2005-11-25, 18:40
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretoria
förstår inte alla som kastar skit på tillväxt hela tiden!
det är väldigt individuellt hur man reagerar på det, för vissa händer det ite mycket, men hos andra får det dramatiska resultat!!
En kmpis till mig tog det i 6 veckor tillsammans med lite testo,han fick några av dom grymmaste resultat jag set!samtidigt som fettprocenten sjönk som en sten så gick han 1!! kilo i veckan, det sa bara slurp runt midjan!6 kilo på 6 veckor i ren muskelmassa, han har inte tappat något efter det nästan, sjukt.. o kom inte o säga att det va testons förtjänst, det va iofs svenskt Genotropin, ska ju va bäst i världen! o titta bara på Coleman o grabbarna, så stor blir man inte på "vanliga" grejor..
Finns inga som helst bevis på att Hgh skulle bidra till muskeltillväxt... Orsaken till Coleman och de andras storlek är nog bra gener, sjuka doser AAS och slin. Sen kör de Gh för att precis som alla andra forma sin kropp och göra sig av med så mycket fett de kan.

/mvh Ikh
Citera
2005-11-25, 18:47
Medlem
Hgh hjälper till bra i en kur tillsammans med massor av AAS, formen blir bättre på musklerna, man e fan hungrig som man kom från svälten i etiopen och sover bättre än vanligt om man ska jämnföra med en vanlig AAS-kur, jag körde 4ie/dag den kuren och den gjorde muma på mej iallafall... körde 6andra prepp oxå ..
Citera
2005-11-25, 18:51
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmba
Hgh hjälper till bra i en kur tillsammans med massor av AAS, formen blir bättre på musklerna, man e fan hungrig som man kom från svälten i etiopen och sover bättre än vanligt om man ska jämnföra med en vanlig AAS-kur, jag körde 4ie/dag den kuren och den gjorde muma på mej iallafall... körde 6andra prepp oxå ..
Jo, men det är verkligen inte det mirakelmedel som en del vill att man ska tro, kört Gh i snart 1år och inte har det påverkat min muskeltillväxt nämnvärt om ens något. Vad det därimot har gjort är att det har deffat mig helt otroligt, mest i början dock. Men återhämtningen efter kur blir lättare, etc etc.

/mvh Ikh
Citera
2005-11-27, 12:07
Medlem
Minst 3iu ED. Sen får plånboken styra om man kan köra mera imo. Ju längre desto bättre. Inte illa att kunna käka pizza och ½kg godis varje dag och ändå ha rutor på magen
Bra att använda i sin PCT!

Mvh
Citera
2005-11-27, 13:40
Medlem
_INSANE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Vikingstore-
Minst 3iu ED. Sen får plånboken styra om man kan köra mera imo. Ju längre desto bättre. Inte illa att kunna käka pizza och ½kg godis varje dag och ändå ha rutor på magen
Bra att använda i sin PCT!

Mvh

I PCT:n hmm... hur ska man ta det då??

//_INSANE_
Citera
2005-11-29, 19:57
Medlem
schytts avatar
tillväxt hormon

Jag är 18 år och har vuxit klart på längden. Om jag tar något slags tillväxt hormon nu, vad kommer hända? Börjar jag växa på längden, händer, fötter, käkarna, öronen? kommer de börja växa? Hur mycke växer musklerna?

Förslag till kur?
Citera
2005-11-29, 20:04
Medlem
Kumpanens avatar
hur vet du att du har vuxit klart på längden då
Citera
2005-11-29, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schytt
Jag är 18 år och har vuxit klart på längden. Om jag tar något slags tillväxt hormon nu, vad kommer hända? Börjar jag växa på längden, händer, fötter, käkarna, öronen? kommer de börja växa? Hur mycke växer musklerna?

Förslag till kur?

läs på så kommer du nog fram till en bra kur när du e mogen vill säga .
och om DU kommer få nån tillväxt på händer, fötter, käkarna, öronen kan verkligen INGEN svara på !!!
inte heller hur mycket musklerna kommer växa heller .

/Mvh Simba
Citera
2005-11-29, 22:23
Medlem
schytts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanos
läs på så kommer du nog fram till en bra kur när du e mogen vill säga .
och om DU kommer få nån tillväxt på händer, fötter, käkarna, öronen kan verkligen INGEN svara på !!!
inte heller hur mycket musklerna kommer växa heller .

/Mvh Simba

hm.? Men så det är inte säker att jag får stor käke o sånt?
får man ake utav tillväxthormon? Eller får man det bara om man käkar testo?
Citera
2005-11-29, 22:23
Medlem
schytts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kumpanen
hur vet du att du har vuxit klart på längden då

Jag antar det eftersom jag har varit lika lång i 1 år nu.
Citera
2005-11-29, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schytt
hm.? Men så det är inte säker att jag får stor käke o sånt?
får man ake utav tillväxthormon? Eller får man det bara om man käkar testo?

nej ingen kan svara på hur du reagerar på tillväxthormon !!!
får man det av testo ? var har du hittat den infon ?

Läs på innan du intreserar dig för steorider e det enda råd jag kan ge dig

PS ! som kupanen sa hur vet du att du slutat växa ? fick du tabbletter för det eller ? du växer på breden oxå
Citera
2005-11-29, 22:46
Bannlyst
Jag vet några faktiskt som varit lika stora från att dom varit 17-18 till att dom nu är runt 20-24år... både på längd och bredd, det har med generna att göra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in