2014-12-02, 19:45
Medlem
Såg också Petras och Sebastians bröllops planer, ja kanske lite snabbt påkommet men man får önska lycka till och hoppas dem inte förhastat sig. Vore tråkigt om dem blev sårade och besvikna...det är ju väldigt lätt att bli det när man kanske inte har "rätt" bild av en person
Citera
2014-12-02, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Ja man kan verkligen fråga sig varför de har så bråttom, varför de inte lär känna varandra ordentligt först. Var nog inte många som trodde det skulle hålla mellan Pär-Ola och Louise, tänkte innan de åkte iväg på resan att det där kommer inte hålla, de kommer snart ha glömt varandra. Och precis så blev det ju, var likadant med Magnus och Emma som gifte sig efter väldigt kort tid. När vardagen tränger sig på är det inte lika roligt längre så därför tror jag det är bättre att ta det lite lugnt, se varandra positiva och negativa sidor, leva vardagsliv och se hur det fungerar.

hoppas det inte blir för Petra och Sebastian som för ovan nämnda par....tycker både Sebastian och Petra är värda all lycka och kärlek
Citera
2014-12-02, 19:51
Medlem
Så länge Sebastian och Petra är nöjda och trivs tillsammans så spelar det ju inte så stor roll om vi tittare tycker att de går för fort fram. Även om jag är skeptisk till vissa saker så är de ändå väldigt söta tillsammans.
Citera
2014-12-02, 19:53
Medlem
Citat:
Så länge Sebastian och Petra är nöjda och trivs tillsammans så spelar det ju inte så stor roll om vi tittare tycker att de går för fort fram. Även om jag är skeptisk till vissa saker så är de ändå väldigt söta tillsammans.

mm är väl så
Citera
2014-12-02, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleXL
Ursäkta. jag har inte läst om att dom hade en grovgallring och en speeddating eller att programmet spelades in i somras och att Sebastian och Petra redan håller på att gifta sig låter konstigt.
I morgon får vi reda på mer.

Ja imorgon blir det spännande att få veta hur det kommer gå för alla
Citera
2014-12-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ja imorgon blir det spännande att få veta hur det kommer gå för alla

Går säkert bra...blir säkerligen underbart för alla
Citera
2014-12-02, 20:04
Medlem
Ja i vilket fall så får väl bönderna en fin resa och sen kanske det utvecklas till varm kärlek för dem som det inte redan gjort det för. Jonathan och Erik vet jag inte alls hur det går för....Peter och Helene känns klockrena ihop , och Petra och Sebastian håller jag verkligen tummarna för. Han har verkligen haft tur där, en tjej som verkar veta vad ödmjukhet, vänlighet och engagemang är. Egenskaper som är en enorm "bristvara" hos tjejer idag
Citera
2014-12-02, 20:07
Medlem
Erik visar ju inget intresse alls så jag tycker han får skylla sig själv att tjejerna drar. Tror inte det blir nått med Ida. Jonathan har jag också svårt att se att han kommer få en långvarig relation.
Citera
2014-12-02, 20:11
Medlem
Citat:
Erik visar ju inget intresse alls så jag tycker han får skylla sig själv att tjejerna drar. Tror inte det blir nått med Ida. Jonathan har jag också svårt att se att han kommer få en långvarig relation.

Jonathan: ja blir nog inget med damerna som är kvar
Erik: kanske han inte visar intresse pga nervositet, att Ida inte är vad han tycker passar in på gården...krävs nog en tjej som kan se bakom Eriks tillkortakommanden , som inte bara blir sur och ger honom skulden för allt, tycker att hon är så mycket bättre som den där Matilda verkade göra.
Citera
2014-12-02, 20:15
Medlem
Citat:

nej Jonathan verkade inte så intresserad vid dejten med Ellen med tanke på hans lek med alla glas och spritflaskor där i lusthuset....och mellan honom och Sara verkar ingen kemi finnas....kanske han hoppades på Maria som drog...kanske han vill ha någon helt annan typ av tjej....eller så kanske han inser att han har det lugnare utan någon tjej och slipper bli sårad. Med tanke på att nå bakåt i tråden skrev att "tror inte Jonathan åker på nån resa"
Citera
2014-12-02, 20:18
Medlem
Kan bönderna välja att inte åka på någon resa? Så har det väl inte varit förut? Jag tror att Jonathan säker en tjej som är redo att bilda familj då han flera gånger påpekat att detta med att skaffa barn är viktigt för honom.
Citera
2014-12-02, 20:29
Medlem
Nej det har inte varit så förr men vem vet...kanske kan någon bonde välja att inte åka på någon resa denna säsongen.....dem har ju gjort andra ändringar så......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in