2014-10-21, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Alltså detta är ju helt sjukt!
http://bloggar.expressen.se/paradiset/2014/10/21/tre-deltagare-holl-pa-att-do-under-inspelningarna-av-paradise-hotel/

helvete om det är sant men känns som att allting har överdramatiserats. Men Ervin har tydligen skaffat en tatuering där smails namn står skriven vem vet...
Citera
2014-10-21, 18:01
Medlem
MrsObviouss avatar
Usch vad trött jag blir på bajsankan...
Citera
2014-10-21, 18:57
Medlem
ojojros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Ja och? Det finns 19 åringar som väger 200 kilo och 19 åringar som också väger 55 kilo, beror ju helt på vad man sysslar med på fritiden, det är väl rätt så uppenbart att Smail satsar på att träna så mycket som möjligt och Ervin satsar på att trolla.
Har någon påstått något annat?

OnT,
Jag tycker den nya killen verkar skön, men tror jag fastnar för människor som har något mer att erbjuda en fest o träning. Så det kanske är så att den nya killen inte hör hemma i "Paradise"
Citera
2014-10-21, 19:01
Medlem
toyys avatar
Jasse säger att hennes enda talanger är att supa, prata, och vara rolig. Kan inte minnas något roligt hon sagt eller gjort, och då har jag ändå sett alla avsnitt. Har jag missat något?

Förstår mig inte på Ylva och Jasse som spenderar så mycket tid och energi på att klaga. De är i fucking paradise, som de själva så 'fyndigt' uttrycker sig. De slipper laga mat, städa, diska, plugga, etc. Ändå så verkar det inte passa fröknarna. Pallar inte deras gnäll, så fort visas i rutan tar jag per automatik upp mobilen och stänger av öronen i ett par minuter.
Citera
2014-10-21, 19:02
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
helvete om det är sant men känns som att allting har överdramatiserats. Men Ervin har tydligen skaffat en tatuering där smails namn står skriven vem vet...

Frågan är ju bara: Vad gjorde Kristian under hela händelsen?

Enda som inte är omnämnd.
Citera
2014-10-21, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Frågan är ju bara: Vad gjorde Kristian under hela händelsen?

Enda som inte är omnämnd.

Sant! Underligt...
Citera
2014-10-21, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsaritsan
runner up: "man kan bli dödad"

Man kunde inte annat än *facepalm* när dom drog igång och började hetsa upp varandra över "magin".
Citera
2014-10-21, 20:47
Medlem
tj.s avatar
Lite kul att Ervin, som har lika mycket muskelmassa som en nyligen befriad fånge från Auschwitz, skulle pumpa upp sig med lite bicepcurls innan talangen. Blev ju verkligen en stor skillnad...
Citera
2014-10-21, 21:33
Medlem
Ervin tror att han kommer kunna läsa igenom sig hela skiten, bara det att han är en kåt skitunge som kommer att tappa allt när han får se ett par bröst. Saga kommer komma tillbaka säkert, och stå i final med Smail
Citera
2014-10-21, 22:06
Medlem
BabyFFs avatar

Eller så kollade han bara på.
Senast redigerad av BabyFF 2014-10-21 kl. 22:12.
Citera
2014-10-21, 22:21
Bannlyst
När jag ser Ylva på ett par rollerblades hoppas jag på en vurpa och ett benbrott.
Citera
2014-10-21, 22:24
Medlem
bulle65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toyy
Jasse säger att hennes enda talanger är att supa, prata, och vara rolig. Kan inte minnas något roligt hon sagt eller gjort, och då har jag ändå sett alla avsnitt. Har jag missat något?

Förstår mig inte på Ylva och Jasse som spenderar så mycket tid och energi på att klaga. De är i fucking paradise, som de själva så 'fyndigt' uttrycker sig. De slipper laga mat, städa, diska, plugga, etc. Ändå så verkar det inte passa fröknarna. Pallar inte deras gnäll, så fort visas i rutan tar jag per automatik upp mobilen och stänger av öronen i ett par minuter.

Vem är jasse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in