2014-11-06, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Nej det tycker hon inte, Michelle gillar bara "badboys" kriminella killar.

Som många andra tjejer som söker lite spänning i livet, tråkigt värre att satsa på en alldaglig tråkig svensson kille som är lika spännande som en påse saltade jordnötter.
Citera
2014-11-06, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Alltså seriöst Michelle Ideborn!??

Först tyckte jag att hon verkade vara en bra tjej, men den klart bästa tjejen i PH är och var utan tvekan Evelina, men även hon är ju totalt hjärndöd som jagar Calle!?

Men Michelle som bara vill ha "Badboys" hon har enligt källor alltid jagat och sprungit efter killar som är typ kriminella, vad säger det om henne?

Hon är bara attraherad av "värsting killar" hon måste ju fan växa upp och mogna lite, snacka om att hon får en dålig stämpel, hon är typ exemplet på en osäker tjej som bara vill spela "pryd" i tv men som beter sig som en ...... utanför i verkliga livet.

Hon borde fan skämmas!
Har hört en del rykten om henne från säkra källor, kanske delar med mig av dessa längre fram!

Varför bryr du dig om vad hon gillar för killar?
Citera
2014-11-06, 15:06
Medlem
Avdunstnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Klart det inte leder till något. Vi har ju facit från massor av dokussåpa-"kändisar". Vad sysslar robinson-robban med idag t.ex? Big brother linda? De mer än några andra försökte ju desperat och patetiskt att underhålla sitt "kändisskap".

Erik och Kian kan säkert tjäna några 10 000 på det här och få ligga sig mätta med småtjejer, men om något år är det naturligtvis ingen som minns dem eller bryr sig längre.

Både två är ju rejält underbegåvade så vad de själva bedömer är ju knappast särskilt intressant.

Det är väl egentligen bara Gynning som lyckats göra något av sin tid i en dokusåpa.
Samir är igång med lite projekt, men han försvinner inom 2 år (om inte tidigare).
Han förnyar sig inte utan kör samma grej på repeat vilket småtjejerna tröttnar på inom kort då det hela tiden kommer nya doku.personer.

Får dem stöta på programledaren? Även om Gramer verkar ha noll gränser själv så är hon fin att titta på.
Citera
2014-11-06, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
lättfotad är väl något hon är, men allt beror ju på hur man definierar ordet, allt jag ville få sagt är att killen som postar det är en typisk kille som aldrig får ligga själv, och därav är bitter på det andra könet och måste kalla dem slampa/hora osv.

Word!
Citera
2014-11-06, 15:23
Medlem
Zeeeeetas avatar
Bara jag som sitter och cringe:ar undar hela parceremonin när deltagarna försöker fejka vem dem ska stå med för att produktionen vill ha mer spänning?
Citera
2014-11-06, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avdunstning
Det är väl egentligen bara Gynning som lyckats göra något av sin tid i en dokusåpa.
Samir är igång med lite projekt, men han försvinner inom 2 år (om inte tidigare).
Han förnyar sig inte utan kör samma grej på repeat vilket småtjejerna tröttnar på inom kort då det hela tiden kommer nya doku.personer.

Får dem stöta på programledaren? Även om Gramer verkar ha noll gränser själv så är hon fin att titta på.

Gynnig, jo lite kanske. Men vet inte om hon tjänar så mkt på det? Poängen är väl att man ska bli programledare eller liknande. Robinson Emma gjorde ju lite grejer också när jag tänker på saken.

Småtjejer är väl bra om man är liksom 19 och vill knulla. Men de har ju i längden heller inga pengar? Finns ju inget upplägg för att slippa jobba med "vanliga" saker.
Citera
2014-11-06, 15:30
Medlem
Varför tar de bara in nya killar och nästan aldrig nya tjejer? Är det för att programmet är mer populärt hos tjejer som föredrar att titta på killarna?
Citera
2014-11-06, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeeeeta
Bara jag som sitter och cringe:ar undar hela parceremonin när deltagarna försöker fejka vem dem ska stå med för att produktionen vill ha mer spänning?

Nej det är väldigt... onödigt. Inte ett dugg "spännande".
Citera
2014-11-06, 15:37
Medlem
Zeeeeetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Nej det är väldigt... onödigt. Inte ett dugg "spännande".

Det jag menar, blir så sjukt pinsamt att titta på
Citera
2014-11-06, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeeeeta
Det jag menar, blir så sjukt pinsamt att titta på

Det hade varit kul om den en endaste gång fick vara en parceremoni som faktiskt var lite spännande, hehe
Citera
2014-11-06, 15:43
Medlem
Gramer är fan som en påse vetemjöl. Så jävla tråkig och karaktärslös. Schulman var bra när han höll i det. Synd bara att deltagarna det året var så jävla tråkiga.

Håller nog lite Michelle som favorit ändå. Klart snyggast. Rätt sexig röst/stockholmska också. Kan va rätt svag för sånt och man kräks ju nästan så fort jasse, saga, ylva börjar glappa med käften. Sen stör hon sig lika mkt på Calle som mig också
Senast redigerad av EternalBliss 2014-11-06 kl. 15:46.
Citera
2014-11-06, 17:08
Medlem
Kollade nyss på klippet där Saga avslöjar finalisterna, vinnarna etc. Allt hon sa har ju stämt in hittills och det verkar som att det verkligen är sant. Hur fan kan detta ens tillåtas? Tror ni hon blir stämd efter programmet är slut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in