Citat:
Ursprungligen postat av
MrFishboy
Fast kvinnor tog ju inte skada av våldtäkt, nu får du bestämma dig...
Nu är du inkonsekvent, sluta med Schyman-metoden..
Varför hoppar vi fallskärm, varför ser vi filmer där män blir våldtagna (American History x), varför ser vi filmer där folk lemlästas och dör, ser det som underhållning?
För att det påtvingas, en del blir traumatiserade för livet av ett krogslagsmål, själv har jag fått stryk och bryr mig inte nämnvärt. En del gånger ger man stryk, ibland får man stryk...
Våldtäkt är våld och tvång, något som traumatiserar. De flesta blir traumatiserade av krig, andra går vidare i livet..
1) Jag inkluderade skada for good measure.
2) Hur är jag inkonsekvent?
3) Men det här handlar om att bli sexuellt upphetsad av det som anses vara "det värsta en kvinna kan råka ut för" det är som att män skulle bli sexuellt upphetsade av böcker om gay-rape. Om 30 miljoner kvinnor sitter hemma och onanerar till våldtäkts-porr då är inte våldtäkt särskilt hemskt.
4) Förstår du att fysiskt känns det på samma sätt som vid vanligt sex? Därför gör det inget att det är påtvingat tvärtom det är mer upphetsande.
5) Men kvinnor tänder på våld och tvång.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrFishboy
Fast du skriver ju att du inte tänder på våldtäkt...
Och du länkade inte till en våldtäkt, du länkade till BDSM-lekar, det är inte synonymt..
Våldtäkt är inte min preferens, Men om jag skulle välja så skulle jag välja det i klippet.
Jag menade att det skulle vara som i klippet fast riktig våldtäkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Ja men finns säkert saker som våldtagna kvinnor gillar bättre än det de utsatts för, eller tror du att du är den enda som inte har våldtäkt som nr. 1 på listan? Men dessa kvinnor njuter ju ändå enligt dig så varför ger inte du det en chans?
Jag kan tänka mig att göra det men då ska det vara som i klippet jag länkade till. Vanlig vaginal penetration skulle vara tråkigt och meningslöst.