2014-11-03, 01:13
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Som sagt. Jag är fortfarande intresserad av vad jag har sagt som har fått dig att tro att jag försvarar psykologen. Citera en mening där jag gör det eller erkänn att det var ett misstag att påstå det.

Så du har inga argument menar du?
Citera
2014-11-03, 01:15
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Du verkar väldigt obildad som tror att rfsl är en pedofilförening. Skäms du itne för din okunskap, hemska karl?

RFSL är en pedofilförening vare sig du vill eller inte. Sluta snacka skit och inse att världen inte är rättvis. Alla har verkligen inte behörighet till vissa jobb, se det som att Robin fick ett gott råd. Mupp.
Citera
2014-11-03, 01:16
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Så du har inga argument menar du?
Nej, det menar jag inte. Jag menar att jag flertalet gånger har bett dig citera en mening där jag försvarar psykologen, eftersom du påstod att jag gör detta. Du har inte lyckats presentera en sådan mening och istället börjar du slingra dig.

Så en gång för alla:

Kan du citera en mening där jag försvarar psykologen eller snackar du bara skit?
Citera
2014-11-03, 01:17
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Nej, det menar jag inte. Jag menar att jag flertalet gånger har bett dig citera en mening där jag försvarar psykologen, eftersom du påstod att jag gör detta. Du har inte lyckats presentera en sådan mening och istället börjar du slingra dig.

Så en gång för alla:

Kan du citera en mening där jag försvarar psykologen eller snackar du bara skit?

Så du hade inga argument alltså?

oki. Då "vann" jag på walk over då.
Citera
2014-11-03, 01:21
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:

Kan du inte läsa vad kinesarsle skriver?
Citera
2014-11-03, 01:21
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:

Jodå. Jag menar att artikeln i Aftonbladet med stor sannolikhet vinklad och definitivt är alldeles för knapphändig för att kunna dra några som helst slutsatser om psykologens jobb.

Men innan du har presenterat ett citat från mig som styrker ditt påstående om att jag försvarar psykologen är jag helt ointresserad av vidare diskussion med dig.
Citera
2014-11-03, 01:23
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Jodå. Jag menar att artikeln i Aftonbladet med stor sannolikhet vinklad och definitivt är alldeles för knapphändig för att kunna dra några som helst slutsatser om psykologens jobb.

Men innan du har presenterat ett citat från mig som styrker ditt påstående om att jag försvarar psykologen är jag helt ointresserad av vidare diskussion med dig.

Jag har redan skrivit det. Det gör du på inlägg 47. Men jag har ingen lust att debattera med dig om du inte kommer med några egna argument. Jag har redan besvarat det enda argument dom du har (och det är att kalla artikeln mer eller mindre för skräp).

Jag har invänt med heteronomrativiteten och könsidentiteten samt berättat om hur polisintervjuer dka gå till i "normalfallet" samt även länkat till rfsl.

Du har itne gjort ett enda motargument efter det. Så förstår itne riktigt vad du gör här?
Citera
2014-11-03, 01:26
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Jag har redan skrivit det. Det gör du på inlägg 47. Men jag har ingen lust att debattera med dig om du inte kommer med några egna argument. Jag har redan besvarat det enda argument dom du har (och det är att kalla artikeln mer eller mindre för skräp).
Bara för att klargöra här innan jag fortsätter. Du menar alltså att jag försvarar psykologen när jag ber dig backa upp din kritik mot vederbörande?
Citera
2014-11-03, 01:26
Bannlyst
Helt rätt, en bög som beter sig som en tjej är inte riktigt rätt virke för polisyrket men det är Sverige vi pratar om så om ett par år så kommer det springa runt en massa tightklädda bögar o ska ha dialog med kriminella...
Citera
2014-11-03, 01:27
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Bara för att klargöra här innan jag fortsätter. Du menar alltså att jag försvarar psykologen när jag ber dig backa upp din kritik mot vederbörande?

Jag har "backat upp" min kritik mot vederbördande. Vad är ditt motargument? Väntar med spänning här. ska du komma med något filosofiskt eller genusvetenskapligt argument som slår mig med häpnad? Väntar och väntar men det tycks aldrig komma.
Citera
2014-11-03, 01:30
Medlem
Citat:
Svenska akademin håller inte med dig.

http://www.dn.se/kultur-noje/spraket/hen-med-i-ordlistan/

Nej nu ska jag nog gå och måla naglarna svarta så jag kan se söt ut på föreläsningarna imorgon.

Puss

Och du tror jag bryr mig om någon PK-aktivitet?

Du är ju uppenbart bekväm med att folk ser ner på dig och du verkar gilla det. En bieffekt av dina egna perversioner kanske?

Du kommer aldrig bli söt då ditt inre skiner igenom och man ser vilken misslyckad och vidrig individ du egentligen är. Hoppas föreläsningen går dåligt imorgon och att alla buar.

Hen kommer aldrig bli socialt accepterat och så skall det förbli. Du är verkligen naiv om du tror att det kommer fortsätta mycket längre med dina och dina jämlikars önskemål. En dag kommer vinden vända och allt återgår till som det var förut.

Allt snack om medmänsklighet och allas lika rättigheter kommer vara som bortblåst, och jag tror på rätt stränga straff för du och dina kamrater. Nästan så jag blir lite upphetsad när jag tänker på hur dem behandlat er sort i det förflutna och kan väl hoppas att det sker igen :$
Citera
2014-11-03, 01:34
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Jag har "backat upp" min kritik mot vederbördande. Vad är ditt motargument? Väntar med spänning här. ska du komma med något filosofiskt eller genusvetenskapligt argument som slår mig med häpnad? Väntar och väntar men det tycks aldrig komma.
Japp, du backade upp det lite senare. Men jag undrar fortfarande om det är det är just det du menar med att jag försvarar psykologen, men då du knappt verkar läskunnig börjar jag ge upp hoppet om ett svar.

Jag kan inte uttala mig så speciellt mycket om intervjun. I Aftonbladet står det knappt någonting. Vissa frågor har ställts om huruvida Robin har tänkt över allt ordentligt och är beredd på eventuella problem. Det är i mitt tycke helt relevanta frågor. Vidare säger psykologen att hon är osäker på Robins mentala hälsa. Det behöver inte med nödvändighet vara kopplat till fördomar om transsexualitet, utan det kan helt enkelt vara så att psykologen bedömde Robin som psykiskt labil, oavsett vad orsaken var.

Men utan att läsa hela utvärderingen ser jag inte riktigt hur man ska kunna komma vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in