2014-11-06, 17:26
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscargrondahl
Kollade nyss på klippet där Saga avslöjar finalisterna, vinnarna etc. Allt hon sa har ju stämt in hittills och det verkar som att det verkligen är sant. Hur fan kan detta ens tillåtas? Tror ni hon blir stämd efter programmet är slut?

Måste hon bli, varpå hon kommer utbrista något i stil med "Alltså seriöst, kan folk bara låta mig fucking vara och inte lägga sig i hur jag lever mitt jävla liv".
Citera
2014-11-06, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Måste hon bli, varpå hon kommer utbrista något i stil med "Alltså seriöst, kan folk bara låta mig fucking vara och inte lägga sig i hur jag lever mitt jävla liv".

+ "Jag pallar inte!"
Citera
2014-11-06, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
+ "Jag pallar inte!"

och "mitt liv är så fucking äckligt"

Otroligt märkligt ifall man inte stämmer henne allt man orkar, annars är det ju fritt fram för alla att spoila allt i fortsättningen.
Citera
2014-11-06, 19:20
Medlem
erwin - sansat och trevligt intryck i studio paradise.
Citera
2014-11-06, 20:27
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Klart det inte leder till något. Vi har ju facit från massor av dokussåpa-"kändisar". Vad sysslar robinson-robban med idag t.ex? Big brother linda? De mer än några andra försökte ju desperat och patetiskt att underhålla sitt "kändisskap".

Erik och Kian kan säkert tjäna några 10 000 på det här och få ligga sig mätta med småtjejer, men om något år är det naturligtvis ingen som minns dem eller bryr sig längre.

Både två är ju rejält underbegåvade så vad de själva bedömer är ju knappast särskilt intressant.

Robinson-Robban har jag för mig har ett vanligt jobb idag. Som någon kontorsnisse om jag inte minns fel.
Citera
2014-11-06, 20:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeeeeta
Bara jag som sitter och cringe:ar undar hela parceremonin när deltagarna försöker fejka vem dem ska stå med för att produktionen vill ha mer spänning?

Vet inte vad cringe:a betyder, men jag stör mig som fan på det. Så jävla fult.
Citera
2014-11-06, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
och "mitt liv är så fucking äckligt"

Otroligt märkligt ifall man inte stämmer henne allt man orkar, annars är det ju fritt fram för alla att spoila allt i fortsättningen.

Exakt! Det borde hända något efter finalen ju.
Citera
2014-11-06, 21:58
Medlem
elliezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
om du nu är så säker på vad hon är, varför måste du då söka bekräftelse angående saken på flashback? får du aldrig ligga eller vad är problemet?

såvitt jag vet har hon legat med 1 person i ph, slampigare beteende har jag aldrig vart med om i hela mitt liv.

Varför känner du sådant behov av att försvara henne?

Det jag menar är att hennes bröst visats i tv inte bara en utan säkert tio gånger redan och hon har inte ens hunnit vara med i jättemånga avsnitt. Vad stolta hennes föräldrar måste vara. Det skriker dålig självkänsla om tjejen och det enda sättet hon verkar veta om att få bekräftelse på är just genom sex.
Citera
2014-11-06, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
Varför känner du sådant behov av att försvara henne?

Det jag menar är att hennes bröst visats i tv inte bara en utan säkert tio gånger redan och hon har inte ens hunnit vara med i jättemånga avsnitt. Vad stolta hennes föräldrar måste vara. Det skriker dålig självkänsla om tjejen och det enda sättet hon verkar veta om att få bekräftelse på är just genom sex.

Eller så gillar hon helt enkelt att ligga? Varför riktar du inte in dig på exempelvis Calle istället - han om någon verkar ju ligga för bekräftelse eftersom att han går med på att bli både Sagas och Paows ständige påsättare.
Citera
2014-11-06, 22:34
Medlem
BabyFFs avatar
Precis!
Gå på killarna med då! Ylva var ju tydligen dum i huvudet för hon låg med Adam, men sa någon något när Kian knullade sirenen?
Citera
2014-11-06, 22:40
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Eller så gillar hon helt enkelt att ligga? Varför riktar du inte in dig på exempelvis Calle istället - han om någon verkar ju ligga för bekräftelse eftersom att han går med på att bli både Sagas och Paows ständige påsättare.

Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
Precis!
Gå på killarna med då! Ylva var ju tydligen dum i huvudet för hon låg med Adam, men sa någon något när Kian knullade sirenen?
Ni verkar inte ha fattat, en kille ger inte upp något genom att ligga, vilket tjejer gör.

Kille som har sex med många = Kung
Tjej som har sex med många = Hora
Citera
2014-11-06, 23:14
Medlem
Bara jag som lagt märke till att michelle har halva ögonbryn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in