2014-11-05, 22:38
Medlem
Aumis avatar
Vad heter Karin i efternamn som Erik skickade hem? Vill se om jag kan hitta hon på facebook i true flashback anda
Citera
2014-11-05, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Han kanske vill bli programledare för något lekprogram i tv och marknadsför sig genom Bonde söker fru. En comeback av 24 Karat kanske, med Erik som programledare istället för Harald Treutiger.

Han är absolut för aspergerdiagnosig med ett stort asocialt inslag för att hantera en programledarroll.
"varenda pratstund som erbjuds hittar vi på ett sätt att fly ifrån, genom att begrava oss i ett göromål, och prata om det göromålet" är hans tillvägagångssätt.
Citera
2014-11-05, 22:45
Medlem
Citat:
Han kanske vill bli programledare för något lekprogram i tv och marknadsför sig genom Bonde söker fru. En comeback av 24 Karat kanske, med Erik som programledare istället för Harald Treutiger.
Hehe, eller varför inte damma av den gamla klassikern Fräcka Fredag ? Erik och Sebastian hade blivit ett nytt radarpar väl värt namnet.
Citera
2014-11-05, 23:05
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercyisavirtue
Hehe, eller varför inte damma av den gamla klassikern Fräcka Fredag ? Erik och Sebastian hade blivit ett nytt radarpar väl värt namnet.
Ett nytt Ola-Conny och Morgan-par kanske. En stark resa med Erik och Sebastian, med betoning på stark.
Citera
2014-11-06, 01:24
Medlem
ruccolesss avatar
Måste säga att nu ger t.om jag upp ang. Erik , tyckte att någonstans hade han potential och kunde utvecklas men den försvann totalt med dagens avsnitt. Så träig samt han röstade ut Karin
Vad söta Peter och Anna-Lena var, sitta och kramas och småhångla som tonåringar
Jäkligt eneverande skratt båda har bara ...
De andra två ids jag inte kommentera ,
Citera
2014-11-06, 01:31
Medlem
wizzmans avatar
Sebastian har ju rejäla komplex behöver man inte vara psykolog för att se..han har inte bra hand med tjejer o med all rätt.
Citera
2014-11-06, 01:32
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
T.o.m. Roger Robot visade mer känslor än Erik. Erik måste vara årets original. Hela tiden hitta på aktiviteter och undvika tjejerna. Känns mer som han är ute efter en Scoutkår än en fru...
Han pratar hela tiden som att han leder en guidad tour. "Och nu efter maten ska vi gå upp till berget där vi kan titta på den fina utsikten!" "Det är viktigt med bra kläder när man är ute i naturen" "Välkommen till Pilås!"

Mikaela lär nog åka hem nästa vecka. Självmant.
Citera
2014-11-06, 01:33
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravodlat68
Jävla fjant bönder,tror knappt att dom är bönder..

Tja, de är väl inte riktigt bönder allihopa heller: (FB) Bonde söker fru

Tycker inte det var konstigt att Erik valde bort Karin, varenda gång de gått iväg så har hon varit knäpptyst. Verkar väldigt trist, kanske därför hon aldrig haft nåt förhållande heller. Å andra sidan är Erik väldigt undvikande och det är ju att göra det lite väl enkelt för sig själv när man lastar allt ansvar på tjejerna. Innan jag såg den här säsongens avsnitt så hade jag alltid trott att nykterister är tråkiga - nu VET jag att de är det.

Jonathan...han är som en parodi på sig själv. Nu har han i alla fall upptäckt att tjejer är mer än bara ett vackert yttre (läs: tits & ass). Det är så dags när man börjar närma sig 30...

Skrattbonden: höhöhö:ar sig igenom alla situationer. Lite småsött när han satt där med kärringen som har sån "kastrullfrisyr" och inte visste vad han skulle göra. Så han skrattade sitt karaktäristiska skratt: hö-hö-hö!!! Han borde följt hennes vilja och gett henne en riktig j-a åktur inför kamerorna samtidigt som han hö-hö-hö:ar högt och ljudligt. En annan sak som är läskigt på riktigt är att kastrullfrisyrkärringen bara är 45 år gammal, jag hade gissat på runt 55 år. Minst.

Muskelbonden: man märkte att han blev lite spak där efter att tjej nummer två valde att ta sitt pick & pack och dra. Undrar om det trots allt inte är hans matvanor som spelar in lite när tjejerna åker därifrån? Det är nog rätt skrämmande och äckligt att se någon som trycker i sig såna enorma mängder mat. Eller så kanske han glömde spola på muggen efter att ha lämnat ifrån sig 10 kg avföring upp till toalettstolskanten...
Citera
2014-11-06, 01:44
Medlem
Citat:
T.o.m. Roger Robot visade mer känslor än Erik. Erik måste vara årets original. Hela tiden hitta på aktiviteter och undvika tjejerna. Känns mer som han är ute efter en Scoutkår än en fru...

Ja inte verkar han vara ute efter en fru och tror tjejerna kommer lämna en efter en snart. Man såg ju när dem visade inför nästa vecka att en av hans tjejer verkade vara på väg att dra.
Citera
2014-11-06, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Vad tråkigt för Sebastian. Anna och Marie verkar ju dock trivas på gården och det känns som de har känslor för honom. Jonathan kanske fick sig en tankeställare, man kan ju alltid hoppas på det.

Ja man tycker onekligen lite synd om honom, är ju inte roligt när två tjejer väljer att dra. Men han har ju iaf två kärleksfulla tjejer kvar och jag tror nog en av dem kan vara den rätta
Citera
2014-11-06, 01:53
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball

Skrattbonden: höhöhö:ar sig igenom alla situationer. Lite småsött när han satt där med kärringen som har sån "kastrullfrisyr" och inte visste vad han skulle göra. Så han skrattade sitt karaktäristiska skratt: hö-hö-hö!!! Han borde följt hennes vilja och gett henne en riktig j-a åktur inför kamerorna samtidigt som han hö-hö-hö:ar högt och ljudligt. En annan sak som är läskigt på riktigt är att kastrullfrisyrkärringen bara är 45 år gammal, jag hade gissat på runt 55 år. Minst.
Inte mycket äldre än mig alltså, men hon ser ut att vara lika gammal som min mamma Hon är väldigt påträngande och jobbig - det tror jag Peter också tycker, men han vill inte säga något elakt om henne framför kameran. Jag tror hon kommer ryka nästa vecka.
Citera
2014-11-06, 02:01
Medlem
Mina reflektioner efter kvällens avsnitt

Erik: tycker inte det var så konstigt att han valde bort Karin, hon har ju gnällt en del på honom, dock med all rätt då han inte tar initiativ, men tror inte han klarar att bli ställd mot väggen så därför fick hon åka. Det ser ju ut som alla tjejer utom kanske då Ida är rätt less och en drar ju i nästa vecka som det såg ut när man såg trailern. Han får skärpa sig, bli lite mer pojkväns/älskare material och sluta agera fjantig lekledare.

Peter: Var rätt mysigt att se att Peter äntligen fick lite närhet med den skrattiga fysiska damen. Han är en sån person man unnar närhet och kärlek. Dock blir man lite fundersam inför nästa vecka, det verkade ju i trailerns som hans damer var arga, är dem också på väg att börja dra månne??

Jonathan: Ja det är ju bra att du vid 27 års ålder inser att det finns ett inre hos damer och att det är det som räknas i en relation. Fattar att Maria drog och hon är värd nåt bättre, ja dem som är kvar med för den delen. Han måste också skärpa sig rejält nu om han ska få en livskamrat.

Serbastian: Tycker lite synd om honom då det inte kan vara kul att bli lämnad av två efter varandra. Men kanske har med hans matvanor och att han springer runt i knappt några kläder att göra. Nu har ha ju dock två kärleksfulla tjejer kvar och jag tror det kan bli kärlek med någon av dem. Tror både Anna och Marie kan vara den rätta men tror han slutligen väljer Anna då hon verkar lite mer stabil och dem hade ju en attraktion redan på slottet.

I övrigt undrar jag ännu mer efter kvällen avsnitt, vad i helvete Linda menade med att denna säsong skulle vara den mest spännande och att den skulle innehålla mest kärlek. Den innehåller ju ingen kärlek eller romantik alls om man då bortser från Peters gosande med tanten i senaste avsnittet. Snarare den säsong då bönderna gör bort sig (Peter är undantaget) och damerna drar......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in