Citat:
Ursprungligen postat av
2mas
Japp. Ett typexempel på detta är ju Klas år 2012. Han hade redan bestämt sig för Sandra efter speeddejten och blev väl "rekommenderad" av tv4 att välja Ulrika och hon med kindspalten till gården istället för två andra. Det handlar ju om att göra bra tv såklart
För att inte tala om när dom tvingade Thomas(2010) att välja glugg-Ulrika till gården och dessutom låta henne vara kvar efter första valet. Allt för att skapa intriger

(Ryser fan än idag när jag tänker på hennes ständiga "jag vill ge kärlek" urk...)
Tycke Marcus gjorde rätt som skickade hem samtliga om han inte kände nån kemi. Däremot kan man undra vad han trodde att han, och den 25 åriga tjejen som hoppa av, skulle ha gemensamt? Kändes knappast som en person som vill vara nån bondmora, dessutom 12 år yngre.
Det där beror lite på. i TV framstår Marcus som någon som inte ens ger en annan person en chans om det inte klickar direkt. Sanningen kan givetvis vara någon helt annan. Jag är själv en person som visserligen inte alltid har på känn att jag gillar någon från början (som vän eller som potentiell partner). Däremot kan jag lätt känna när något känns fel.
Gissningsvis hade Marcus ögonen på hon som åkte hem och/eller på några av de som aldrig kom till programmet. Då spelar den initiala besvikelsen en stor roll också.