 4...

Ja, så länge spelet är såhär som det är idag så missar du inget iallafall. Jag hoppas verkligen att det kommer ytterligare uppdateringar med det där jag saknar, annars tycker jag faktiskt att EA har gått ner sig när det gäller Sims-serien.
Citera
2015-01-02, 11:43
Medlem
charlesmonroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Ja, så länge spelet är såhär som det är idag så missar du inget iallafall. Jag hoppas verkligen att det kommer ytterligare uppdateringar med det där jag saknar, annars tycker jag faktiskt att EA har gått ner sig när det gäller Sims-serien.

Jag håller med dig fullt ut. Jag har spelat TS troget sedan första kom ut och är grymt besviken på TS4. Det känns som att den här versionen skulle ha kommit mellan TS2 och TS3 då den är som ett ofullständigt spel.

Det jag stör mig mest på: varför alla dessa plötsliga armhävningar? Har alla mina simmar någon form av mental störning eller är det något skumt i kaffet de dricker?
Citera
2015-01-02, 11:47
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlesmonroe
Jag håller med dig fullt ut. Jag har spelat TS troget sedan första kom ut och är grymt besviken på TS4. Det känns som att den här versionen skulle ha kommit mellan TS2 och TS3 då den är som ett ofullständigt spel.

Det jag stör mig mest på: varför alla dessa plötsliga armhävningar? Har alla mina simmar någon form av mental störning eller är det något skumt i kaffet de dricker?

Precis vad jag också anser. Spelet hade varit riktigt grymt om det behållit gamla viktiga funktioner.

Ingen aning dessvärre. Störande dock. Får mig att sakna simmarnas envisa visslande istället.
Citera
2015-01-02, 12:40
Medlem
Citat:

Jag har Sims 3 och jag är riktigt nöjd med den produkten. Kommer inte skaffa Sims 4 då det verkar vara rena skräpet jämfört med Sims 3.
Citera
2015-01-02, 16:10
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Jag har Sims 3 och jag är riktigt nöjd med den produkten. Kommer inte skaffa Sims 4 då det verkar vara rena skräpet jämfört med Sims 3.

Tro mig, det är det. Just nu så kan du vänta ett bra tag med att införskaffa dig det.
Citera
2015-01-02, 16:52
Medlem
Bruce_Lees avatar
Citat:

Jag vill minnas att Sims alltid har kommit som ett tomt skal såhär varje gång. Nu är det kanske lite väl men det vet vi ju allihop att alla bra funktioner som vi saknar från Sims 3 kommer att komma antingen via dlc eller i någon expansion. Däremot hade man kunnat vänta något halvår med att skaffa det så man slapp besvikelsen.

Din Sim gör armhävningar för att han antingen är en aktiv Sim eller för att han är laddad.
Citera
2015-01-04, 20:34
Medlem
trillkas avatar
Håller på att installera Sims 4 just nu, det har kanske gått 1-2 h och jag har bara kommit till 62%, går fan i snigelfart? Någon som vet varför? Krävs det bra uppkoppling och internet för att få det att gå relativt snabbt eller är det bara ett allmänt stort spel för datorn som tar tid?
Citera
2015-01-04, 22:44
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trillka
Håller på att installera Sims 4 just nu, det har kanske gått 1-2 h och jag har bara kommit till 62%, går fan i snigelfart? Någon som vet varför? Krävs det bra uppkoppling och internet för att få det att gå relativt snabbt eller är det bara ett allmänt stort spel för datorn som tar tid?

Verkar ligga på runt 10GB
Citera
2015-01-05, 18:08
Medlem
Alltså jag måste ha missat något viktigt, jag köpte The sims 4 idag (Det var inte direkt billigt, 600spänn sved i plånboken) och nu när jag kom hem försökte jag installera det på min dator. Datorn bara fortsatte skjuta ut skivan, och jag inser nu, spelet kanske inte funkar till mac eller? Jag har verkligen inte läst på eller något, var bara sugen på att spela lite sims och...ja nu känner man ju sig lite dum Går det att spela på mac eller gjorde jag bara fel? Haha helt lost på teknik och sånt
Senast redigerad av sooofiiiiaaaaaaa 2015-01-05 kl. 18:11.
Citera
2015-01-05, 19:29
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sooofiiiiaaaaaaa
Alltså jag måste ha missat något viktigt, jag köpte The sims 4 idag (Det var inte direkt billigt, 600spänn sved i plånboken) och nu när jag kom hem försökte jag installera det på min dator. Datorn bara fortsatte skjuta ut skivan, och jag inser nu, spelet kanske inte funkar till mac eller? Jag har verkligen inte läst på eller något, var bara sugen på att spela lite sims och...ja nu känner man ju sig lite dum Går det att spela på mac eller gjorde jag bara fel? Haha helt lost på teknik och sånt

Det var onödigt...här kostar det 35 euro t ex: https://www.g2a.com/the-sims-4-origi...ey-global.html
T.o.m. "bara" 401 kr på Origin: https://www.origin.com/sv-se/store/b...andard-edition

Men det stämmer att det inte finns nån mac-version ännu. Men det kanske är bra att du köpte det som du gjorde isf, då du kanske kan lämna tillbaka det
Citera
2015-01-18, 18:44
Medlem
elgecys avatar
Citat:

Mina har aldrig gjort en enda armhävning i sina liv. Jag har däremot problemet med att mina måste sova i tid och jävla otid... Det är i princip omöjligt för mig att hitta på saker med dem, för de somnar tammefan överallt. Golv, bänkar, ja you name it. De är inte direkt de ultimata fest-värdarna som ni kan föreställa er.. Armhävningarna måste ju bero på att du ställt in personligheten till att vara någon form av aktiv sport- och hälsointresserad dåre? Jag har t ex ställt in mina personligheter till att vara lugna, low key och lite blyga. Men jösses, trodde man kunde vara lugn utan att lida av narkolepsi, men tji fick jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in