Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Ja kanske en kombination av nätet och dans är bra, har ju mest haft sidor på nätet innan. Men då ska det ju vara dansställe med "riktig" dans som jag skrev och inte disco, det har jag också fått bilden av att det mest är ett ställe för festande och inte för att finna sin kärlek. Krogen är absolut inget ställe jag skulle gå till för att finna min kärlek, ja skulle inte gå till krogen annars heller då jag ogillar den miljön och fulla individer. Och som du säger, otroligt ytligt och det kan jag klara mig bra utan.
Oj vad jag har dansat. Eftersom jag varken röker eller super så har det blivit Mälarsalen och Skansen.
Alla arrangörer vill bara en sak, att tjäna pengar. Det fick man inte in på Mälarsalen.
Det sista året öppnade man ett discoliknande tillhåll för att tvinga bort oss tråkmånsar. Vad jag hört så är det nerlagt det också.
Discoteken som finns är det bara hårdragg som gäller.
Att anmäla sig till en aktivitetsgrupp är nog den bästa metoden i dag. I töntiga grupper finns töntiga människor så det är bara att välja. Körer är ett annat bra träffställe. Då kan man ju alltid sjunga ut sin ilska om man börjar bråka.
Eller gå med i Mamma söker. Som ni ser, går det knappt att vara ensam med alla varianter av erbjudanden som finns där ute.