Citat:
När Marie var med i ensam mamma söker dejtade hon ju en helt annan typ av kille så man undrar ju om hon verkligen söker ett seriöst förhållande eller om hon mest vill bli känd och visa upp sig i tv. Har svårt att se henne bo på en gård, hon känns så ytlig och utseendefixerad. Hon har ju dessutom barn vilket försvårar det hela ytterligare. Har lite svårt att se hur det skulle fungera och om hon verkligen skulle trivas med det livet.
Tror att Mikaela är för dominant för Eriks del, hon verkar inte vara speciellt rolig. Matilda känns väldigt anonym, inte fått någon bild av vem hon är egentligen. Ida skulle nog kunna passa på gården, tror han behöver en tjej som ha lite driv och som vill göra saker. Svårt om det är någon som är allt för tillbakadragen.
Tror att Mikaela är för dominant för Eriks del, hon verkar inte vara speciellt rolig. Matilda känns väldigt anonym, inte fått någon bild av vem hon är egentligen. Ida skulle nog kunna passa på gården, tror han behöver en tjej som ha lite driv och som vill göra saker. Svårt om det är någon som är allt för tillbakadragen.
Nej det är sant, Mikaela 'är ju inte direkt någon rolig person och tror att hon är lite för mycket för Erik, är bara en känsla jag fått. Ja Matilda får man som du säger inte mycket bild av men av det jag sett så verkar hon lite smått irriterad på Erik också. Hon sa ju vid valet att " jaha är det upp till mig att visa intresse, ta initiativ och inget kommer från honom..ja då skiter jag i det". Så tror inte hon är nåt heller för Erik. I Ida skulle han kunna finna sin stora kärlek tror jag, hon är lugn, förstående, har ett driv, verkar ha bra hand med djur, är ju även hon troende. Tror hon har massor med kärlek att ge.
. Ja jag tror att Erik hade blivit lika irriterad om han hela tiden försökte och gav kärlek, intresse och så vidare medans tjejerna bara satt passiva, undvek alla hans försök. Då hade han nog känt sig sårad tror jag. Det handlar ju om att ge från bägge parter, får man inte känna sig värdefull, uppskattad, älskad så blir det ju lätt att man får känslan att den andra inte tycker om en, man duger inte, man är oönskad mm. Tror att det är just detta Erik omedvetet sänt ut till tjejerna. Ja är man troende så vill man nog ha en partner med samma värderingar så det blir säkert Ida, hon verkar ju även ha mest överseende med att Erik är som han är just nu. Ja det kan jag inte neka till, hade också känt mig obekväm i en sån situation, det är nog mänskligt, sen kan det ju hanteras olika.
.