2014-10-28, 17:05
Bannlyst
Läste i en annan tråd om Malmös nattliga no go zones dvs invandrarrevir. Någon som vet om HA vågar sig in där efter mörkret eller är dom untouchtable?
Citera
2014-10-28, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuhlmeyn
Läste i en annan tråd om Malmös nattliga no go zones dvs invandrarrevir. Någon som vet om HA vågar sig in där efter mörkret eller är dom untouchtable?
Varför skulle de inte våga det? Invandrarna i Malmö är långt ifrån så tuffa som vissa i Köpenhamn, samtidigt som HA MALMOE är mycket tuffare än de i Göteborg
Citera
2014-10-28, 17:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Varför skulle de inte våga det? Invandrarna i Malmö är långt ifrån så tuffa som vissa i Köpenhamn, samtidigt som HA MALMOE är mycket tuffare än de i Göteborg
Mycket relativiserande i det inlägget. Med tanke på att HA Sverige bara vågar konfrontera svenska småbarnsföräldrar på familjekalas och liknande så lär de ju knappast gå in där om de inte är välkomna. Men det kanske dom är av olika anledningar.
Citera
2014-10-28, 23:41
Bannlyst
Jag tycker Hells Angels västar är så jävla fucking balla men jag undrar om man kan få tag i någon utan att vara med i det? Och om man går runt i en hells angels väst utan att vara medlem blir man halshuggen då om dom ser det?
Citera
2014-10-28, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av runkarmedenpingvin
Jag tycker Hells Angels västar är så jävla fucking balla men jag undrar om man kan få tag i någon utan att vara med i det? Och om man går runt i en hells angels väst utan att vara medlem blir man halshuggen då om dom ser det?

Det är nog ingen bra ide.
Citera
2014-10-28, 23:48
Bannlyst
Citat:
Det är nog ingen bra ide.

Nej det tänkte jag också haha men men... Fan skulle vara coolt om dom sålde lite "fan" kläder så att man kan gå runt i det istället.
Citera
2014-10-28, 23:50
Bannlyst
Citat:
Nej det tänkte jag också haha men men... Fan skulle vara coolt om dom sålde lite "fan" kläder så att man kan gå runt i det istället.

Dom säljer faktiskt support81 kläder. Har inte kollat upp vart men kika på deras hemsida.
Citera
2014-10-28, 23:51
Bannlyst
Citat:
Dom säljer faktiskt support81 kläder. Har inte kollat upp vart men kika på deras hemsida.

Fan va najs! Ska kolla upp det.
Citera
2014-10-29, 08:41
Avslutad
Citat:
Jag tycker du ska pröva. Vad fan, en väst är en väst. Trist att försitta en sån chans. Man lever bara en gång. Kör för fan.
Citera
2014-10-29, 09:21
Medlem
jevlaskitnamns avatar
Citat:

Fanns på ebay tidigare olika patches till alla klubbar vet inte om de fortfarande säljs. Man hade ju varit boss på maskeraden med en full patchad HA väst
Citera
2014-10-29, 09:27
Medlem
peppargass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jevlaskitnamn
Fanns på ebay tidigare olika patches till alla klubbar vet inte om de fortfarande säljs. Man hade ju varit boss på maskeraden med en full patchad HA väst

Kunde ha kostat en hel del besök på sjukhuset, eller i värsta fall en enkel resa till bårhuset.
Citera
2014-10-29, 09:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peppargas
Kunde ha kostat en hel del besök på sjukhuset, eller i värsta fall en enkel resa till bårhuset.
Knappast. Innan HA lyckats samla ihop ett tillräckligt stort antal underhuggare som vågar angripa en privat fest så är maskeraden över för länge sedan. Skull det dessutom vara en blattefest skulle de inte våga sig dit ö.h.t. Du lever i det förgångna, när fläskbergen hade litet krimcred. Nu garvar ju folk bara åt deras hängbukar och kalle anka-kläder. Du är en nostalgisk flesh mountin-hag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in