Citat:
Ursprungligen postat av
slowjam
tack för ditt svar jag är ute efter att bulka. just nu har jag inte värst mycket fett men ligger ändå på kanske 10% bf. men nu är mitt mål att bli massiv och jag kommer att äta tillräckligt och lite till tänkte jag men ändå ska allt ätas rent så jag vill inte lägga på mig onödigt med fett. samtidigt som jag bara vill att allt fett ska försvinna vill bli hård som en sten, och om jag nu ligger på ett överskott låt oss säga 500-1000 kcal över samtidigt som jag kör på 800 mg eq och 800mg testo cyp ew och 50 mg dbol ed borde det gynna mig eller ska jag skita i tillväxten ? det är ändå massa pengar man kommer kasta i sjön istället. men är så sjukt intresserad av vad 6 iu kan göra det är just därför.
Jag skulle föreslå att du inte översteg 4 iu ad ed och eventuellt även rampa upp från 2 första veckan, 3 andra veckan, 2 på morgon å 2 på kväll under tredje veckan å 4 på eftermiddagen under resten av kuren (om du nu ligger på det du skrev redan).
Gällande effekt i kombination så är det precis så tillväxthormon används i byggkretsar. Tillväxthormon påverkar nyproduktion av dina muskelceller så du lägger på dig effektivt med massa när det kombineras med t.ex. det du beskrev.
Allt är naturligtvis förutsatt att du får tag på högklassiskt somatropin å inget lågvärdigt UG-skräp. Är det äkta vara så lär du ju bygga som en galning om kost sköts.