2016-03-08, 16:49
Medlem
RadioDDR1s avatar
Vi måste börja våga propagera för avskaffandet av kvinnlig rösträtt. Visst finns det fördelar med kvinnlig rösträtt, men det finns också negativa aspekter vi måste förhålla oss till. Jag hoppas att detta blir starten för en ny diskussion.

Jag älskar kvinnor, men de har ingenting i politiken att göra. Jag delar denna uppfattning med miljontals av andra svenskar.

När kvinnorna förstört vårt samhälle med sin rösträtt och kriget kommer så är det vi män som får bära ansvar för deras tidigare ställningstaganden varför vi män ska ha företräde i nationella frågor.
Senast redigerad av RadioDDR1 2016-03-08 kl. 17:03.
Citera
2016-03-08, 16:50
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Studier kan ofta vara falska och tillfuskade, så man ska intervjua vanliga tjejer och se hur dom beter sig i verkligheten. Min erfarenhet är att min ogasmfrekvens är något förhöjd när penisägaren ger mig ett par snytingar under samlaget. Tjejkompisar har berättat samma sak, så verkar finnas sanning i det där.

Det är inte våldtäkten i sig, utan just dessa sällsynta män som vågar dominera oss kvinnor som gör att vi lättare får orgasm.

Dominans har inget med våld att göra, det är ett state of mind. Våld är övergrepp.
Studien är fabricerad.
Citera
2016-03-08, 16:50
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Om inte TS kan presentera studien bör tråden stängas.

Information jag hittar om forskaren:

"Scholar, educator, and philanthropist Herschel W. Leibowitz died on February 13, 2011 in State College, Pennsylvania at the age of 85. Leibowitz was widely recognized for his research in visual perception and for his approach to conducting research that both advanced theory and helped in the understanding and relief of societal problems.

Leibowitz’s research investigated basic issues of visual psychophysics, perception of size, distance, and motion, peripheral vision, and oculomotor functioning. He also studied problems of aviation, traffic safety, motion sickness, postural instability (especially during stair descent), and the effects of stress on perception.
"

Summa summarum, TS är en idiot. Han presenterar ett anonymt inlägg som vetenskaplig fakta utan att ha läst den påstådda studien eller kunna referera till den.

Vad du tror: Att Herschel Leibowitz som var en professor inom synuppfattning/visuell perception skulle bara några månader innan hans egna bortgång skulle presentera en studie inom våldtäkter inriktat på orgasm ur ett evolutionärt perspektiv(?!).
Det är en i princip trollsite redan 2005.
Man hittade på trådar som typ:
"Sög judiska kvinnor av lägervakterna i koncentrationslägren gratis för att få protein?"
Känns ju seriös.

https://en.wikipedia.org/wiki/AutoAdmit
Citera
2016-03-08, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Vad är det som gör att det ständigt startas trådar som propagerar för våldtäkt av kvinnor i detta forum? Det känns liksom inte riktigt friskt.

Ja, trådarna duggar tätt. Kanske beror det på att alla mår bra i Sverige, varpå man måste skapa lite problem, och visa lite frustration, som egentligen inte existerar.
Citera
2016-03-08, 16:58
Medlem
Två helt olika studier som är inte kopplade med varandra på något sätt och dessutom källkritik saknas.

Pajasen till trådskaparen är en våldtäktsman(eller en snart-bli-en-våldtäktsman) som vill rättfärdiga hans våldtäkt-fantasi för han kan inte få ligga (precis som med araber och negrer som blir avvisade av västerländska kvinnor) vad passande nick han har också.
Citera
2016-03-08, 17:02
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitchhora
Så fort man avslöjar en sanning om kvinnor försöker ni göra allt för att påstå att det är lögn. När ni börjar gallskrika då vet man att man träffat rätt.
Hahahahaha sanningen om kvinnor

Tycker det är helt tvärtom. Sen är våldtäkt inte samma sak som detta:

Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Ovanstående skriver jag under på! Många gånger har jag varit burdus, hårdhänt, på gränsen till tvingande och tro det eller ej, jag har blivit tackad efteråt! Detta visar på initiativ är optimal bekräftelse, det är i varje fall min teori!

En sak till, försök aldrig att försöka förstå kvinnor, de gör bara positionsförflyttningar hela tiden, mao waste of time! Bara lägra och gå vidare!

Men ni verkar inte fatta skillnaden.
Citera
2016-03-08, 17:07
Medlem
Hysteria90s avatar
Tror det varierar från kvinna till kvinna. Enligt egen erfarenhet gillar typ hälften av kvinnorna stryptag och att bli munknullade etc.
Citera
2016-03-08, 17:08
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAndri
Vad kul att ni icke-kvinnor verkar veta exakt allt om vad kvinnor vill ha.
Säg mej, hur kan du, i form av icke-kvinna, berätta för kvinnor o pungdjur om hur VI vill ha det? Då kan jag i form av icke-pungdjur påstå att alla pungdjur älskar att bli analknullade av håriga islamister medans de utropar sina böner.

Så är det. Män älskar det. I smyg.

Är själv mycket kritisk till källan till studien. Men ditt resonomang är ju efterblivet.
Varför kan inte en "icke-kvinna" göra studier på kvinnor? Lika mycket som kvinnor kan göra studier på "icke-kvinnor", eller?

Hur fungerar ditt resonomang när det kommer till djur? Måste det vara kvinnor som gör studier på honor och "icke-kvinnor" på hannar? Måste du även ha en kvinnlig doktor när du blivit sjuk?

Vetenskapliga studier utgår från att vara objektiva och då spelar inte ditt kön någon roll.

varför är du så konstig?
Citera
2016-03-08, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Vi måste börja våga propagera för avskaffandet av kvinnlig rösträtt. Visst finns det fördelar med kvinnlig rösträtt, men det finns också negativa aspekter vi måste förhålla oss till. Jag hoppas att detta blir starten för en ny diskussion.

Jag älskar kvinnor, men de har ingenting i politiken att göra. Jag delar denna uppfattning med miljontals av andra svenskar.

När kvinnorna förstört vårt samhälle med sin rösträtt och kriget kommer så är det vi män som får bära ansvar för deras tidigare felaktiga röstande varför vi män ska ha företräde i nationella frågor.

Det är för många dumskallar öht som har rösträtt i samhället. Det är demokratins baksida. Ett mer teknokratiskt samhälle uppbyggt på meritokrati är önskvärt.
Idioter kommer alltid finnas där att bestämma över oss andra oavsett vilken del av mänskligheten som har exklusiv rösträtt. T.ex din uppfattning om att kvinnor är huvudorsaken till att samhället och politiken ser ut som det gör är idioti och borde resultera i avlägsnandet av din rösträtt.
Citera
2016-03-08, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Dominans har inget med våld att göra, det är ett state of mind. Våld är övergrepp.
Studien är fabricerad.

Våld är en av dom mest primitiva och grundläggande sätten att utöva dominans vilket man tydligt kan se hos alla sociala djur med hiearkier. Dock inte det enda sättet.
Citera
2016-03-08, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsechair
Det är för många dumskallar öht som har rösträtt i samhället. Det är demokratins baksida. Ett mer teknokratiskt samhälle uppbyggt på meritokrati är önskvärt.
Idioter kommer alltid finnas där att bestämma över oss andra oavsett vilken del av mänskligheten som har exklusiv rösträtt. T.ex din uppfattning om att kvinnor är huvudorsaken till att samhället och politiken ser ut som det gör är idioti och borde resultera i avlägsnandet av din rösträtt.

Sanningen är ju tvärt om. T o m investerare drar nytta av att om tillräckligt många "idioter" säger sin mening om den framtida utvecklingen, så träffar majoritet-utslaget hyffsat rätt. Problemet med Sverige heter avsaknad av demokrati, knappast för mycket demokrati. Skulle människor kunna stoppa politiker, skulle mycket idioti försvinna helt enkelt.
Citera
2016-03-08, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bitchhora
Detta är också orsaken till att kvinnor vill ha muslimsk invandring eftersom hon drömmer om att få bli gruppvåldtagen och få fantastiska orgasmer.

Precis!! Är trött på Svennebanan som juckar i tio sekunder i missionärsställning och sedan sätter sig och levlar sin Paladin till level 61! Vill ha hit massa Abdullahs och Abdis och bli gruppvåldtagen och få dessa fantastiska orgasmer varje dag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in