2014-11-05, 21:12
Medlem
Karin var väl helt enkelt för ärlig och rak för Erik, han klarade inte av att bli konfronterad. Typiskt! Gillade henne.
Citera
2014-11-05, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Undrar vad som hände hos den äldre bonden. Alla kvinnor verkade upprörda. Hade han släppt sig, eller hade de hittat lik i ladan?

Dom kom på honom när han knullade den mörka "fysiska" damen.
Citera
2014-11-05, 21:33
Medlem
wizzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av royoroger
Dom kom på honom när han knullade den mörka "fysiska" damen.
???
Citera
2014-11-05, 21:55
Medlem
Vad tråkigt för Sebastian. Anna och Marie verkar ju dock trivas på gården och det känns som de har känslor för honom. Jonathan kanske fick sig en tankeställare, man kan ju alltid hoppas på det.
Citera
2014-11-05, 21:55
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joanna
Jag håller med. Man kan ju undra om dessa "bönder" äger några djur på papper och om de får Eu-stöd eller om de bara är drängar på sina föräldrars gårdar?

Angående traktorn så visades det en traktor i första avsnittet då Eriks pappa var ute och jobbade. Vet inte om det har varit några lantbrukssysslor i rutan sen dess. De kan lika gärna byta ut namnet på programmet till "bachelor" eller dyl.
Håller helt med
Alldeles för lite lantbruksanknytning i denna säsong.
Citera
2014-11-05, 21:56
Bannlyst
Kan avslöja redan nu att ännu en kommer lämna Sebastian i det kommande programmet.

/er insiktsfulla Powerfulness
Citera
2014-11-05, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Håller helt med
Alldeles för lite lantbruksanknytning i denna säsong.

Håller också med. Jag vill se mera bondesysslor på gården än påhittade flamsutflykter. Mera vardag liksom.
Citera
2014-11-05, 22:05
Medlem
fitz-humes avatar
Ett litet sammandrag på kvällens avsnitt då.

Sebastian undrade än en gång om han gjorde något fel när ytterligare en kvinna drog från gården, fortfarande ovetande om sina vidriga bananorgier och kroppsfixering. Marie (botoxblondinen) kommer han troligen att välja bort då konkurrenten med glasögonen är så mycket smartare och vet hur man manipulerar. Jag gillar inte någon av dessa två.

Erik fortsätter att göra sitt bästa för att verka helt ointressant och visst är det ett faktum nu att intresset och tålamodet bland damerna håller på att dö ut. Inte långt kvar innan massavhopp. Möjligen då att Ida troget stannar kvar.

Peter och hans rödtott är otroligt jobbiga med sitt nervösa skrattande. Jag orkar bara inte följa hur det går där på hans gård för det är så ointressant som det kan bli. Varför valde TV4 att följa honom? Fortfarande en gåta för mig.

Jonathan har nu förstått att man ju inte bara ska ligga med en snygg tjej utan att man måste lära känna varandra också. Marias frivilliga avhopp kändes ganska så naturligt. Bara att inse att Jonathan strulade till det. Inte helt givet dock vem han väljer i slutändan. De tre som är kvar är riktigt sköna damer.
Citera
2014-11-05, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ogiltigts
Sebastian ville ha en kram efter han hade lyft sina tunga stenar och var genomsvettig

Usch ja Ha, ha. Men hon den mörka verkar vara riktigt bra virke för honom.
Alltid lika fascinerande med dessa Bonde söker fru-deltagare som har sånt till övers för böndernas, ibland otroligt tölpiga, tillkortakommanden,
fast den här säsongen verkar det bli för mycket för deltagarna som verkar fly sina bönder än här och där. Det blir ju lite fiasko men är fullt förståeligt.

Den tafatte gammelbonden, har ju också en överförtjust dam och deltagarna har till övers med att han fullständigt skiter i att se till att frukost finns hemma när tv-produktionen väl kommer dit. (Ibland har man ju undrat om deltagarna rent utav är ute efter extremt tafatta människor och det är en dragningskraft i sig?)

En av Eriks verkar iallafall ge upp också nästa vecka? Såg ut så. Herregud, de får ju inte igång honom på något enda litet socialt plan. Han skjuter ifrån sig varje form av kontaktsökeri så man undrar ju hur han mår. Det måste vara jobbigt att vara sådär rädd för människor.
Tafatt så försöker han leka scoutledare och vara lite klämkäck, samtidigt som han tycker att varenda stund är ansträngande. Ja, jag fattar inte hur deltagarna orkar med.
Citera
2014-11-05, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Usch ja Ha, ha. Men hon den mörka verkar vara riktigt bra virke för honom.
Alltid lika fascinerande med dessa Bonde söker fru-deltagare som har sånt till övers för böndernas, ibland otroligt tölpiga, tillkortakommanden,
fast den här säsongen verkar det bli för mycket för deltagarna som verkar fly sina bönder än här och där. Det blir ju lite fiasko men är fullt förståeligt.

Den tafatte gammelbonden, har ju också en överförtjust dam och deltagarna har till övers med att han fullständigt skiter i att se till att frukost finns hemma när tv-produktionen väl kommer dit. (Ibland har man ju undrat om deltagarna rent utav är ute efter extremt tafatta människor och det är en dragningskraft i sig?)

En av Eriks verkar iallafall ge upp också nästa vecka? Såg ut så. Herregud, de får ju inte igång honom på något enda litet socialt plan. Han skjuter ifrån sig varje form av kontaktsökeri så man undrar ju hur han mår. Det måste vara jobbigt att vara sådär rädd för människor.
Tafatt så försöker han leka scoutledare och vara lite klämkäck, samtidigt som han tycker att varenda stund är ansträngande. Ja, jag fattar inte hur deltagarna orkar med.
Jag tror nog helt enkelt det är så att produktionsbolaget har varit en smula för otydliga emot Erik. Han verkar ha fått uppfattningen att programmet heter: Bonde söker (inte) fru . Med tanke på alla hans ständiga bortförklaringar om att det är dom som ska visa framfötterna.
Citera
2014-11-05, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Ett litet sammandrag på kvällens avsnitt då.

Sebastian undrade än en gång om han gjorde något fel när ytterligare en kvinna drog från gården, fortfarande ovetande om sina vidriga bananorgier och kroppsfixering.

Allt går ut på att marknadsföra sina muskler, för honom. Det är ju det att han tror att han är så åtråvärd för sina muskler, ihop med att han absolut inte har något annat att komma med, som är avtändande för tjejerna.
Citera
2014-11-05, 22:35
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercyisavirtue
Jag tror nog helt enkelt det är så att produktionsbolaget har varit en smula för otydliga emot Erik. Han verkar ha fått uppfattningen att programmet heter: Bonde söker (inte) fru . Med tanke på alla hans ständiga bortförklaringar om att det är dom som ska visa framfötterna.
Han kanske vill bli programledare för något lekprogram i tv och marknadsför sig genom Bonde söker fru. En comeback av 24 Karat kanske, med Erik som programledare istället för Harald Treutiger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in