Vilken piiinsam säsong alltså! Med alla som drar! Kom att tänka på att tänk om det är produktionsbolaget som pushar på där alltså, att dom frågar redan före valet om det är nån som inte har känslor, och att man då kan välja att gå självmant. Kommer inte ihåg men för ett par år sen var det en ung bonde som valde en tjej som inte hade känslor för honom. Han valde bort en som det kanske skulle ha funkat bättre med. Men nu kommer jag tyvärr inte ihåg namnet på honom! Tänkte att man kanske vill undvika såna val?
Tycker ju det är bra att dom drar och inte ger nån fel vibbar. Kan ju inte annat än tycka synd om Sebastian, jag tycker att han trots allt verkar som en snäll och go person, även om jag inte dras till såna muskelknuttar

.
Erik känns ointressant och 'könlös'.
Gammelbonden, kan gå hur som helst där. Kan ju hända att han inte känner som Anna-Lena, kan vara hon som är gåpåig och att han inte ändå gillar sånt, men inte visar det när kamerorna är på. De har inte visat de andra kvinnorna så mycket. Kan finnas nån där som han har mer känslor för.