2014-11-27, 14:19
Medlem
Jag har faktiskt lite svårt att tro att Jonathan kommer att få till det med någon av de kvarvarande på gården. Ellen skulle han vilja ha, men då hon är tveksam blir också han det. Jag kände ingen kemi mellan J och Sara när hon tog med honom till sitt hus.

Erik känner inget för Ida... Tyvärr tror jag han hade gillat Mikaela. Skulle han ha gillat Ida hade han varit gladare i gårdagens avsnitt och gjort nåt närmande eller nåt!!

Själv gillar jag Sebastian. Tycker han verkar jättesnäll och rar. Hoppas att det blir nåt verkligt mellan honom och Petra
Citera
2014-11-27, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Jag har faktiskt lite svårt att tro att Jonathan kommer att få till det med någon av de kvarvarande på gården. Ellen skulle han vilja ha, men då hon är tveksam blir också han det. Jag kände ingen kemi mellan J och Sara när hon tog med honom till sitt hus.

Erik känner inget för Ida... Tyvärr tror jag han hade gillat Mikaela. Skulle han ha gillat Ida hade han varit gladare i gårdagens avsnitt och gjort nåt närmande eller nåt!!

Själv gillar jag Sebastian. Tycker han verkar jättesnäll och rar. Hoppas att det blir nåt verkligt mellan honom och Petra

Ja jag hoppas också på Sebastian och Petra, får en känsla av att Sebastian inte haft det så kul i relationer innan, han har ju sagt att han fallit för fel typ av tjejer så han är ju verkligen värd detta.
Citera
2014-11-27, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina

Mycket bra sammanfattning Kände inte heller att det var någon direkt kemi mellan Sara och Jonathan men vem vet, saker och ting kan ju ändras.
Citera
2014-11-27, 14:34
Medlem
ogiltigtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Mycket bra sammanfattning Kände inte heller att det var någon direkt kemi mellan Sara och Jonathan men vem vet, saker och ting kan ju ändras.

Sara är inte vacker med smink

http://img.tv4.se/convert/resize/600...3015163_LL.jpg

utan smink vågar jag inte ens föreställa mig
Senast redigerad av ogiltigts 2014-11-27 kl. 14:36.
Citera
2014-11-27, 14:36
Medlem
Peter får Helene garanterat och det är han värd

Jonathan får man väl se hur han väljer, väljs Ellen blir det nog inget långvarigt....kanske mer chans till det med Sara...vem vet

Sebastian hoppas jag innerligt får ett underbart liv med Petra, fyllt av kärlek och gemensamma aktiviteter kring träning som båda är intresserade av.

Erik, ja känns inte som det blir nåt med Ida...men vem vet...under kan ju ske...annars har han ju livet på sig....
Citera
2014-11-27, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ogiltigts
Sara är inte vacker med smink

http://img.tv4.se/convert/resize/600...3015163_LL.jpg

utan smink vågar jag inte ens föreställa mig

Vadå, jag tycker hon ser bra ut.
Citera
2014-11-27, 14:59
Medlem
ogiltigtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Vadå, jag tycker hon ser bra ut.
Om man har låg standard ser hon bra ut.
Citera
2014-11-27, 15:45
Medlem
Citat:

Ja det är ju olika vad man tycker är snyggt och inte
Citera
2014-11-27, 15:54
Medlem
Citat:

Nää, håller inte med! Först gillade jag inte hennes utseende, men hon har NÅT som får mig att tycka hon är tilldragande. Min man säger att henne sku han välja direkt . Gillar yppiga kvinnor, hih.
Citera
2014-11-27, 16:18
Medlem
Många som skriver att Jonathan sade att Marie var omogen - men det stämmer ju inte riktigt. Det Jonathan sa var väl att hon inte var mogen att flytta ut på landet. Det är trots allt rätt stor skillnad på att vara omogen, och att inte vara redo för en sådan livsomställning.

Jag blev lite förvånad över Ellens plötsliga velande, jag upplevde henne tidigare som rätt på och att det rentav kunde bli lite fight mellan Ellen och Sara (som jag båda från början tyckte att de verkade passa Jonathan perfekt).

Med Peter och Helena är jag mest lite förvånad över Helenas känslor. Hon verkar rätt världsvan i förhållande till Peter. "Finaste kvällen i mitt liv", "du är det finaste som finns" och så vidare - det känns nästan lika överdrivet och på som Anna-Lena med sina snuskskämt. Jag tycker det är en rätt kul kombination, den rätt blyge Peter som skojar om allt, och hans damer som verkligen är påstridiga. Jag tror också han väljer Helena, men jag tror han hade haft rätt kul med Anna-Lena också.

Erik och Ida... det som talar för dem att Ida nog är den enda tjejen som hela tiden varit bekväm med Erik och hans beteende. Jag tycker det är rätt skönt att hon inte verkar ha någon tillstymmelse till bekräftelsebehov, när alla övriga hela tiden klagade på hur svårt det var att få kläm på Erik. Erik är nog en person som man bara ska låta vara. Så blir det bra. Och jag tror faktiskt Ida funkar lite likadant. Jag tycker de känns rätt självklara ihop, även om det inte "händer" något. Jag tror det är precis så här deras framtid skulle kunna se ut. Jag tror inte alls Erik skulle utvecklas till någon gosegullande kattunge bara för att det dyker upp "rätt" tjej. Dessutom verkar de ju redan se fram emot resan tillsammans.

Jag tyckte också det kändes obehagligt att Sebastian fixade dubbelsäng till sig själv och Petra. Hon verkar också förvånansvärt glad, med tanke på hur skygg för kameror hon måste ha varit i början (det var ju anledningen till att hon drog från slottet). Kanske de verkligen redan är så galet förälskade som de säger. Då får man bara önska lycka till...
Citera
2014-11-27, 16:53
Medlem
I trailern för nästa avsnitt ser det ut som att Peter har något viktigt att berätta för Anna-Lena. Kan det vara att han vill berätta att det är Helen han kommer välja? Fick den känslan i all fall. Han måste ju välja Helen, tror de kan passa väldigt bra ihop
Citera
2014-11-27, 18:27
Medlem
2mass avatar
Citat:

Hon är inte vacker i ansiktet nej, men fin kropp har hon, finast i bonde söker fru denna gången. Ida har också ganska fin kropp, men ansiktet är alldeles för maskulint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in