Citat:
Ursprungligen postat av
Andrimner
Är Jomshofs motståndare efterblivna på riktigt? Med det menar jag att dom har ett väldigt lågt IQ. Frågan är berättigad. Jomshof förklarar klart och tydligt att han pratar om den extrema islamismen och inte muslimer i allmänhet. Ändå envisas dessa lågt begåvade motståndare att argumentera mot ett argument Jomshof aldrig fört fram. Motståndarnas utgångspunkt är att han menar alla muslimer trots att han talar om den extrema delen av islam. Hur fan ska man kunna debattera med folk som är så jävla underbegåvade och inte begriper enkla meningar?

Jag tycker ärligt sagt att de är naiva och enkelspåriga. Det är som om de inte kan förhålla sig till Jomshof eller världen på ett dynamiskt och intelligent sätt.
Jag menar, de behöver ju inte hålla med Jomshof i sak, men de kan ju bemöta hans argument med egna bärande argument, men ens det klarar de!
Dessa politiker lever ju i en fantasivärld där sinnet för proportioner inte funkar, där sunt förnuft är satt ur spel, där logiskt tänkande har ersatts av en slags känslomässig fanatism.
Kort sagt, vi kan nog
inte förlita på att de vill oss väl...
Sluta rösta på dessa farliga politiker !