Mina reflektioner efter kvällens avsnitt
Erik: tycker inte det var så konstigt att han valde bort Karin, hon har ju gnällt en del på honom, dock med all rätt då han inte tar initiativ, men tror inte han klarar att bli ställd mot väggen så därför fick hon åka. Det ser ju ut som alla tjejer utom kanske då Ida är rätt less och en drar ju i nästa vecka som det såg ut när man såg trailern. Han får skärpa sig, bli lite mer pojkväns/älskare material och sluta agera fjantig lekledare.
Peter: Var rätt mysigt att se att Peter äntligen fick lite närhet med den skrattiga fysiska damen. Han är en sån person man unnar närhet och kärlek. Dock blir man lite fundersam inför nästa vecka, det verkade ju i trailerns som hans damer var arga, är dem också på väg att börja dra månne??
Jonathan: Ja det är ju bra att du vid 27 års ålder inser att det finns ett inre hos damer och att det är det som räknas i en relation. Fattar att Maria drog och hon är värd nåt bättre, ja dem som är kvar med för den delen. Han måste också skärpa sig rejält nu om han ska få en livskamrat.
Serbastian: Tycker lite synd om honom då det inte kan vara kul att bli lämnad av två efter varandra. Men kanske har med hans matvanor och att han springer runt i knappt några kläder att göra. Nu har ha ju dock två kärleksfulla tjejer kvar och jag tror det kan bli kärlek med någon av dem. Tror både Anna och Marie kan vara den rätta men tror han slutligen väljer Anna då hon verkar lite mer stabil och dem hade ju en attraktion redan på slottet.
I övrigt undrar jag ännu mer efter kvällen avsnitt, vad i helvete Linda menade med att denna säsong skulle vara den mest spännande och att den skulle innehålla mest kärlek. Den innehåller ju ingen kärlek eller romantik alls om man då bortser från Peters gosande med tanten i senaste avsnittet. Snarare den säsong då bönderna gör bort sig (Peter är undantaget) och damerna drar......