Citat:
Och du tror jag bryr mig om någon PK-aktivitet?
Du är ju uppenbart bekväm med att folk ser ner på dig och du verkar gilla det. En bieffekt av dina egna perversioner kanske?
Du kommer aldrig bli söt då ditt inre skiner igenom och man ser vilken misslyckad och vidrig individ du egentligen är. Hoppas föreläsningen går dåligt imorgon och att alla buar.
Hen kommer aldrig bli socialt accepterat och så skall det förbli. Du är verkligen naiv om du tror att det kommer fortsätta mycket längre med dina och dina jämlikars önskemål. En dag kommer vinden vända och allt återgår till som det var förut.
Allt snack om medmänsklighet och allas lika rättigheter kommer vara som bortblåst, och jag tror på rätt stränga straff för du och dina kamrater. Nästan så jag blir lite upphetsad när jag tänker på hur dem behandlat er sort i det förflutna och kan väl hoppas att det sker igen :$
Du är ju uppenbart bekväm med att folk ser ner på dig och du verkar gilla det. En bieffekt av dina egna perversioner kanske?
Du kommer aldrig bli söt då ditt inre skiner igenom och man ser vilken misslyckad och vidrig individ du egentligen är. Hoppas föreläsningen går dåligt imorgon och att alla buar.
Hen kommer aldrig bli socialt accepterat och så skall det förbli. Du är verkligen naiv om du tror att det kommer fortsätta mycket längre med dina och dina jämlikars önskemål. En dag kommer vinden vända och allt återgår till som det var förut.
Allt snack om medmänsklighet och allas lika rättigheter kommer vara som bortblåst, och jag tror på rätt stränga straff för du och dina kamrater. Nästan så jag blir lite upphetsad när jag tänker på hur dem behandlat er sort i det förflutna och kan väl hoppas att det sker igen :$
Att underkänna SAOL är lite som att underkänna trafikregler. Du kan försöka bryta mot dem men det kommer inte att gå så bra.
Jag är student så jag håller inte i föreläsningen men tack för att du har så stort förtroende för mig.
Du borde läsa "män med rosa triangel"
http://www.bokus.com/bok/9789173894388/mannen-med-rosa-triangel/
Du är ett levande bevis på att vi behöver ha mer förståelse i samhället så att inte åsikter som dina blir rådande, varken högljutt eller som i trådens fall mer tystnads tolerant mot den diskriminerande. Faktiskt mer beklämd över hur personer som kinaarsel som påstår sig vara tolerant stödjer en misslyckad psykolog så nitiskt. Det är denna "låt gå" attityd som är väldigt farlig. Det såg vi redan i 1920 talets Tyskland och det vet vi hur bra det gick...