Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Ja det låter som en väldigt romantisk måltid. Fanns ju någon som hette Börje men eftersom han inte kom med bland de fyra utvalda så föll väl han bort. Det blir ju lätt så med de bönder som inte visas i tv, man får ju ingen bild av vilka de är. Lite synd faktiskt, känns ju orättvist på ett sätt att det bara är fyra bönder de ska följa men att det är åtta stycken sammanlagt. Pär-Ola var för övrigt en kategori för sig, tänkte redan innan programmet att det skulle sluta precis som det gjorde. Tror inte att någon är speciellt förvånad.
Aha okej, ja då är det inte så konstigt att jag inte sett några klipp med Börje om han fick dejta på egen hand. Har väl dock en känsla att hans dejtande inte kan ha gått så bra

. Ja eller hur, verkligen nåt man skulle bjuda på när man vill visa att en tjej betyder nåt extra

, inte gratinerad hummer som jag bjöd en tjej på en gång

. Ja det är synd att man inte får någon riktig bild av hur de bönderna är, många av dem som fått dejta på egen hand har känts intressanta tycker jag och funderar på hur det går nu för bögen och kvinnan. Ja hästbonden Pär-Ola var något eget i stor bemärkelse, man kunde ju som du säger känna att det inte skulle gå så bra. Han verkade instabil när man läste på hans hemsida, verkade ha ett otroligt sug efter småtjejer och sen gifte han och Louise sig alldeles för fort. Dem förlovade sig ju redan under resan och det har jag inte sett nåt annat par i BSF: s historia göra.