2014-10-29, 22:38
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Velande Karin får komma tillskott istället för att skylla på annat. Mycket gnäll över att han inte skulle vara intresserad.

Karin har ju försökt att prata med Erik flera gånger men får inte mycket till respons.
De framförde ju även till Erik att han var dålig på att ta egna initiativ och visa intresse och hur löste han detta? Jo, genom att han skyffla över allt ansvar på tjejerna och säga att det är "deras angelägenhet" att ta tag i honom. Han ska alltså inte behöva ta några initiativ alls.
Han hade ju även något märkligt resonemang att det kändes som otrohet om han skulle ta en tjej åt sidan och ägna sig mer åt henne.

Tycker bara att han är feg och bekväm, vilket är lite tråkigt eftersom jag i grunden gillar honom.
Citera
2014-10-29, 22:40
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Det var säkert även Sebastians banandiet som delvis bidrog till att Carolina lämnade. Nog för att man ska äta frukt men det behöver inte gå till överdrift.
Pallar man inte det så är det inget att bygga på.

Citat:
Ursprungligen postat av sissen
Oj vad Jonathan gjorde bort sig i dagens avsnitt.
Tror inte det. Tjejen han klickat med fattade ju grejen. Surar man på en sådan sak, i en sådan situation, då är man ingen bra tjej som man kan ha kul med i långa loppet
Citera
2014-10-29, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Vad är fel med hans kvinnosyn?

fint med trångsynta
typer som du, så att
vettigt folk som
mogaku-san och jag
får mer utrymme.

/HA
Citera
2014-10-29, 22:47
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Ja precis. Och hans beskrivning av att vara hispig lät som att de är samma sak som att vara gnällig, vilket det verkligen inte är (iaf enligt mig). Man kan väl vara hur höjdrädd som helst och ändå kunna jobba bra och "ta i" i vanliga livet. Arbetet på gården går väl knappast ut på att kasta sig ut från torn i vanliga fall...
Nä, precis. Han frågade ju även vid fikat om nån var rädd för spindlar/kryp/hajar. En tjej svarade ju väldigt bra på det, hon sa: "man vore ju lite korkad om man inte vore rädd för en haj". Det verkar som att han fiskar efter svagheter. Han har nog byggt upp en bild i sitt huvud av en drömtjej - en bild som ingen människa i världen kommer att kunna uppfylla.
Citera
2014-10-29, 22:47
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sissen
Oj vad Jonathan gjorde bort sig i dagens avsnitt.

Jonathan har gjort bort sig i alla avsnitt...
Citera
2014-10-29, 22:59
Medlem
TJudges avatar
Sebastian Davidsson är kung! Bara POWER!!!
Citera
2014-10-29, 23:31
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Någon som vet vad det var för låt som spelades när Peter gjorde sitt val?
Ok, eftersom ingen bryr sig om bra musik utan endast intresserar sig i bananer och dåliga intriger så svarar jag på mitt eget inlägg om det mot förmodan finns någon med god musiksmak. Låten heter Cry, Cry, Crow och framförs av The Pines.
Citera
2014-10-29, 23:35
Medlem
ruccolesss avatar
Peter gjorde väl inget med sina kvinnor , förutom att åka och handla med en av dom ? , Väldigt blekt i varjefall och tråkigt
Se jättebabyface i bara kalsonger var ju inte heller så kul , inte tryckandes i sig 20 bananer heller
Även tur det inte blev något nakenbad med duckface , klarar inte hur mycket som helst en vanlig onsdag...
Citera
2014-10-29, 23:39
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Sebastian Davidsson är kung! Bara POWER!!!
Vilken jävla tönt.
Citat:
Ursprungligen postat av ruccoless
Peter gjorde väl inget med sina kvinnor , förutom att åka och handla med en av dom ? , Väldigt blekt i varjefall och tråkigt
Se jättebabyface i bara kalsonger var ju inte heller så kul , inte tryckandes i sig 20 bananer heller
Även tur det inte blev något nakenbad med duckface , klarar inte hur mycket som helst en vanlig onsdag...
Peter fick väl inte mycket tid överhuvudtaget idag? Eller var det bara att det gjorde så litet intryck som det känns så.
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Ok, eftersom ingen bryr sig om bra musik utan endast intresserar sig i bananer och dåliga intriger så svarar jag på mitt eget inlägg om det mot förmodan finns någon med god musiksmak. Låten heter Cry, Cry, Crow och framförs av The Pines.
Tack!
Citera
2014-10-29, 23:48
Medlem
Från Jontes facebook.

"Jonathan Antonsson
den 28 januari 2012 ·
Tackar för alla gratulationer! nu håller jag på att bygga upp en fylla med lisa som kommer hålla tills nästa söndag när jag kommer hem från sälen, och min snygging kommer hem efter en månad i niggerland! PUSS Å SKÅL!!!!"

Han är allt för skön den där jonathan
Citera
2014-10-30, 00:12
Medlem
TimTebows avatar
Har Sebastian bara en tröja eller? Känns som han ofta har den blåa Rio tröjan på sig.

Han Jonathan verkar tro att han är värsta cassanovan som lyckades kyssa två tjejer på samma kväll. Han fattar bara inte att han framstår som en riktig douchebag. Klart tjejerna kysser honom om han ber om det med tanke på vilken situation de befinner sig i.
Citera
2014-10-30, 00:41
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
Har Sebastian bara en tröja eller? Känns som han ofta har den blåa Rio tröjan på sig.

Han Jonathan verkar tro att han är värsta cassanovan som lyckades kyssa två tjejer på samma kväll. Han fattar bara inte att han framstår som en riktig douchebag. Klart tjejerna kysser honom om han ber om det med tanke på vilken situation de befinner sig i.
Han hade ju med sig 10 st till Sundbyholm, så han kunde byta efter varje speed date (svettas tydligen mycket), så några fler har han allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in