Citat:
Ursprungligen postat av
wowadin
När jag kollar på Netflix går den automatiskt in i pausläge SAMTIDIGT som den fortsätter att köra i bakgrunden. Ni vet när man pausar så blir bilden något mörkare och det står lite info om filmen/avsnittet. I bakgrunden fortsätter filmen/avsnittet ändå och jag kan se det, detta händer både i fullskärmsläge och utan. :/
Googlat som en dåre men hittar ingenting liknande. Installerat om både chrome och silverlight (jag har w7), inget hjälper. Det var inte såhär för ca en månad sen och jag kan inte komma på vad som kan ha orsakat det.
Det brukar hjälpa att f5'a, men som den bekväma människa man är så är det ju ändå störande. Det funkar i firefox, men tänker mer om nån kan sitta på en förklaring om vad som egentligen hänt?
Tacksam för hjälp.
Om du kör Chrome så använder du HTML5-spelaren, inte Silverlight. Den introducerades för någon månad sen i Chrome. Antagligen ligger problemet där. Testa att gå in på den här länken:
https://www.netflix.com/YourAccount?lnkctr=mhSS
Sedan väljer du "Uppspelningsinställningar" och klickar ur använd HTML5-spelaren istället för Silverlight. Hör gärna av dig om det blev bättre eller ingen skillnad efter det
Citat:
Ursprungligen postat av
Dimak
dudes varför finns inte Sopranos med? liksom en av världs historiens bästa serier.
Det är HBO, så med logiskt tänkande så vill väl HBO endast att det ska finns tillgängligt på sin egen tjänst.