2014-08-07, 11:10
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Faktum kvarstår. Mesar knullar inte mycket... Vad kan det bero på? Hmmmm..

Dåligt självförtroende kanske. Men det innebär ju inte att män med bra självförtroende får sex för att de tvingar sig på kvinnorna. Vilket är det Babianen anser är dominant och manligt.
Citera
2014-08-07, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Dåligt självförtroende kanske. Men det innebär ju inte att män med bra självförtroende får sex för att de tvingar sig på kvinnorna. Vilket är det Babianen anser är dominant och manligt.

Om man granskar svensk sexuallagstiftning, som den ser ut idag, så handlar det just om att omvandla kvinnors naturliga instinkter till våldtäkt. Effekterna av detta ser vi redan: allt färre svenska män är beredda att investera i relationer med svenska kvinnor. Detta innefattar även mig själv. Det finns även andra orsaker till att uppfatta svenska kvinnor som paria. Vi tar det senare...
Citera
2014-08-07, 11:25
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Om man granskar svensk sexuallagstiftning, som den ser ut idag, så handlar det just om att omvandla kvinnors naturliga instinkter till våldtäkt. Effekterna av detta ser vi redan: allt färre svenska män är beredda att investera i relationer med svenska kvinnor. Detta innefattar även mig själv. Det finns även andra orsaker till att uppfatta svenska kvinnor som paria. Vi tar det senare...

Ska du häva ur dig det där så är det nog på sin plats att du förklarar dig.
Citera
2014-08-07, 11:41
Medlem
innosents avatar
En riktig man behandlar sin kvinna med respect och skyddar henne fran personer som behandlar henne illa eller inte visar henne respect i ord eller handlingar. Ocksa en riktig man vet hur man tar hand om sin kvinna genom att jobba hart for att ge henne det basta livet hon kan fa.

Och jag haller med vill halldre ha nan med hjarna ( och det ar vad jag har)
Citera
2014-08-07, 12:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
En våldtäkt är ngt man INTE vill vara med om. Vill man så är det inte en våldtäkt. När ska du förstå det?

Det finns inga våldtäkter i verkligheten. Svara nu på frågan, varför skulle en kvinna inte njuta av att bli våldtagen? Till exempel att en man slänger ner henne på marken, sliter av hennes kläder, sätter på henne hårt.

Citat:

Men i kvinno-porr är normen att männen tvingar sig på kvinnorna till exempel,

Citat:
He rapes her, repeatedly. Like, unambigous, tearful, painful, she's-tied-down raping. Of course, by the next time it happens her traitorous body responds to him, and then she can't help herself from having sex with him constantly.

om man blir upphetsad av det här då är det sådana män man gillar egentligen.

Här är fler exempel,

Citat:
"(BDSM) Flynn is brutish, almost barbarian in how alpha he is. He is primal, in-your-face mean and tough; he's a bruiser, and an aggressive, domineering lover. Total alpha male and bad-boy yummy. Loved Flynn!
(Book does contain rape/forced sex fantasy and rough sex.)"
Senast redigerad av Babianen 2014-08-07 kl. 12:24.
Citera
2014-08-07, 12:47
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det finns inga våldtäkter i verkligheten. Svara nu på frågan, varför skulle en kvinna inte njuta av att bli våldtagen? Till exempel att en man slänger ner henne på marken, sliter av hennes kläder, sätter på henne hårt.

Här är fler exempel,

Jo det finns våldtäkter i verkligheten. Anledningen till att hon inte njuter (vilket jag har svart på många många gånger) är för att hon inte vill ha sex med honom, kroppen är inte redo och hon är med största sannolikhet chockad av händelsen. Vilket är tre faktorer som talar för att njutning ej existerar. Kuk i fitta är inte en garanti för njutning. Fatta att alla kvinnor INTE funkar som du.

Normen i kvinnor-porr är inte våldtäkter. Det är ngt du har hittat på. Porr är en fantasi, det är inte på riktigt. Fantasier är fantasier. Du måste lära dig det där.

Nu har jag återigen svarat på samma frågor. Var snäll och ställ ej samma frågor igen. De kommer inte att besvaras, de ska ej behöva besvaras igen för du borde ha förstått vid det här laget.
Citera
2014-08-07, 13:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jo det finns våldtäkter i verkligheten. Anledningen till att hon inte njuter (vilket jag har svart på många många gånger) är för att hon inte vill ha sex med honom, kroppen är inte redo och hon är med största sannolikhet chockad av händelsen. Vilket är tre faktorer som talar för att njutning ej existerar. Kuk i fitta är inte en garanti för njutning. Fatta att alla kvinnor INTE funkar som du.

Nej för om kvinnan inte ville bli våldtagen skulle hon inte sätta sig i en situation där hon riskerade våldtäkt från första början.

Om mannen tvingar kvinnan så vill hon ha sex med honom för att kvinnor tänder på män som våldtar se mitt förra inlägg.

Även om kroppen inte är redo blir det skönt efter ett tag. Jag har postat belägg för att kvinnor automatiskt blir våta vid penetration tidigare i tråden.

Att det är spontant gör det mer upphetsande.

Du kan se att dina argument är fel och att kvinnor njuter av våldtäkt belägg för det är att 50% av kvinnorna som blir våldtagna får orgasm.

Citat:
Normen i kvinnor-porr är inte våldtäkter. Det är ngt du har hittat på. Porr är en fantasi, det är inte på riktigt. Fantasier är fantasier. Du måste lära dig det där.

Hur många exempel på våldtäkt i kvinno-porr vill du ha? Jag har postat massor med exempel tidigare.

Du kan inte bortförklara att kvinnor konsumerar stora mängder våldtäkts-porr med att "fantasier är fantasier". Om man konsumerar våldtäkts-porr så tänder man på våldtäkt. Om man tänder på våldtäkt så njuter man av att bli våldtagen för då får man det sex man tänder på.
Citera
2014-08-07, 13:42
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Nej för om kvinnan inte ville bli våldtagen skulle hon inte sätta sig i en situation där hon riskerade våldtäkt från första början.

Om mannen tvingar kvinnan så vill hon ha sex med honom för att kvinnor tänder på män som våldtar se mitt förra inlägg.

Även om kroppen inte är redo blir det skönt efter ett tag. Jag har postat belägg för att kvinnor automatiskt blir våta vid penetration tidigare i tråden.

Att det är spontant gör det mer upphetsande.

Du kan se att dina argument är fel och att kvinnor njuter av våldtäkt belägg för det är att 50% av kvinnorna som blir våldtagna får orgasm.

Hur många exempel på våldtäkt i kvinno-porr vill du ha? Jag har postat massor med exempel tidigare.

Du kan inte bortförklara att kvinnor konsumerar stora mängder våldtäkts-porr med att "fantasier är fantasier". Om man konsumerar våldtäkts-porr så tänder man på våldtäkt. Om man tänder på våldtäkt så njuter man av att bli våldtagen för då får man det sex man tänder på.

De flesta våldtäkterna begås av en man som kvinnan känner. Alltså kan man inte alltid undvika dessa situationer. Det är mannens ansvar att inte förgripa sig på den kvinna som är i närheten.
Kvinnor kan tända på våldtäkter i fantasin ja men du måste sluta blanda ihop fantasi med verklighet.
50% får inte orgasm. Det säger emot allt du borde veta om kvinnans sexualitet och kvinnans anatomi. Och det faktum att vi är olika. Det säger oxå emot andra studier som lägger fram siffror på allt mellan 5% till 50%. Plus det faktum att en fysisk reaktion på stimulans som kroppen finner skön inte alls innebär att man vill att mannen ska fortsätta. Det blir således en orgasm mot ens vilja. En orgasm som man inte vill ha, en orgasm som man sedan får bära med sig i resten av sitt liv vilket till och med kan göra våldtäkten ännu mer jobbig att lämna bakom sig. Och du din dumma idiot ser det här som ngt positivt. Du spottar på mängder av kvinnor och män som mår dåligt. Du vet vad jag tycker om dig men jag säger det gärna igen. Du är den mest vidriga människa jag någonsin har haft någonting med att göra!

Jag vill inte ha något exempel för det är inga argument. Det är fantasier. Det är inte heller den vanligaste fantasin hos kvinnor. Den vanligaste fantasin är att ha sex med en annan kvinna. Det betyder dock inte att alla de kvinnorna är lesbiska eller bisexuella. Vilken man fattar om man förstår skillnaden mellan fantasi och verklighet.

Lär dig skillnaden mellan fantasi och verklighet!!!
Citera
2014-08-07, 13:51
Medlem
Citat:
De flesta våldtäkterna begås av en man som kvinnan känner. Alltså kan man inte alltid undvika dessa situationer. Det är mannens ansvar att inte förgripa sig på den kvinna som är i närheten.
Kvinnor kan tända på våldtäkter i fantasin ja men du måste sluta blanda ihop fantasi med verklighet.
50% får inte orgasm. Det säger emot allt du borde veta om kvinnans sexualitet och kvinnans anatomi. Och det faktum att vi är olika. Det säger oxå emot andra studier som lägger fram siffror på allt mellan 5% till 50%. Plus det faktum att en fysisk reaktion på stimulans som kroppen finner skön inte alls innebär att man vill att mannen ska fortsätta. Det blir således en orgasm mot ens vilja. En orgasm som man inte vill ha, en orgasm som man sedan får bära med sig i resten av sitt liv vilket till och med kan göra våldtäkten ännu mer jobbig att lämna bakom sig. Och du din dumma idiot ser det här som ngt positivt. Du spottar på mängder av kvinnor och män som mår dåligt. Du vet vad jag tycker om dig men jag säger det gärna igen. Du är den mest vidriga människa jag någonsin har haft någonting med att göra!

Jag vill inte ha något exempel för det är inga argument. Det är fantasier. Det är inte heller den vanligaste fantasin hos kvinnor. Den vanligaste fantasin är att ha sex med en annan kvinna. Det betyder dock inte att alla de kvinnorna är lesbiska eller bisexuella. Vilken man fattar om man förstår skillnaden mellan fantasi och verklighet.

Jag börjar bli rädd.
Är verligen detta tankesätt män har?

Då är det oerhört mycket mer illa än vad jag trodde.
Citera
2014-08-07, 14:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
De flesta våldtäkterna begås av en man som kvinnan känner. Alltså kan man inte alltid undvika dessa situationer.

Man kan låta bli att vara ensam med andra män.

Citat:
Det är mannens ansvar att inte förgripa sig på den kvinna som är i närheten.

Nej det är kvinnans ansvar att inte ge män tillfälle att våldta henne om hon inte vill bli våldtagen.

Citat:

Så du erkänner att kvinnor tänder på våldtäkt i fantasin?

Citat:
50% får inte orgasm.

Det står att 50% erkänner att de fick orgasm. Det är sannolikt att den verkliga siffran är högre eftersom det inte är PK för kvinnor att erkänna att de fick orgasm när de blev våldtagna.

Citat:
In my experience as a therapist, it has been somewhat less than half of the girls/women I've worked with. (For the record, I have worked with very few boys/men who reported this.) In professional discussions, colleagues report similar numbers."

Om vi antar att det finns 20% till som fick orgasm men inte vill erkänna det för främmande människor så blir den totala siffran 70%. Vad säger det om hur kvinnor känner när de blir våldtagna?

Citat:
Det säger emot allt du borde veta om kvinnans sexualitet och kvinnans anatomi. Och det faktum att vi är olika. Det säger oxå emot andra studier som lägger fram siffror på allt mellan 5% till 50%. Plus det faktum att en fysisk reaktion på stimulans som kroppen finner skön inte alls innebär att man vill att mannen ska fortsätta. Det blir således en orgasm mot ens vilja. En orgasm som man inte vill ha, en orgasm som man sedan får bära med sig i resten av sitt liv vilket till och med kan göra våldtäkten ännu mer jobbig att lämna bakom sig. Och du din dumma idiot ser det här som ngt positivt. Du spottar på mängder av kvinnor och män som mår dåligt. Du vet vad jag tycker om dig men jag säger det gärna igen. Du är den mest vidriga människa jag någonsin har haft någonting med att göra!

Att de studierna lägger fram lägre siffror beror på att det inte är PK för kvinnor att erkänna att de fick orgasm när de blev våldtagna.

Men det är skönt att komma varför skulle man ha något emot det? Skulle män ha något emot det om kvinnor gav dem random avsugningar? Nej de skulle tycka att det var det bästa som hänt. Så varför skulle man som kvinna tycka att det var dåligt om man fick gratis sex och mannen fick en att komma?

Citat:

Fantasier visar vad kvinnor egentligen gillar. Här är 10 exempel, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp? , (FB) Leder porr till sexuella övergrepp?

Här är några exempel till,

Citat:
the hero of Christine Monson’s Stormfire raped the heroine, kept her—pregnant—in a dungeon and nearly starved her to death for betraying him, the hero of Catherine Coulter’s Rosehaven chained the heroine to the floor with dogs as punishment for lying, and in Jude Deveraux’s The Velvet Promise, the hero carries on with his first love (his undeserving first love, given her behavior with many men) after he marries—and promises never to love—the heroine.

Citat:
Honestly, for me the worst thing a romance hero can do is not be into the heroine. I'll take a rapist hero over an indifferent one any day.

om kvinnor gillade PK-män som repsekterade att kvinnan sa nej så skulle det finnas porr med sådana män eller hur?
Citera
2014-08-07, 14:14
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Här är fler exempel,
Varför ställer du samma fråga 1000 gånger när du redan fått 999 svar?

Tror du människor förändrar sina åsikter för att du frågar samma sak om och om igen?

Vad säger du om din "man" går in till grannen och våldtar henne? Blir du ledsen när han blir polisanmäld eller om hennes släktingar slår ihjäl din "man" för det han gjort?

Vad säger du den dagen då skolan ringer och berättar att din son har begått sexuella övergrepp i skolan? Blir du stolt? Säger du till läraren "han gör bara som jag sagt åt honom att göra. Riktiga män våldtar. Du är en mes för du förstår inte vad kvinnor vill ha."
Citera
2014-08-07, 14:21
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Man kan låta bli att vara ensam med andra män.
Vi bor i Sverige nu, inte i Iran. Här har alla människor rätten att röra sig fritt. Det är inte något exklusivt för oss män.

Citat:
Nej det är kvinnans ansvar att inte ge män tillfälle att våldta henne om hon inte vill bli våldtagen.
Det alltså ditt eget fel om du blir rånad och misshandlad av:
1: En okänd man när du är på väg till jobbet eller affären
2: Din make hemme i lägenheten därför att han är sjukligt svartsjuk och anklagar dig för allt möjligt fastän du är oskyldig.
3: Din son/andra manliga släktingar därför att du sagt emot, inte lagat mat tillräckligt snabbt, klätt dig fel, pratat med fel person, uttryckt en annan åsikt eller vad det nu kan vara. Det är alltså okej att spöa kvinnor?

Citat:
Så du erkänner att kvinnor tänder på våldtäkt i fantasin?

En del gör det precis som vi redan sagt. Varför frågar du igen?

Citat:
Det står att 50% erkänner att de fick orgasm. Det är sannolikt att den verkliga siffran är högre eftersom det inte är PK för kvinnor att erkänna att de fick orgasm när de blev våldtagna.
Nej det är inte sannolikt. Du KAN OMÖJLIGT VETA DET. Sluta anta en massa sjuka saker.

Det är uppenbart att du är porrskadad. Jag har också konsumerat porr sen tonåren men jag tror inte att allt som sker i porrfilmer speglar verkligheten. Det är fantasi. Att det ska vara så svårt att förstå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in