2014-11-12, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja absolut att man kan kombinera ett liv på landet med plugg och jobb, har ju goda vänner som haft det så och det har fungerat bra. Jo det är sant, Jonathan och tror även Sebastian har ju sagt att dem inte sökte en medarbetare till gården och dem olika jobb blir det ju mer att delge varandra när dem ses på kvällen efter arbetsdagen. Ja det ska bli intressant att se hur avsnittet ikväll blir, om det är flera som hoppar av. Ibland känns det lite som en slump att det är så många som hoppar av men det kan ju vara "avgjort" med produktionen, man vet ju inte helt när det gäller TV. Ja jag skulle nog våga påstå att säsongen har varit mycket platt och det där Linda sa måste ju varit ett skämt eller ironi....annars så är det ju att blåsa alla tittare. Att påstå att detta skulle vara den mest händelserika och romantiska säsongen någonsin är ju ren och skär lögn!! Är ju INGEN romantik, händer knappt nåt förutom att damerna drar, inget är som det ska vara den här säsongen. Det är inte ens någon med som är rolig enligt mig.

Nej det är inga roliga karaktärer direkt. Jonathan som bara fokuserar på det yttre, Peter som är nervös hela tiden, Erik som är barnslig och lägger över hela ansvaret på tjejerna och Sebastian som är fixerade vid träning, mat och att visa hur vältränad han är. Sådär lagom spännande. Och någon romantik har jag inte sett alls.
Citera
2014-11-12, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Nej det är inga roliga karaktärer direkt. Jonathan som bara fokuserar på det yttre, Peter som är nervös hela tiden, Erik som är barnslig och lägger över hela ansvaret på tjejerna och Sebastian som är fixerade vid träning, mat och att visa hur vältränad han är. Sådär lagom spännande. Och någon romantik har jag inte sett alls.

Nej det är verkligen inte roliga karaktärer i år och dem är väldigt speciella på ett negativt sätt, men man kan ju hoppas att det är en del vinklat så dem inte är fullt så som vi sett dem. Nej verkligen ingen romantik alls och det är tråkigt, det är ju sånt man delvis vill se i ett program som har med dejting och finna den rätta att göra. Får se nu om 5 minuter ifall kvällen avsnitt bjuder på någon romantik, men betvivlar det
Citera
2014-11-12, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Nej det är verkligen inte roliga karaktärer i år och dem är väldigt speciella på ett negativt sätt, men man kan ju hoppas att det är en del vinklat så dem inte är fullt så som vi sett dem. Nej verkligen ingen romantik alls och det är tråkigt, det är ju sånt man delvis vill se i ett program som har med dejting och finna den rätta att göra. Får se nu om 5 minuter ifall kvällen avsnitt bjuder på någon romantik, men betvivlar det

Ja det är onekligen ett speciellt sätt att träffa någon på. Vanligtvis brukar man ju dejta en person i taget så det är nog ganska svårt att träffa flera stycken samtidigt och sedan välja ut en av de. Det blir ju lite svårt då om man vill vara så rättvis mot alla hela tiden och inte särbehandla någon, det måste man ju göra för att hitta någon. Det går inte att vara helt rättvis och det är ju inte otrohet att gå iväg ensam med tjejerna, ser man det så har man inget i programmet att göra. Tjejerna vill ju känna sig utvalda och få bekräftelse på att de duger annars är klart de tröttnar. Det gör man ju om den man dejtar inte ger något tillbaka, då tappar man ju tron på sig själv och att man duger som man är.
Citera
2014-11-12, 20:11
Medlem
Erik visar ännu en gång på sin emotionella analfabetism "Synd om Michaela åker på grund av hon sovit dåligt"
Citera
2014-11-12, 20:18
Medlem
Admiral Krags avatar
Vilken oförstående player vår mitt-i-livet bonde är, släpper ut kvinnorna i sin trädgård! märkligt nog vänder kjoltygen på uppfattningen och ser det som att det är dom som imponerar på honom och inte tvärtom! han har ju förfasen en egen trädgård ;-) Det är komiskt att se honom stå rudis och strunta i dessa mjuka värden som en viol :-P
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-11-12 kl. 20:24.
Citera
2014-11-12, 20:30
Medlem
no-lifers avatar
Erik är verkligen störigt emotionellt blockerad. Mikaela är ju en helt underbar tjej. Nästan så jag önskar att det går åt skogen för Mikaela är verkligen värd en betydligt mer mogen man som värdesätter henne på riktigt (nej jag menar inte mig själv).
Citera
2014-11-12, 20:40
Medlem
irrblosss avatar
Peter eller vad han heter. Han skrockar ju KONSTANT. Det kan inte bara vara nervöst eller?
Citera
2014-11-12, 20:44
Medlem
Mogaku-sans avatar
Erik: "Mikaela är ju söt och så. Som ett litet skogsrå"

Vad är det för tatuering Erik har bakom ena örat?
Citera
2014-11-12, 20:46
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san

En räv.
Citera
2014-11-12, 20:48
Medlem
no-lifers avatar
Citat:

Det är just det, han respekterar inte Mikaela som en kompetent och kraftfull kvinna utan han betraktar henne som en gullig accessoar eller ett husdjur. Erik är extreeeeemt omogen, trots att han är händig och duktig med både hammaren och djuren.

Tatueringen är säkert någon scout-symbol.
Citera
2014-11-12, 20:54
Medlem
alrajts avatar
http://www.hansjonsson.se/mila2007/bilder/XH4S9526_drangarna_vinnare_varldsmastare.jpg

Sebastian 2007 bredvid Magnus Samuelsson, lite mindre då.
Citera
2014-11-12, 20:55
Medlem
irrblosss avatar
Citat:

Ett litet skoksVrå sa han .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in