2014-10-30, 14:36
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Varför skulle det vara farligt? Venlafaxinet påverkar ruset genom att göra det lite tråkigare, men inte farligare.

Nej jag trodde inte det skulle vara farligt. Men jag visste inte Hört att det är dumt att kombinera venla med kemiska droger. Även om ganja inte är kemiskt så är det fortfarande en drog. Därför ja fråga
Citera
2014-10-31, 12:28
Medlem
simpglajds avatar
En jobbar polare ringde nyss och hade tagit a-pop kristaller. Han känner sig inte så skön. Han har tillgång till xanor och flubromazolam.

Mvh
Citera
2014-10-31, 17:41
Medlem
Zombieheadshots avatar
Hej! Fick nyss reda på att jag har urinvägs inflammation och har fått antibiotika:
(Doxycyklin EQL Pharma 100 mg)

Jag tänkte poppa en granat (Xtc 190 mg) på en as fet fest som är nästa helg och undrar om jag kan blanda det när jag äter antibiotika?

Läkaren sa att detta är inte som vanlig antibiotika när det är okej i vissa fall att dricka alkohol men med detta läkemedel skulle jag verkligen inte dricka alkohol. Någon som är kunnig?
Kan det ha med att alkohol torkar ur kroppen för isf är Xtc värre ju med tanke på hur mycket det torkar ut kroppen.
Citera
2014-10-31, 21:00
Medlem
Mattzon2ks avatar
Hej lite om mig,
har de senaste kört sub (1 MAX 2mg om dagen) i ca 4-5 veckor. Slutat nu dock, i tre dagar.
Är väldigt van med Sub, tram, samt andra opiater. Tog oxy förra veckan, ca 70mg, så kanske har lite tolerans vet inte.

Nu har jag tagit 40mg oxy, känner knappt av det.
Har en jävla massa tramadol hemma, 200mg:are. Samt små blå runda ljusblåa xanor eller ksalol. vet ej vilket, men de ska innehålla 1.2mg alprazolam, heter det inte sant? (=innehållet i xanor/xanax etc)

Är överlag väldigt van med droger. Nån som har nått tips om en nice kombo som inte är typ 50% chans att kola av på?

Mvh
Citera
2014-10-31, 22:08
Medlem
Existensens avatar
Snabbt svar skulle uppskattas som fan

Tog 500mg lyrica klockan 2 sedan kört mindre mängder tjack några timmar efter.
Kan jag ta mdma nu? Isf vad rekommenderar ni för dos? Är 80procent holländsk shit.

Jag har benzos till hands med
Citera
2014-10-31, 22:33
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattzon2k
Hej lite om mig,
har de senaste kört sub (1 MAX 2mg om dagen) i ca 4-5 veckor. Slutat nu dock, i tre dagar.
Är väldigt van med Sub, tram, samt andra opiater. Tog oxy förra veckan, ca 70mg, så kanske har lite tolerans vet inte.

Nu har jag tagit 40mg oxy, känner knappt av det.
Har en jävla massa tramadol hemma, 200mg:are. Samt små blå runda ljusblåa xanor eller ksalol. vet ej vilket, men de ska innehålla 1.2mg alprazolam, heter det inte sant? (=innehållet i xanor/xanax etc)

Är överlag väldigt van med droger. Nån som har nått tips om en nice kombo som inte är typ 50% chans att kola av på?

Mvh
Inge farligt att blanda bara köra på
Citera
2014-11-01, 18:04
Medlem
Tjena, en polare undrar om det är okej att blanda amfetamin, kokain, benzo, en e-tablett av medelstyrka, samt cannabis? Allt ska inte intas samtidigt, utan utsträcks väl under en period på 6 timmar.

Han kommer max att inta 0,15g amfetamin. Hur hög dos amfetamin måste man ta om det ska vara farligt? Har nämligen hört att amfetamin + mdma inte går så bra ihop.
Citera
2014-11-01, 18:11
Medlem
Playahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neriliah
Tjena, en polare undrar om det är okej att blanda amfetamin, kokain, benzo, en e-tablett av medelstyrka, samt cannabis? Allt ska inte intas samtidigt, utan utsträcks väl under en period på 6 timmar.

Han kommer max att inta 0,15g amfetamin. Hur hög dos amfetamin måste man ta om det ska vara farligt? Har nämligen hört att amfetamin + mdma inte går så bra ihop.

Kör hårt, avsluta med benzon, tvärtom amfetamin funkar utmärkt med mdma!
kokain med mdma däremot kommer fritera hans hjärna i bitar.
alltså inte på ett anatomiskt sätt utan han kommer bara va helt efterbliven under kolaruset
Citera
2014-11-01, 18:15
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neriliah

De ska gå bra,börja med e/amf/kolan och avsluta med benso annars kommer benson förstöra ruset på övriga droger.
mdma + amfetamin = xtc?
Citera
2014-11-01, 19:26
Medlem
Hur skulle det bli om man mixade in LSD och / eller svamp i det hela?
Citera
2014-11-02, 02:46
Medlem
Ber om ursäkt för ännu ett meddelande, men om man lägger till LITE alkohol, hur skulle det gå? Skulle inta benzon kanske 7-8 timmar efter att jag hade druckit alkoholen.
Citera
2014-11-04, 03:49
Medlem
Phosphoruss avatar
Jag har en vana att blanda min benso med diverse opiater, har nu lite starkare saker kommande men frågar nu efter folkets kunskap istället för att chansa och kanske ta sista dansen.

Imorgon kommer jag inta:

200 mg xanor (Har extrem tolerans)
8 mg subutex (Inte så bra tolerans mot precis subutex, men mot tram, dolcontin och oxynorm)
5 mg halicon (Får det utskrivet så toleransen är rätt på topp där)
och kanske 10 mg flunitrazepam (också extrem tolerans)

Dock vet jag om jag somnar så kan andningsdepressionen ta mig i röven trotts min tolerans mot benson.

Någon som har tips på när det är dags att backa ner från sakerna när jag väl är påverkad? Huvudet brukar inte fungera så bra men typ efter man noddat av första gången eller så?

Ps: Har alltid lite tjack hemma, så om att "vänta ut ruset" är enda saken som fungerar så har jag nått för det, men tips på när man ska inta tjacket är väldigt uppskattat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in