2014-11-07, 00:19
Medlem
PermanentNojjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
Ni verkar inte ha fattat, en kille ger inte upp något genom att ligga, vilket tjejer gör.

Kille som har sex med många = Kung
Tjej som har sex med många = Hora

Det är ju du som inte har fattat, det är dags att släppa dina förlegade sexistiska värderingar. Paow, Saga, Ylva och Michelle har inte gett upp något genom att ligga, det är bara du som har en skev människosyn.
Citera
2014-11-07, 00:27
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
Varför känner du sådant behov av att försvara henne?

Det jag menar är att hennes bröst visats i tv inte bara en utan säkert tio gånger redan och hon har inte ens hunnit vara med i jättemånga avsnitt. Vad stolta hennes föräldrar måste vara. Det skriker dålig självkänsla om tjejen och det enda sättet hon verkar veta om att få bekräftelse på är just genom sex.
känner inget behov öht, men varför klagar du inte på killarna som visar sina kukar m.m? skillnaden är att det inte visas på tv lika mycket.

jag tror inte hennes föräldrar bryr sig så mycket, hennes mormor och morfar eller vad det nu var deltog, de verkade inte ha något emot hennes sätt att leva. vem är du att döma henne för vad hon gör? är du avundsjuk eller född på 1930 talet?

Citat:
Ni verkar inte ha fattat, en kille ger inte upp något genom att ligga, vilket tjejer gör.

du får gärna dela med dig av vad en tjej ger upp när hon ligger med någon. om det är någon som ger upp något är det ju mannen, hans dyrbara kungliga säd.
Citera
2014-11-07, 00:39
Medlem
pannsexuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
känner inget behov öht, men varför klagar du inte på killarna som visar sina kukar m.m? skillnaden är att det inte visas på tv lika mycket.

jag tror inte hennes föräldrar bryr sig så mycket, hennes mormor och morfar eller vad det nu var deltog, de verkade inte ha något emot hennes sätt att leva. vem är du att döma henne för vad hon gör? är du avundsjuk eller född på 1930 talet?

du får gärna dela med dig av vad en tjej ger upp när hon ligger med någon. om det är någon som ger upp något är det ju mannen, hans dyrbara kungliga säd.

Mormor och morfar var skådespelare och inte alls släkt med Paow.
Citera
2014-11-07, 00:52
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pannsexuell
Mormor och morfar var skådespelare och inte alls släkt med Paow.
synd, tveksam dock på att hela hennes familj tagit avstånd från henne pga detta
Citera
2014-11-07, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Tycker dessutom att Jasse och han ska gifta sig och skaffa barn. Dom passar ihop på nåt sätt,utseendemässigt iallafall.

Jäla incesttänk.
Citera
2014-11-07, 01:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Kristian har ännu en dold talang han är skådespelare också.
http://www.youtube.com/watch?v=XPy9fHs1KHs

Ännu ett bevis för programmet är scripat, regisserat och fullt med skådisar för att göra det mer underhållande. Man tar lite c-skådisar som ingen känner till, blir en tv-såpa som engagerar folk för att de tror det är på riktigt, dvs en dokusåpa vilket det inte är.. Och saken är biff.
Citera
2014-11-07, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Jäla incesttänk.

Varför då? Dom har äktenskapstycke. Passar ihop.

Vad är ditt problem?
Citera
2014-11-07, 02:35
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Om nån har åkt in på psyket för psykos,är det knappast nåt man kan läsa i kvällstidningen.
Så källa?

Det här ryktet kunde man läsa i olika forum skrivna av privatpersoner. Som jag skrev,så jobbade en på avdelningen där han var. Tystnadsplikt?

Vet själv inte om man kan tro på det,men vem vet?

Är det viktigt att veta?

Jeppe är en riktig kuk, även IRL men jag tvekar på att han åkte på någon psykos såvida den inte var pga någon substans. Sannolikheten känns ganska stor att kvällstidningarna skulle skriva om det som "Paradise Hotel-deltagare intagen på psyk" även om förra årets deltagare inte är de hetaste nyheterna.

Citat:
Ursprungligen postat av Avdunstning
Det är väl egentligen bara Gynning som lyckats göra något av sin tid i en dokusåpa.
Samir är igång med lite projekt, men han försvinner inom 2 år (om inte tidigare).
Han förnyar sig inte utan kör samma grej på repeat vilket småtjejerna tröttnar på inom kort då det hela tiden kommer nya doku.personer.

Får dem stöta på programledaren? Även om Gramer verkar ha noll gränser själv så är hon fin att titta på.

Vet inte om Peyre har gjort något att vara stolt över men lite pengar lär hon väl ha tjänat under sin tid som utvik och callgirl. Paow boostade väl sitt varumärke genom båda sina deltaganden PH och verkar relativt smart rent affärsmässigt, om hon blir något återstår att se dock.
Senast redigerad av Cpt.Obvious 2014-11-07 kl. 02:38.
Citera
2014-11-07, 09:01
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:

Spoken like a true pig!
1600-talet ringde och ville ha sina skeva åsikter tillbaks.
Citera
2014-11-07, 10:27
Medlem
1Sawyer1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscargrondahl
Kollade nyss på klippet där Saga avslöjar finalisterna, vinnarna etc. Allt hon sa har ju stämt in hittills och det verkar som att det verkligen är sant. Hur fan kan detta ens tillåtas? Tror ni hon blir stämd efter programmet är slut?

Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Måste hon bli, varpå hon kommer utbrista något i stil med "Alltså seriöst, kan folk bara låta mig fucking vara och inte lägga sig i hur jag lever mitt jävla liv".

Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
+ "Jag pallar inte!"

Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
och "mitt liv är så fucking äckligt"

Otroligt märkligt ifall man inte stämmer henne allt man orkar, annars är det ju fritt fram för alla att spoila allt i fortsättningen.

Det hon har sagt är sanningen och hon kommer bli stämd efter finalen visats. Dom kan inte stämma henne innan för då är det givet att allt hon sagt är sant. Förhoppningsvis har produktion lärt sig att dom måste ha en mini gräns på iq nivån på deltagarna i framtida säsonger så att ingen avslöjar allt igen.

Saga kommer troligtvis brista ut i gråt i tidningarna efter stämningen och säga att alla människor är så fucking falska och äckliga.
Hon kommer också att påpeka att hon är en för bra människa för att bli behandlad så här.
Senast redigerad av 1Sawyer1 2014-11-07 kl. 10:31.
Citera
2014-11-07, 10:33
Medlem
1Sawyer1s avatar
Den som åker ut kommande vecka är :

Citera
2014-11-07, 11:16
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Alltså seriöst Michelle Ideborn!??

Först tyckte jag att hon verkade vara en bra tjej, men den klart bästa tjejen i PH är och var utan tvekan Evelina, men även hon är ju totalt hjärndöd som jagar Calle!?

Men Michelle som bara vill ha "Badboys" hon har enligt källor alltid jagat och sprungit efter killar som är typ kriminella, vad säger det om henne?

Hon är bara attraherad av "värsting killar" hon måste ju fan växa upp och mogna lite, snacka om att hon får en dålig stämpel, hon är typ exemplet på en osäker tjej som bara vill spela "pryd" i tv men som beter sig som en ...... utanför i verkliga livet.

Hon borde fan skämmas!
Har hört en del rykten om henne från säkra källor, kanske delar med mig av dessa längre fram!

Du ser ner på dem som inte vill ha sex i huset (då är de för pryda) och även på dem som väljer att ha sex (men då är de slampor).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in