2014-08-11, 11:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladumanen
Men varför är det skamligt att tända på det för att överhuvudtaget tabubelägga dominans eller att vara undergiven?

Varför vill man hemlighålla vad kvinnor egentligen tänder på och framställa dem som prinsessor man ska gulla med? Om nåt så är kvinnans natur mycket vidrigare och fulare än mannens. Mannen tror gott om kvinnor tills man en dag inser sanningen.

För att det är något som alla kvinnor verkligen vill ha och ingen får. Så om en kvinna får det blir de andra kvinnorna väldigt avundsjuka och försöker skämma ut henne.

Därför att det är skämmigt att erkänna att man vill bli dominerad och sen kan man inte få det för att ingen dominant man vill ha kvinnan. Det är som att män skulle erkänna att de är incel, det är skamligt att erkänna att man inte kan få sex/en partner man vill ha.

Till exempel, många kvinnor vill bli våldtagna men det finns ingen man som vill våldta dem för att de är inte tillräckligt attraktiva. Tror du de kvinnorna kommer att säga det högt? Nej kommer säga att "jag vill inte bli våldtagen ändå". Om de kunde bli våldtagna/dominerade skulle de ta chansen det är därför kvinnor gifter sig med män som är dömda för våldtäkt till exempel.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-11 kl. 11:19.
Citera
2014-08-11, 11:47
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Om de kände skam skulle de inte sätta sig i en situation där de blev våldtagna från första början. Alla kvinnor tänder på att bli slagna för de känner sig dominerade. Belägg för det är att misshandel (före våldtäkten) är vanligt i porr-böcker för kvinnor.

De sätter sig inte i sådana situationer. Du verkar ha väldigt svårt för att fatta att överfallsvåldtäkter i mörka gränder är väldigt ovanligt och att de flesta våldtäkter begås av ngn som kvinnan redan har en relation med. Pojkvän, man eller kompis. Vilket är helt normala relationer som man inte "sätter sig i".

Det är inget belägg för det är bara fantasier. Alla kvinnor tänder inte på att bli slagna. Sådan extremsex räknas som fetisch och är väldigt ovanlig. Dominans handlar inte om våld och/eller våldtäkter.
Citera
2014-08-11, 12:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
De sätter sig inte i sådana situationer. Du verkar ha väldigt svårt för att fatta att överfallsvåldtäkter i mörka gränder är väldigt ovanligt och att de flesta våldtäkter begås av ngn som kvinnan redan har en relation med. Pojkvän, man eller kompis. Vilket är helt normala relationer som man inte "sätter sig i".

Pojkvän/man räknas inte för när man har ett förhållande så förväntar man sig att man ska ha sex med mannen.

Varför skulle en kvinna umgås med en manlig kompis utan att hennes man är där? Om en kvinna inte umgås med främmande män utan att hennes man är närvarande så riskerar hon inte att bli våldtagen. Det betyder att kvinnor som blir våldtagna medvetet har satt sig i de situationerna. Varför? För att de hoppas bli våldtagna från första början.

Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Det är inget belägg för det är bara fantasier. Alla kvinnor tänder inte på att bli slagna. Sådan extremsex räknas som fetisch och är väldigt ovanlig. Dominans handlar inte om våld och/eller våldtäkter.

1) Men man fantiserar om sånt man vill ha det är så fantasier fungerar. Här är ett exempel,

Citat:
captives who are sadistically beaten into trained submission to then be sold around the globe

Citat:
They are subjected to the most appalling beatings and torture and rape in order to bring them to heel.

om man blir upphetsad av att läsa om kvinnor som blir slagna och våldtagna då vill man bli slagen och våldtagen själv för det är den läggning man har.

2) Om man blir slagen och våldtagen då blir man dominerad, eller hur? Eftersom kvinnor automatiskt tänder på dominans så kommer de automatiskt att njuta av det.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-11 kl. 12:31.
Citera
2014-08-11, 21:11
Bannlyst
Nuförtiden anses det som närmast en oomtvistlig sanning att kvinnor njuter av att bli våldtagna, av ju fler personer samtidigt och ju oftare desto bättre, jag hoppas verkligen att alla omogna troll här slutar att neka till dessa fakta.
Citera
2014-08-12, 14:38
Bannlyst
Skulle nog ta o hålla med babianen om detta. Nästan vid 100% av gångerna då en kvinna gillar en man är det när han uttrycker sin egen vilja och kör över hennes.

Det behöver inte innebära våldtäkt men "mental" våldtäkt går lika bra, sånt sker varje dag i vårt avlånga land. Varenda kvinna har fallit för en annan mans vilja.
Citera
2014-08-12, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagErGud
Skulle nog ta o hålla med babianen om detta. Nästan vid 100% av gångerna då en kvinna gillar en man är det när han uttrycker sin egen vilja och kör över hennes.

Det behöver inte innebära våldtäkt men "mental" våldtäkt går lika bra, sånt sker varje dag i vårt avlånga land. Varenda kvinna har fallit för en annan mans vilja
.

har varenda kvinna fallit för en annan mans vilja?
Hmm hur har du det med din svenska egentligen?
Citera
2014-11-02, 20:20
Medlem
Golonkas avatar
Finns en del nytillkomna Flashbackare i tråden och en hel del användare som inte känner Babianen. Det gör jag. Jag har munhuggits med honom sedan 2006, då han var en ofta sedd debattör på I&I som höll på och trollade på ungefär samma sätt. Han var en man då och han är sannolikt lika mycket man nu. Det där med att Babianen helt plötsligt intresserar sig för Relationer & Samlevnad etc är något han hållit på med ett stycke tid nu, därför att här är folk inte lika jävla elaka mot honom och han kan påräkna medhåll från djupt störda runkfantomer som hoppas han har rätt i sina provokationer om promisköusa kvinnor som gillar att knullas hårt av våldtäktsmän. Babianen är nämligen blatte dessutom, så han går igång på sådana fantasier. Sannolikt en ovanligt domesticerad rom från Rumänien.

Babianen har skaffat en alter ego och försöker slå i folk att han är sin egen fru som "lånar" Babianens konto för att diskutera. Det är inte helt otroligt att det faktiskt finns en Babianfru som ställt upp med lite videoklipp och liknande för att fullända trollningen, men sättet att skriva, semantiken, ordförrådet... Allt pekar på att det är samma goe gamle Babianen nu som det var 2006. Alltså, en man från Rumänien (kanske av romsk härkomst) som har en sällsamt porrskadad syn på sexualitet, kvinnor och relationer. Han är underhållande, men man ska inte ta honom på allvar. Förmodligen använder han och frugan dessa diskussioner som någonsorts förspel och inspirationslek. Sannolikt har han ett ganska torftigt liv.

Ont: Jag hade sparkat våldtäktsmannen i skallen allt vad jag orkar. Så det låter som när man tappar en vattenmelon från tredje våningen. Sedan hade jag krokat fast hans lik i en kätting, förankrat den i min dragkrok och släpat honom runt stan tills blott slamsor återstod. Ty sådant läder ska sådan smörja ha!
Citera
2014-11-09, 12:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagErGud

Det behöver inte innebära våldtäkt men "mental" våldtäkt går lika bra, sånt sker varje dag i vårt avlånga land. Varenda kvinna har fallit för en annan mans vilja.

Här är en undersökning som visar att det stämmer,

Citat:
64.6 percent of women had fantasized about “being dominated sexually”; 53.3 percent of men had

The authors of the study seemed particularly interested in findings that supported the popularity of “Fifty Shades of Grey.”

“Among women, it was found that SF of being dominated, being spanked or whipped, being tied up, and being forced to have sex were reported by 30%-60%,” according to the study. ” … The fantasy of being dominated was significantly greater for women than for men, on average, whereas the fantasy of dominating was statistically stronger for men than for women, on average.”

så du kan se att majoriteten av kvinnorna tänder på att bli dominerade inklusive att bli tvingade till sex. Våldtäkt är på samma nivå som att få smisk, bli piskad, bli fastbunden, etc.

Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Finns en del nytillkomna Flashbackare i tråden och en hel del användare som inte känner Babianen. Det gör jag. Jag har munhuggits med honom sedan 2006, då han var en ofta sedd debattör på I&I som höll på och trollade på ungefär samma sätt. Han var en man då och han är sannolikt lika mycket man nu. Det där med att Babianen helt plötsligt intresserar sig för Relationer & Samlevnad etc är något han hållit på med ett stycke tid nu, därför att här är folk inte lika jävla elaka mot honom och han kan påräkna medhåll från djupt störda runkfantomer som hoppas han har rätt i sina provokationer om promisköusa kvinnor som gillar att knullas hårt av våldtäktsmän. Babianen är nämligen blatte dessutom, så han går igång på sådana fantasier. Sannolikt en ovanligt domesticerad rom från Rumänien.

Babianen har skaffat en alter ego och försöker slå i folk att han är sin egen fru som "lånar" Babianens konto för att diskutera. Det är inte helt otroligt att det faktiskt finns en Babianfru som ställt upp med lite videoklipp och liknande för att fullända trollningen, men sättet att skriva, semantiken, ordförrådet... Allt pekar på att det är samma goe gamle Babianen nu som det var 2006. Alltså, en man från Rumänien (kanske av romsk härkomst) som har en sällsamt porrskadad syn på sexualitet, kvinnor och relationer. Han är underhållande, men man ska inte ta honom på allvar. Förmodligen använder han och frugan dessa diskussioner som någonsorts förspel och inspirationslek. Sannolikt har han ett ganska torftigt liv.

Sluta vara butthurt på mina videoklipp. Du kanske ska be din fru att göra ett sexigt videoklipp åt dig istället för att bli butthurt på mig. Ja, det är verkligen jag på klippen och det är jag som skriver.

Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Ont: Jag hade sparkat våldtäktsmannen i skallen allt vad jag orkar. Så det låter som när man tappar en vattenmelon från tredje våningen. Sedan hade jag krokat fast hans lik i en kätting, förankrat den i min dragkrok och släpat honom runt stan tills blott slamsor återstod. Ty sådant läder ska sådan smörja ha!

Varför? Som jag redan har förklarat är våldtäkt en spännande upplevelse som i princip alla kvinnor vill vara med om. Varför vill du förstöra det för kvinnor?
Senast redigerad av Babianen 2014-11-09 kl. 12:51.
Citera
2014-11-09, 13:35
Medlem
Citat:
Varför? Som jag redan har förklarat är våldtäkt en spännande upplevelse som i princip alla kvinnor vill vara med om. Varför vill du förstöra det för kvinnor?

Det är bara mycket störda kvinnor som vill ha en våldtäckt.

Det är lite risk med att ha dessa ideer för det kan faktiskt få någon störd man att tro att våldtäckt är gillat hos kvinnor.

Du som kvinna Babianen verkar inte gilla kvinnor så mycket.
Citera
2014-11-09, 14:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L195
Det är bara mycket störda kvinnor som vill ha en våldtäckt.

Titta på studien jag länkade i mitt förra inlägg,

Citat:
64.6 percent of women had fantasized about “being dominated sexually”

Citat:
“Among women, it was found that SF of being dominated, being spanked or whipped, being tied up, and being forced to have sex were reported by 30%-60%,” according to the study. ”

det här betyder att 64% av kvinnorna erkände att de vill bli tvingade till sex.

Citat:
Det är lite risk med att ha dessa ideer för det kan faktiskt få någon störd man att tro att våldtäckt är gillat hos kvinnor.

Men våldtäkt är gillat hos i princip alla kvinnor. Våldtäkt för kvinnor är bara en form av sexuell dominans det är ingen big deal.

Citat:
Du som kvinna Babianen verkar inte gilla kvinnor så mycket.

Jag säger sanningen.
Citera
2014-11-09, 15:26
Medlem
PKJuristens avatar
Citat:

Men våldtäkt är gillat hos i princip alla kvinnor. Våldtäkt för kvinnor är bara en form av sexuell dominans det är ingen big deal.

Jag säger sanningen.

Kvinnor och män vet lika mycket om våldtäkt som de vet om mord.

Känslan av att bli mördad och känslan av att bli våldtagen.

Så sanningen om våldtäkt går nog att avfärda relativt enkelt.

Att kvinnor vill ha kuk, detta i massor och utan egen kontroll är inte samma sak som att säga att kvinnor vill bli våldtagna.

Ingen våldtagen kvinna har velat detta.

Sen att man kan tolka njutning i detta har en psykologisk förklaring.
Självförsvar.
Ren och skär självförsvar mot ytterligare våld :/
Citera
2014-11-09, 15:33
Medlem
Citat:

Jag säger sanningen.

En stor majoritet av alla kvinnor blir påtända av att tänka på att bli dominerade. Ibland tänder kvinnor också på att bli våldtagna. Betyder det att de vill bli våldtagna? Nej!

En fantasi är en säker miljö. Våldtäkt är inte det. Man riskerar att dö, bli gravid, få könssjukdomar osv osv. Visst, det kanske kommer vara skönt. Men ofta blir man så rädd och förskräckt när det verkligen händer att det bara är ett enda stort skräckmoment och gör det omöjligt att på något sätt njuta av det.

När man har en fantasi så kan man inte bli gravid, man kan inte dö, man kan inte få könssjukdomar och man kommer alltid att njuta av självaste händelsen. I ens fantasier så fungerar allt på en drömlik nivå. Så är det inte i verkligheten, och detta är ett faktum som de flesta kvinnor vet om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in