2014-08-10, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag tror att hon skulle vara besviken på mannen men annars skulle hon inte bry sig så mycket. De flesta kvinnor har redan sex med icke-dominanta män så de är vana vid att inte bli upphetsade av sexet. Här är mer belägg för det jag säger,

du kan se att det händer att kvinnan som blir våldtagen får orgasm med våldtäkts-mannen men inte med sin vanliga man. Så vilken man tror du hon njöt mest av att ha sex med?

Den som är dominant men du säger att det är fysiskt till 85 %. Vad menar du? De flesta män har en ganska stabil fysik och enligt mig borde dominansen vara mental. De flesta män är trots allt starkare än den genomsnittliga kvinnan. Vad för typ av fysik vill du att mannen ska ha?
Citera
2014-08-10, 22:12
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Alla kvinnor tänder på att bli dominerade av en man jag har postat belägg för det här. Kvinnor som säger att de inte tänder på dominans/våldtäkt ljuger.

Nej jag har inte blivit våldtagen. Men det är ingen skillnad fysiskt på våldtäkt och vanligt sex.

Nej bevisligen INTE för dig.

Slutsats= Du är själv en vrickad våldtäktsman som njuter av att göra illa de redan traumatiserade våldtäktsoffren( Både kvinnor och män) genom att hånfullt sitta och skriva att de njuter av att bli tagna med våld och även håna och göra illa de anhöriga som "kan"sitta här på Flashback.
Jag ser klart och tydligt ditt sjukliga och perversa njutande i ditt resonemang.
Eller också är du "Kvinna" som du påstår att du är med en enormt sjukt sinne och mycket snedvriden sexualitet där våldtäkter är det enda sex du känner till.
Finns inga andra alternativ.
Pervers provokatör med abnormt vriden verklighetsuppfattning och mycket känslomässigt störd.
Alla= Du= Sjuk= Sök hjälp.
Citera
2014-08-10, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Det finns även alternativet att Babianen är en bluff. Ett troll som försöker se hur länge det fungerar att trolla och reta folk i den här tråden.
Citera
2014-08-10, 22:56
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macbajs
Det finns även alternativet att Babianen är en bluff. Ett troll som försöker se hur länge det fungerar att trolla och reta folk i den här tråden.

Ja så kan det också vara. Men att trolla om en sådan pass allvarlig sak tyder på känslostörning av stora mått.
Inget ansvar över vem eller vilka man skadar och bevisligen också inte bryr sig ett dugg hur det påverkar någon.
Endast sjuka personer klarar av att utföra sådant och gillar det också(sociopater och psykopater).
Citera
2014-08-11, 07:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladumanen
Den som är dominant men du säger att det är fysiskt till 85 %. Vad menar du? De flesta män har en ganska stabil fysik och enligt mig borde dominansen vara mental. De flesta män är trots allt starkare än den genomsnittliga kvinnan. Vad för typ av fysik vill du att mannen ska ha?

1) Jag menade att sex för kvinnor är 85% fysiskt alltså penetration och 15% mental upphetsning. Det betyder att om en kvinna blir våldtagen och blir påsatt hårt kommer hon tycka att det är skönt även om hon inte vill ha sex med mannen. Det finns ett argument att om kvinnan inte vill ha sex med mannen så njuter hon inte av sexet för att sex för kvinnor är mentalt så är det inte. Så länge det är skönt fysiskt (att mannen sätter på kvinnan hårt) kommer kvinnan inte att bry sig om det är våldtäkt eller frivilligt sex.

2) Dominans är fysiskt därför att det är upphetsande att bli manhandled till exempel fasthållen, slagen, strypt, etc. Du kan se här att kvinnor som blev utsatta för mer våld mådde bättre efter våldtäkten än kvinnor som blev utsatta för mindre våld,

Citat:
(32) Among the women in the study, psychological pain rose inversely to the violence of the attack. In other words, when the rapist exerted less force, the victim was more upset afterward.

Här är en kvinna som förklarar hur det funkar,

Citat:
she’s also going to get the adrenaline rush that comes when you get the shit scared out of you. God, how fucking sexy it is being scared! It’s dead exciting for her to feel that kind of fear and it’s very good of the bloke to give her the chance to experience such a lovely feeling. It’ll almost certainly be the best sex she’s ever had; much better than a boring old vanilla fuck!

Citat:
that the more violence a man uses against a girl when he’s raping her, the less “trauma” she suffers.

To put it in plain English, the girl will actually benefit more from being raped with a certain amount of violence and intimidation than she would from being treated more “gently.”

så du kan se att om en kvinna blir överfallen, slagen, våldtagen kommer hon njuta mycket mer av det än av frivilligt vanilj-sex med sin man.
Citera
2014-08-11, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Ja så kan det också vara. Men att trolla om en sådan pass allvarlig sak tyder på känslostörning av stora mått.
Inget ansvar över vem eller vilka man skadar och bevisligen också inte bryr sig ett dugg hur det påverkar någon.
Endast sjuka personer klarar av att utföra sådant och gillar det också(sociopater och psykopater).
Babianen är en handikappad person som inte klarar av att lämna hemmet utan hjälp och har därför skapat sig en egen verklighet. Babianen vet alltså inte skillnad på verklighet och fantasi eftersom Babianen inte har en aning om hur verkligheten fungerar.
Citera
2014-08-11, 09:44
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

2) Dominans är fysiskt därför att det är upphetsande att bli manhandled till exempel fasthållen, slagen, strypt, etc. Du kan se här att kvinnor som blev utsatta för mer våld mådde bättre efter våldtäkten än kvinnor som blev utsatta för mindre våld,
.

Bara för att du tänder på misshandel så betyder ju inte det alla vi andra gör det.
Citera
2014-08-11, 10:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scull
Babianen är en handikappad person som inte klarar av att lämna hemmet utan hjälp och har därför skapat sig en egen verklighet. Babianen vet alltså inte skillnad på verklighet och fantasi eftersom Babianen inte har en aning om hur verkligheten fungerar.

Jag har jobbat i flera år, jag har läst på universitet, jag har bott i flera olika länder, jag har mer livserfarenhet än de flesta kvinnor i min ålder.

Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Bara för att du tänder på misshandel så betyder ju inte det alla vi andra gör det.

Bevisen pekar på motsatsen,

Citat:
when the rapist exerted less force, the victim was more upset afterward.

det visar att kvinnor mår bättre efter att de blivit både slagna och våldtagna än om de bara blivit våldtagna. Saker som rädsla, smärta, bli fasthållen, att känna sig hjälplös, är saker som alla kvinnor tänder på. Så om en våldtäkt innehåller de sakerna blir det mycket mer upphetsande för kvinnan.

Belägg för det är att det finns kvinnor som får orgasm när de blir våldtagna men inte när de har sex med sina män,

Citat:
Many feel betrayed. "Why could she with him/them, but not with me?" Again, education is the key here. I have done work with husbands/bf's who are going through this.

varför fick kvinnorna orgasm med våldtäkts-männen men inte med sina män? Därför att det var mer upphetsande för dem att bli våldtagna.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-11 kl. 10:08.
Citera
2014-08-11, 10:07
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Jag har jobbat i flera år, jag har läst på universitet, jag har bott i flera olika länder, jag har mer livserfarenhet än de flesta kvinnor i min ålder.

Bevisen pekar på motsatsen,

det visar att kvinnor mår bättre efter att de blivit både slagna och våldtagna än om de bara blivit våldtagna. Saker som rädsla, smärta, bli fasthållen, att känna sig hjälplös, är saker som alla kvinnor tänder på. Så om en våldtäkt innehåller de sakerna blir det mycket mer upphetsande för kvinnan.

Nej, det beror på att de känner mindre skam då, inte att de tände på att bli misshandlade. Det är absolut inte saker som alla kvinnor tänder på. Och nej Babianen, det där är inga bevis.
Citera
2014-08-11, 10:13
Bannlyst
Citat:
1) Jag menade att sex för kvinnor är 85% fysiskt alltså penetration och 15% mental upphetsning. Det betyder att om en kvinna blir våldtagen och blir påsatt hårt kommer hon tycka att det är skönt även om hon inte vill ha sex med mannen. Det finns ett argument att om kvinnan inte vill ha sex med mannen så njuter hon inte av sexet för att sex för kvinnor är mentalt så är det inte. Så länge det är skönt fysiskt (att mannen sätter på kvinnan hårt) kommer kvinnan inte att bry sig om det är våldtäkt eller frivilligt sex.

Här är en kvinna som förklarar hur det funkar,

så du kan se att om en kvinna blir överfallen, slagen, våldtagen kommer hon njuta mycket mer av det än av frivilligt vanilj-sex med sin man.

Varför har man tabubelagt våldtäkt?
Varför tror du män inte fantiserar om våldtäkt lika mycket som kvinnor fantiserar om att bli våldtagna?
Största frågan, varför vill kvinnor vara PK?
Senast redigerad av ladumanen 2014-08-11 kl. 10:17.
Citera
2014-08-11, 10:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Nej, det beror på att de känner mindre skam då, inte att de tände på att bli misshandlade. Det är absolut inte saker som alla kvinnor tänder på. Och nej Babianen, det där är inga bevis.

Om de kände skam skulle de inte sätta sig i en situation där de blev våldtagna från första början. Alla kvinnor tänder på att bli slagna för de känner sig dominerade. Belägg för det är att misshandel (före våldtäkten) är vanligt i porr-böcker för kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av ladumanen
Varför har man tabubelagt våldtäkt?
Varför tror du män inte fantiserar om våldtäkt lika mycket som kvinnor fantiserar om att bli våldtagna?
Största frågan, varför vill kvinnor vara PK?

1) För att det är tabu för kvinnor att tända på att bli dominerade av en man.

2) Därför att evolutionärt tjänade män mer på att ha sex med villiga kvinnor ("slampor") än att våldta därför tänder alla män på slampiga kvinnor. Medan kvinnor tjänade mer på att bli våldtagna än på att ha sex med villiga män därför tänder alla kvinnor på våldtäkt.

3) För att de inte vill bli skam-belagda av andra människor.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-11 kl. 10:22.
Citera
2014-08-11, 10:54
Bannlyst
Citat:
1) För att det är tabu för kvinnor att tända på att bli dominerade av en man.

2) Därför att evolutionärt tjänade män mer på att ha sex med villiga kvinnor ("slampor") än att våldta därför tänder alla män på slampiga kvinnor. Medan kvinnor tjänade mer på att bli våldtagna än på att ha sex med villiga män därför tänder alla kvinnor på våldtäkt.

3) För att de inte vill bli skam-belagda av andra människor.

Men varför är det skamligt att tända på det för att överhuvudtaget tabubelägga dominans eller att vara undergiven?

Varför vill man hemlighålla vad kvinnor egentligen tänder på och framställa dem som prinsessor man ska gulla med? Om nåt så är kvinnans natur mycket vidrigare och fulare än mannens. Mannen tror gott om kvinnor tills man en dag inser sanningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in