2014-06-13, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det finns andra saker som jag gillar bättre.

Ja men finns säkert saker som våldtagna kvinnor gillar bättre än det de utsatts för, eller tror du att du är den enda som inte har våldtäkt som nr. 1 på listan? Men dessa kvinnor njuter ju ändå enligt dig så varför ger inte du det en chans?
Citera
2014-06-13, 00:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Fast kvinnor tog ju inte skada av våldtäkt, nu får du bestämma dig...

Nu är du inkonsekvent, sluta med Schyman-metoden..

Varför hoppar vi fallskärm, varför ser vi filmer där män blir våldtagna (American History x), varför ser vi filmer där folk lemlästas och dör, ser det som underhållning?

För att det påtvingas, en del blir traumatiserade för livet av ett krogslagsmål, själv har jag fått stryk och bryr mig inte nämnvärt. En del gånger ger man stryk, ibland får man stryk...

Våldtäkt är våld och tvång, något som traumatiserar. De flesta blir traumatiserade av krig, andra går vidare i livet..

1) Jag inkluderade skada for good measure.

2) Hur är jag inkonsekvent?

3) Men det här handlar om att bli sexuellt upphetsad av det som anses vara "det värsta en kvinna kan råka ut för" det är som att män skulle bli sexuellt upphetsade av böcker om gay-rape. Om 30 miljoner kvinnor sitter hemma och onanerar till våldtäkts-porr då är inte våldtäkt särskilt hemskt.

4) Förstår du att fysiskt känns det på samma sätt som vid vanligt sex? Därför gör det inget att det är påtvingat tvärtom det är mer upphetsande.

5) Men kvinnor tänder på våld och tvång.

Citat:
Fast du skriver ju att du inte tänder på våldtäkt...

Och du länkade inte till en våldtäkt, du länkade till BDSM-lekar, det är inte synonymt..

Våldtäkt är inte min preferens, Men om jag skulle välja så skulle jag välja det i klippet.

Jag menade att det skulle vara som i klippet fast riktig våldtäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ja men finns säkert saker som våldtagna kvinnor gillar bättre än det de utsatts för, eller tror du att du är den enda som inte har våldtäkt som nr. 1 på listan? Men dessa kvinnor njuter ju ändå enligt dig så varför ger inte du det en chans?

Jag kan tänka mig att göra det men då ska det vara som i klippet jag länkade till. Vanlig vaginal penetration skulle vara tråkigt och meningslöst.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-13 kl. 00:08.
Citera
2014-06-13, 00:05
Moderator
MrFishboys avatar
Innan tråden går ännu mer OT, så är debatten om kvinnors reaktioner på våldtäkt, inget annat...

/Mod
Citera
2014-06-13, 00:13
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
1) Jag inkluderade skada for good measure.

2) Hur är jag inkonsekvent?

3) Men det här handlar om att bli sexuellt upphetsad av det som anses vara "det värsta en kvinna kan råka ut för" det är som att män skulle bli sexuellt upphetsade av böcker om gay-rape. Om 30 miljoner kvinnor sitter hemma och onanerar till vålstäkts-porr då är inte våldtäkt särskilt hemskt.

4) Förstår du att fysiskt känns det på samma sätt som vid vanligt sex? Därför gör det inget att det är påtvingat tvärtom det är mer upphetsande.

5) Men kvinnor tänder på våld och tvång.

Våldtäkt är inte min preferens, Men om jag skulle välja så skulle jag välja det i klippet.

Jag menade att det skulle vara som i klippet fast riktig våldtäkt.

Hur är du inte inkonsekvent..?

Fast de onanerar inte till våldtäktsporr, de onanerar till BDSM-lekar, det är fortfarande inte synonymt..

Kvinnor tänder på det som de själva vill vara en del av, vilket inte inkluderar våldtäkt.

Det är inte din preferens, men du vill ha det så? Och vill du ha det så vet du ju svaret; (FB) Åtta män häktade för grov våldtäkt i Mariannelund

Och lite kött på benen;
Citera
2014-06-13, 00:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Hur är du inte inkonsekvent..?

Fast de onanerar inte till våldtäktsporr, de onanerar till BDSM-lekar, det är fortfarande inte synonymt..

Kvinnor tänder på det som de själva vill vara en del av, vilket inte inkluderar våldtäkt.

Det är inte din preferens, men du vill ha det så? Och vill du ha det så vet du ju svaret; (FB) Åtta män häktade för grov våldtäkt i Mariannelund

Och lite kött på benen;

1) Nej de onanerar till våldtäkter se länkarna jag postade tidigare.

2) Hur vet du det?

3) Om jag skulle välja en våldtäkt skulle jag välja det jag länkade. De männen kommer inte att prestera som i porr.

4) Som jag förklarade tidigare, förstår du att penetrationen känns ungefär likadant vid samtyckande sex och vid våldtäkt?
Citera
2014-06-13, 00:23
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:

2) Hur vet du det?

3) Om jag skulle välja en våldtäkt skulle jag välja det jag länkade. De männen kommer inte att prestera som i porr.

4) Som jag förklarade tidigare, förstår du att penetrationen känns ungefär likadant vid samtyckande sex och vid våldtäkt?

Så när jag sätter på en actionfilm så vill jag bli mördad, eller ser jag en berättelse...

Så du är porrskadad och kan inte skilja på fantasi och verklighet..

Det vet du inte och det är inte bara det fysiska som spelar in.

Finns inget av det som du skrivit som motbevisar att kvinnor tar skada av våldtäkter och att kvinnor inte alls njuter av våldtäkter...
Citera
2014-06-13, 00:26
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

2) Hur vet du det?

Det finns en så tjock jävla matta av lögner och förnekelse i vår så kallade västerländska kultur. Kvinnans heder ska skyddas till varje pris. Ingen fläck på den kritvita blusen kan accepteras. Verkligheten är inte vacker. Den har du just beskrivit. Jag uppmuntrar inte till kvinnohat, men män måste börja inse detta, och förstå varför de sällan eller aldrig får ligga med de tjejer de önskar.
Citera
2014-06-13, 00:39
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Du missar det uppenbara. Att ha gulli-gull sex inom ramen för rapeplay är ju en självmotsägelse.

Dina övriga floskler vill jag ha vetenskapliga bevis för. De stämmer inte. Jag är själv läkare och din kompis har fel.

Vart skriver jag gulli-gull-sex? Det har inget samband alls.
Mina bevis är min läkaren beskrivning av det hela och hennes ord litar jag på.
Våldta du din partner så ska du se hur jävla uppskattat det är. Som läkare och med dina uttalande föll också all respekt för dig som läkare och individ.
Citera
2014-06-13, 00:57
Medlem
Eklund1989s avatar
Citat:

Nej det är en incel-bok av 2 män som inte vet vad de talar om.

Den sista kommentaren här gör att det blir helt lönlöst att argumentera. Boken är den enda vettiga inom ämnet med trovärdiga vetenskapligt vederhäftiga källor och en korrekt analys ur ett evolutionärt perspektiv.

Källorna du länkar till verkar inte riktigt vara ok. Jag läste lite grann och det kändes som att det fanns mängder med konstiga slutsatser som bara jag själv skulle kunna komma på flera andra olika, mer korrekt evolutionärt analyserade, invändningar emot. De bara plöjer på helt okritiskt med konstiga analyser och bristfälliga slutsatser. Jag går hellre på en bok med hundratals vederhäftiga källor som jag själv läst många av än en konstig sida med en konstig agenda och bristfälliga och undermåliga källor/argument.
Citera
2014-06-13, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Vart skriver jag gulli-gull-sex? Det har inget samband alls.
Mina bevis är min läkaren beskrivning av det hela och hennes ord litar jag på.
Våldta du din partner så ska du se hur jävla uppskattat det är. Som läkare och med dina uttalande föll också all respekt för dig som läkare och individ.

Som sagt, jag är själv ST-läkare och jag vet att det finns en massa stollar därute som skiter i evidens och beprövad erfarenhet. Särskilt kvinnliga "kolleger" tyvärr.. Detta uttalande väger därför fjäderlätt i din argumentation....

Visst, om sanningen får dig att tappa förtroendet för folk, så får du väl bära detta med dig... Själv gör jag ingen skillnad på män och kvinnor i min medicinska profession, utöver de anatomiskt uppenbara då jag utför en somatisk eller neurologisk status. Men detta utesluter inte att jag är medveten om vårt evolutionära urspung, och mäns och kvinnors egenskaper.
Citera
2014-06-13, 01:40
Medlem
Citat:
Det finns andra saker som jag gillar bättre.

Jag har postat vilken slags våldtäkt jag tänder på här, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Definitionen av en våldtäkt är ju att du inte skall gilla det what-so-fucking-ever.

Så, vänligen;
1) Berätta vad det absolut värsta är som du kan tänka dig sexuellt (i en vidare bemärkelse; misshandel, dödshot, amputerade kroppsdelar, etc).
2) Bjud in någon från detta forum att genomföra det hela enligt punkt 1 (dock inte mig för då blir det nobben).
3) Berätta därefter på detta forum om du fortfarande står fast vid det som du hittills har skrivit på den här tråden.
Citera
2014-06-13, 01:42
Medlem
Orgasm uppstår genom stimulans av klitoris. Om du stimulerar en kvinnas klitoris tillräckligt länge eller har sex med henne, så kommer hon att få en orgasm. Det är samma sak med män, det finns otroligt många män som har blivit våldtagna som får stånd då de blir våldtagna, just på grund av att våldtäktsmannen/kvinnan/whatever har stimulerat penis och då har de fått stånd/fått orgasm.
Det är helt enkelt bara en fysisk reaktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in