2013-06-28, 00:08
Medlem
Flashback55s avatar
Inte lätt, köp av gröna säljare!
Citera
2013-06-29, 11:33
Medlem
Preparaterns avatar
Här köpt 100 iu Blue Tops. Hade tänkt köra 3 om dagen utan uppehåll. Kan någon ge mig lite kött på benen? Vad bör jag tänka på? Mvh
Citera
2013-06-29, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Preparatern
Här köpt 100 iu Blue Tops. Hade tänkt köra 3 om dagen utan uppehåll. Kan någon ge mig lite kött på benen? Vad bör jag tänka på? Mvh

Du köper väldigt dyrt prepp jämtemot effekt. Hur tänker du om du inte ens vet vad man bör tänka på vid en hgh kur ?
Citera
2013-06-29, 12:38
Medlem
Preparaterns avatar
Jag ligger ute på jobb och kom över dem billigt. Surfar med telefonen och tänkte om någon kunde dra lite snabb info. Många vet inte vad de snackar om och jag är inte värst sugen på att läsa igenom flera hundra sidor på en telefon med trasig skärm. Det råder stor diskution bland reptilhjärnor vida hur man ska och inte ska.
Citera
2013-06-29, 22:32
Medlem
RhinoPowers avatar
Tja! Går det att få tag i Genotropine i dagsläget? Det ska väl vara det bästa HGH man kan gå på?

Mvh
Citera
2013-06-29, 23:54
Medlem
Mzstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RhinoPower
Tja! Går det att få tag i Genotropine i dagsläget? Det ska väl vara det bästa HGH man kan gå på?

Mvh
Det mesta går säkert få tag på men kan säg som så, hgh som hgh
Oavsett brand/bolag så är det bara namnet som skilljer
Storra dig inte blind på de

Viktigaste är att du får tag på en säker källa som säljer hgh sen om de e geno eller blue tops kan kvitta

Samma som de finns massvis olika testo e ute på marknaden
Köp de som du är säkrast på och tycker priset är bra.
Citera
2013-06-30, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RhinoPower

Mvh

Som ovan sa, märket är ointressant, innehållet och var du köpt det är viktigast!

Dock ska ingen köpa HGH på post då det är känsligt för rumstemp och skakningar...
HGH ska köpas av kranar som hämtar direkt från apoteket annars får det vara!
Citera
2013-08-05, 19:21
Bannlyst
Godkväll fb

Funderar starkt på att lägga till 2-3 iu 5d on 2d off hgh till min nästa kur. Då tänker jag på dom läkande egenskaperna och collagen syntesen.

Kan man få något hum om hur mycket extra man hade växt, säg att man kör 500mg testo e5d + 2-3 iu. Blir det någon skillnad att prata om, jämförbart med 700-800mg testo?

Ska man in i denna branch och leta HGH så känner man sig minst sagt skeptisk. Till vilken säljare tycker ni att man ska vända sig till när det kommer till något som är såpass dyrt, och vilken av dom olika växterna ska man välja?

- Ja jag vet att man kan avgöra kvaliten själv genom att höja dosen och se när man blir stel och får ont i lederna, men hade velat slippa gör det själv.
Citera
2013-08-05, 19:25
Bannlyst
Ska man satsa på utrikes kanske när det kommer till tillväxt? UK t.ex
Om pris och kvalite varierar mycket.

Tar gärna emot PM med sidor.
Citera
2013-08-07, 13:46
Medlem
Läst att om man använder sig ut av tillväxthormon ett tag så kommer ens egna produktion ut av tillväxthormon i kroppen förändras även efter man slutar med kosttillskottet. Stämmer detta?
Någon som har varit med om något sådant?
Citera
2013-08-07, 20:24
Bannlyst
Nordictropin, är det bra grejer?

Stor chans att det är fake?

Pratat med en kille som är väldigt reko, sitter på bra kontakter. Han har en polare som säljer detta för 16kr iu.
Senast redigerad av Chapter-II 2013-08-07 kl. 20:39.
Citera
2013-08-08, 13:50
Bannlyst
Funkar det att sätta HGH IM i vaden, tas upp lika bra som att sätta det runt naveln?

Anledningen till att jag väljer vaden är för att det är i det området skadan är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in