2014-10-10, 13:44
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymaA
sandoz omnitrope har jag kommit över, står 20iu/ml så om jag räknar rätt om jag ska sätta 4iu om dagen blir det 0.2ml? bäst att sätta på morgon eller kväll om man ska välja? ska köra 4iu men ska trappa upp fårn 2. när jag är på 4 så kör jag 2 morgon och 2 kväll.

Peptider ? tänkte igf-lr3 och ghrp-6 några tankar?

Sätt tidig eftermiddag. När du sätter 2 ggr per dygn brukar man ju köra morgon å kväll om man tar stora mängder, men av allt jag har läst och hört så vill du störa den naturliga gh-pulsen så lite som möjligt, så att ta innan man somnar, då den största pulsen kommer efter att man har somnat, är enligt min mening inte optimalt. Sätt isåfall morgon och eftermiddag.

Andra som har synpunkter på detta?

Peptiderna är bra, men jag hade nog hellre valt mgf och ghrp2 eller 6.

Lycka till!

/aKAY
Citera
2014-10-28, 20:38
Medlem
runds avatar
Är ren ifrån steroider sedan några månader tillbaka men började med Omnitropin för 5 dagar sedan. Har svettats lite mer samt varit svettig på gymmet, annars har jag varit snustorr på gymmet sedan jag slutade med steroiderna.

Kan det vara ett tecken på att växten fungerar?
Citera
2014-10-28, 21:07
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Är ren ifrån steroider sedan några månader tillbaka men började med Omnitropin för 5 dagar sedan. Har svettats lite mer samt varit svettig på gymmet, annars har jag varit snustorr på gymmet sedan jag slutade med steroiderna.

Jag har faktiskt aldrig funderat på om tillväxt får mig att svettas mer. Däremot så har ledvärk/karpaltunnelsyndrom varit något jag haft mycket besvär med, särskilt påtagligt är det på nätterna. Viss tryck i huvudet, bättre och djupare sömn. Nästan så att jag befinner mig i koma. Aningen snabbare återhämtning. Känner mig relativt fräsch dagen efter ett hårt träningspass. Finare hud. En förbränning som slår allt. Har du fått bra grejer, kommer du känna av karpaltunnelsyndrom inom en relativ snart framtid. Nästan omgående efter att du klivit på.

Det florerar tyvärr allt för mycket GH som inte är the real deal på vissa sidor, behöver inte nämnas på vilka, de flesta vet vilka sidor jag menar. 99% av det som finns att köpa är tyvärr skit och inget att ha. Detta har inget med mitt svar till dig att göra, utan jag ville bara lägga till det i tråden.

/ Leif
Citera
2014-10-29, 00:38
Medlem
aKAYs avatar
Citat:

Hur har du fått tag i Omnitrope undrar man ju spontant. Om det nu är äkta dvs.
Gällande svettningarna vet jag inte om det är en bieffekt jag uppfattar som vanlig, men det kan väl tänkas att den höjda förbränningen som kommer med tillväxt att du blir svettigare.
Det borde ju snarare vara så att du känner av det Herr Jennekvist beskrev ovan som betyg på att det funkar.
Citera
2014-10-31, 11:29
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag har faktiskt aldrig funderat på om tillväxt får mig att svettas mer. Däremot så har ledvärk/karpaltunnelsyndrom varit något jag haft mycket besvär med, särskilt påtagligt är det på nätterna. Viss tryck i huvudet, bättre och djupare sömn. Nästan så att jag befinner mig i koma. Aningen snabbare återhämtning. Känner mig relativt fräsch dagen efter ett hårt träningspass. Finare hud. En förbränning som slår allt. Har du fått bra grejer, kommer du känna av karpaltunnelsyndrom inom en relativ snart framtid. Nästan omgående efter att du klivit på.

Det florerar tyvärr allt för mycket GH som inte är the real deal på vissa sidor, behöver inte nämnas på vilka, de flesta vet vilka sidor jag menar. 99% av det som finns att köpa är tyvärr skit och inget att ha. Detta har inget med mitt svar till dig att göra, utan jag ville bara lägga till det i tråden.

/ Leif

Eftersom han kör omnitrope är det ju hög sannolikhet att det är falskt. Eftersom de flesta som säljer just omnitrope och norditropin simplexx köper det ifrån Rumänien ihop med titan healthcare, vilket förfalskar omnitrope och simplexx ifrån Kina.

Apoteks HGH är inte något som man får tag i lätt, men sen titan kom så hade plötsligt alla HG växt.

men karpaltunnelsyndrom / avdomning i händerna tillsammans med trötthet och små tupplurar om dagen, samt djup sömn är bra symtom + att man kan frossa i sig mera mat och vikten stannar på det samma.
Citera
2014-10-31, 12:10
Medlem
runds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swifto
Eftersom han kör omnitrope är det ju hög sannolikhet att det är falskt. Eftersom de flesta som säljer just omnitrope och norditropin simplexx köper det ifrån Rumänien ihop med titan healthcare, vilket förfalskar omnitrope och simplexx ifrån Kina.

Apoteks HGH är inte något som man får tag i lätt, men sen titan kom så hade plötsligt alla HG växt.

men karpaltunnelsyndrom / avdomning i händerna tillsammans med trötthet och små tupplurar om dagen, samt djup sömn är bra symtom + att man kan frossa i sig mera mat och vikten stannar på det samma.
Är det GH ifrån kina i omnitropinet ifrån rumänien eller är det bara vatten?
Citera
2014-10-31, 14:03
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Bra swifto att du delar med dig av det här!

Priserna GH säljs för är skrattretande. Det råder samma princip här, är något för bra för att vara sant, då är det så. I min krets går äkta apoteks-GH för mellan 50-100kr per iu. De få som erbjuds att köpa vet vad dom får och betalar utan att oja sig. Det är få som får möjlighet att köra riktiga grejer. Det finns också säkert de som kommer att ifrågasätta mig nu, bl.a. gällande priset per enhet. Men den dagen ni kört riktigt GH kommer ni förstå vad jag menar.

Jag har även märkt att många påstå sig ligga på doser över 10iu ed. GLÖM DET på riktigt GH, det är få som klarar det. Biverkningarna är så brutala, och det måste upplevas för att ni ska förstå.

Bojkotta skiten som säljs nu, va rädd om era kroppar särskilt då ni inte vet vad det är ni trycker i er. Börjar fler bojkotta, slutar folk ta in skiten.

/ Leif
Citera
2014-10-31, 15:15
Medlem
swiftos avatar
Citat:

omnitropinet är förfalskat, titan healthcare säljer skit mkt hgh till köpare utav titan, allt är förfalskat och är kopior ifrån Kina som i sin tur titan köper och sen säljer. det kan vara vatten, har läst på andra sidor och hört av andra att det kan vara hcg, insulin, diruketika eller bara vatten. en vän åkte fast för dopingsbrott och skl analysen visade att det inte var hgh, han hade köpt sitt omnitropinet av en titan healthcare säljare. men sen kom ju titan i år, efter de kom hade alla apoteks tillväxt, jag körde pfizer hg växt tidigare och fick sjuka avdomningar på kvällen och även positiva serum resultat på hypofysen, när jag körde omnitropinet och kollade serum halten av hgh var den oförändrad.

https://anonfiles.com/file/df75ce6b241d7ff138f03bdb23992ebf

där har du prislistan på allt växt som titan säljer, sen har de http://www.hygetropin.asia/ som verifiering hemsida, det är inte den äkta sidan för hygetropin, http://www.hygetropin.cn/ är den äkta.

jag säger som Leif.Jennekvist, om det är apoteks hgh, har de ju fått tag i tillväxte ifrån ett apotek, antingen genom insider brott eller rån, oavsett får man inte så bra priser på rent tillväxt ifrån apotek, jag pröjsa 50kr per iu och fick galna bieffekter på pfizer hgh som en bekant sålde till mig som hade recept i Sverige, jag körde 3iu ed av det.

trist med allt horeri och att folk säljer sån skit
Citera
2014-10-31, 17:40
Medlem
aKAYs avatar
Citat:

Omnitrope är väl Amerikanskt somatropin?
Citera
2014-10-31, 18:09
Medlem
swiftos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Omnitrope är väl Amerikanskt somatropin?

omnitrope är ägt av sandoz som är schweiziskt. det rund fråga var till mig, då jag sa att angående att omnitrope så kommer mycket ifrån rumänien och är falskt som säljs till olika steroid försäljare via titan som är ifrån rumänien, ursprunget av hgh't är falskt och kommer ifrån kina, därför florerar det med "HG" hgh på bla HB. riktigt hg hgh är mycket svårt att få tag i.
Citera
2014-11-01, 23:53
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
omnitrope är ägt av sandoz som är schweiziskt. det rund fråga var till mig, då jag sa att angående att omnitrope så kommer mycket ifrån rumänien och är falskt som säljs till olika steroid försäljare via titan som är ifrån rumänien, ursprunget av hgh't är falskt och kommer ifrån kina, därför florerar det med "HG" hgh på bla HB. riktigt hg hgh är mycket svårt att få tag i.

Som jag uppfattar det är det princip lönlöst att jaga gh uom man inte kan styra recept. Stämmer det enligt dina erfarenheter?
Citera
2014-11-04, 06:23
Bannlyst
jag kör på omnitrope från sandoz (fake eller ej vet jag inte men från hb) och jag har aldrig varit med om maken till sömn, sover på dagen, sover 15 timmar på natten om jag får och jag ligger istortsett i koma, vanlig bieffekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in