2009-05-12, 18:54
Medlem
intemartins avatar
ok lite konstig fråga men blir man trög i magen av GH ? har varit fan helt förstoppad sen man började sen några veckor nu

eller va fan det kan ju vara förstopningsmedel i flaskorna

vem vet
Citera
2009-05-19, 23:15
Medlem
Växa av hGH?

Om man är 18 bast behöver man ju inte vara färdigväxt som man. Vissa kan ju växa fram tills 21. Eller iaf så sluts tillväxtzonerna då (?).

Finns det någon risk att man växer om man är på tillväxthormon?
Citera
2009-05-19, 23:20
Medlem
yoshimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allfadern
Om man är 18 bast behöver man ju inte vara färdigväxt som man. Vissa kan ju växa fram tills 21. Eller iaf så sluts tillväxtzonerna då (?).

ja, är du inte färdigväxt kan du göra det, frågan är om det är värt det, hur mycket du växer på det :P
Citera
2009-05-19, 23:42
Medlem
DocXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allfadern

Tillväxtzonerna sluts i slutet av puberteten, så om du inte har en sjukt sen pubertet är du färdigväxt vid 15-16.
Citera
2009-05-20, 00:28
Medlem
..testa sök funktionen. Tror detta vart uppe typ 300ggr..
Citera
2009-05-20, 16:46
Medlem
intemartins avatar
jag måste säga att jag trotts förstopning fått bra resultat bara efter 20 dagar mindre fett, större ådror, bättre hy, inga jätte resultat jämfört med testo men bra (dock skitdyrt) för att vara omöjligt att spåra vid tester.

ska nog fortsätta nån månad till ialla fall

men har tagit typ 6-7e om dagen fördelat på 2 tillfällen en vid 1200 en vid 23.00
Citera
2009-05-20, 22:42
Medlem
talans avatar
även om man växt klart, kan hgh:n påverka skelettets bredd?

edit: så som bröstkorgen, midjan
Citera
2009-05-20, 23:19
Medlem
DocXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talan
även om man växt klart, kan hgh:n påverka skelettets bredd?

edit: så som bröstkorgen, midjan

NJa, blir svaret på det. Inte bröstkorgen och inte pelvis, men vissa av de platta benen i kroppen kan växa: panna, haka.
Citera
2009-05-20, 23:52
Medlem
Lieutenant-Pains avatar
HgH is nothing to mess with... skulle rekka det lika mycket som synthol
Citera
2009-05-21, 11:34
Medlem
talans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocX
NJa, blir svaret på det. Inte bröstkorgen och inte pelvis, men vissa av de platta benen i kroppen kan växa: panna, haka.

finns det något sett att få bröstkorgen att expandera på något annat sett? har breda axlar men grymt smal bröstkorg i förhållande till axlarna ?

Citat:

kräver det mycket dosering då eller blir det en automatiskt bieffekt?
har ingen lust att se ut som en gorilla om man skulle testa kura
Citera
2009-05-21, 11:49
Medlem
DocXs avatar
Citat:
finns det något sett att få bröstkorgen att expandera på något annat sett? har breda axlar men grymt smal bröstkorg i förhållande till axlarna ?

Nej, inte benstommen. Bygg muskler.

Citat:
kräver det mycket dosering då eller blir det en automatiskt bieffekt?
har ingen lust att se ut som en gorilla om man skulle testa kura

Väldigt höga doser under lång tid ger bieffekten, men även lägre doser under kortare tid kan ge det om man har extrem otur. Allt kan hända om man tar hormoner. Det är dock väldigt ovanligt.
Citera
2009-05-21, 13:49
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Nej, inte benstommen. Bygg muskler.

Väldigt höga doser under lång tid ger bieffekten, men även lägre doser under kortare tid kan ge det om man har extrem otur. Allt kan hända om man tar hormoner. Det är dock väldigt ovanligt.
Min haka växte vid min första kur. Testo+Nandro. det är jag HELT säker på, fick övrigt mycket mer manliga drag i ansiketet, är jag också säker på. Märker stor skillnad på kort som är halvåret äldre ifrån den tiden.

Tror det beror på pubertala effekter. Kändes även som om axelbredden blev större, men jag mätte aldrig så vet inte. Jag är 100% säker på att min haka växte av AAS dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in