2014-11-02, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Ja, jag påpekade bara att inte ALLA bilder behöver föreställa något som tyskarna gjort. Det är inte direkt så att mitt förtroende för Sovjet är särskilt högt och jag skulle kunna starta en egen tråd om den statsbildningens systematiska fabrikationer. Sen bevisar ju inte bilderna någon "förintelse" eller att Jaegerrapporten är äkta. Att det avrättades judar på östfronten har ingen förnekat och som jag skrev tidigare är det mycket möjligt att repressalier mot judiska sovjetkollaboratörer skedde under Operation Barbarossa.

Du skrev i inlägg 5822.

"Var är utgrävningarna? Visa mig liken. Med 140000 påstådda offer så borde man väl kunna presentera åtminstone resterna av ETT enda lik. Varför skulle jag ens behöva bevisa att Jaegerrapporten är manipulerad/förfalskad? "

Jag visade bilder med tillhörande vittnesuppgifter hur tusentals judar (inte bara män) leddes till 2 gigantiska gropar där de sköts till döds.

Händelsen var en av många som rapporterades i jäger-rapporten. Det styrker alltså dess äkthet.
2014-11-03, 00:09
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughlines
Du skrev i inlägg 5822.

"Var är utgrävningarna? Visa mig liken. Med 140000 påstådda offer så borde man väl kunna presentera åtminstone resterna av ETT enda lik. Varför skulle jag ens behöva bevisa att Jaegerrapporten är manipulerad/förfalskad? "

Jag visade bilder med tillhörande vittnesuppgifter hur tusentals judar (inte bara män) leddes till 2 gigantiska gropar där de sköts till döds.

Händelsen var en av många som rapporterades i jäger-rapporten. Det styrker alltså dess äkthet.

...fast inga utgrävningar från modern tid av experter vilket var det jag efterlyste. Jag kan som sagt på väldigt goda grunder ifrågasätta gamla foton och uppgifter från Sovjettiden då otaliga förfalskningar och manipulationer avslöjats därifrån.
2014-11-03, 00:16
Medlem
Citat:
...fast inga utgrävningar från modern tid av experter vilket var det jag efterlyste. Jag kan som sagt på väldigt goda grunder ifrågasätta gamla foton och uppgifter från Sovjettiden då otaliga förfalskningar och manipulationer avslöjats därifrån.

Nu är du bara löjlig.

Jag har visat rapporter om massmorden.

Jag har visat bilder på massmorden.

Du har kunnat läsa om tyskar som bevittnade massmorden.

Men visst fortsätt du förneka Einsatzgruppens massmord. Men håll dig till särskolan Nordfront då, där tror idioterna på vad du säger. Här förstår vi bättre.
Senast redigerad av Laughlines 2014-11-03 kl. 00:19.
2014-11-03, 00:16
Medlem
Citat:
.
2014-11-03, 01:03
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Nu är du bara löjlig.

Jag har visat rapporter om massmorden.

Jag har visat bilder på massmorden.

Du har kunnat läsa om tyskar som bevittnade massmorden.

Men visst fortsätt du förneka Einsatzgruppens massmord. Men håll dig till särskolan Nordfront då, där tror idioterna på vad du säger. Här förstår vi bättre.

Om du tror att foton från Sovjettiden bevisar att uppgifterna i Jaegerrapporten stämmer så är det snarare du som borde ta dig tillbaka till Samhall. Vi andra som minns Sovjets lögnaktiga Katynpropaganda och känner till NKVDs framfart och försök att skylla allt möjligt på tyskarna förhåller oss skeptiska.
2014-11-03, 01:12
Medlem
Citat:
Om du tror att foton från Sovjettiden bevisar att uppgifterna i Jaegerrapporten stämmer så är det snarare du som borde ta dig tillbaka till Samhall. Vi andra som minns Sovjets lögnaktiga Katynpropaganda och känner till NKVDs framfart och försök att skylla allt möjligt på tyskarna förhåller oss skeptiska.

Varken rapporter, bilder på avrättningar och utgrävningar, berättelser från alla sidor, Himmlers tal, monument över funna massgravar, vittnesmål från einsatzgruppen kan få dig att ändra dig.

Du har bestämt dig.

Det finns ingen anledning till att diskutera med dig.
2014-11-03, 05:57
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Om du tror att foton från Sovjettiden bevisar att uppgifterna i Jaegerrapporten stämmer

Foton PLUS en massa annat.
Är du så innihelvete svagsint att du inte klarar av fler än en sak i taget?

/VV
2014-11-03, 06:52
Medlem
På tal om nyare fynd och undersökningar av massgravar så citerar jag mig själv från ett tidigare inlägg...
Klicka på länkarna och läs...

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Så, det har aldrig hittats några massgravar efter einsatzgrupperna säger du?

Kanske du skulle läsa på lite.....

http://www.fighthatred.com/fighting-hate/people/1100-father-patrick-desbois-is-a-catholic-priest-who-has-devoted-his-life-to-uncovering-mass-gravesi tes-in-eastern-europe-where-jews-were-killed-during-the-holocaust

Jag skrev om detta i tråden om einsatzgrupperna för bara ett par tre månader sedan, och det var märkligt vad tyst det blev i den tråden påförintelseförnekarna när jag påvisade att deras påstående där att det inte skulle ha hittats några massgravar efter einsatzgruppernas massmord på judar och andra oskyldiga.

Här länk till mitt inlägg.
https://www.flashback.org/sp41408571

Man hade redan 2011 funnit över 800 massgravar, och idag är de väl uppe i bra många fler
2014-11-03, 08:20
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Foton PLUS en massa annat.
Är du så innihelvete svagsint att du inte klarar av fler än en sak i taget?

/VV

Vad en äcklig och lögnaktig kommuniststat påstår tar jag synnerligen lätt på. Sovjet bluffade så många gånger att allting därifrån bör tas med en stor skopa salt. Säg till när ni har modern forensics att komma med.
Senast redigerad av Iradeorum 2014-11-03 kl. 08:25.
2014-11-03, 08:23
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Varken rapporter, bilder på avrättningar och utgrävningar, berättelser från alla sidor, Himmlers tal, monument över funna massgravar, vittnesmål från einsatzgruppen kan få dig att ändra dig.

Du har bestämt dig.

Det finns ingen anledning till att diskutera med dig.

Himmlers felöversatta tal, era autistiska tolkningar av "sonderbehandlung" som bevisligen inte stämmer, inga demografiska stöd, framtorterade bekännelser och foton från lögnaktiga kommuniststaten Sovjet. Nej, det är ni som bestämt er.
2014-11-03, 08:36
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
På tal om nyare fynd och undersökningar av massgravar så citerar jag mig själv från ett tidigare inlägg...
Klicka på länkarna och läs...

Oh vey. När gasmyten börjar pysa ihop så gäller det att sälja in en alternativ myt, "shoah by bullets"...

Några hundra lik blir i propagandan tiotusentals och vi vet inte ens om det är NKVD, lokal milis eller tyskarna som är förövarna.
2014-11-03, 13:59
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Några hundra lik blir i propagandan tiotusentals och vi vet inte ens om det är NKVD, lokal milis eller tyskarna som är förövarna.

Om jag inte minns fel fanns det folk som var närvarande i vissa fall som berättat.

-: Finns inga bevis
-: Här är dom.
-: Förfalskade. Tortyr. Felöversättning. Inga bevis.

Det blir lite sandlåda över en sådan diskussion.

/VV

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in