Citat:
Ursprungligen postat av
hardbone
han var inte med i gt när han åkte ut NEJ, men du verkar ju villa ha koll så jag blir förvånad över att du inte vet var han höll till när han blev out.
Du verkar ha haft en ganska nära relation till P, och givetvis kan det förändras beroende på vad som hänt
Men jag tittade igenom dina gamla inlägg och på 2 år har du skrivit och 2 saker. HA, och en annan grej.
Du är nästan manisk kring P, fast hatisk, medan han har några fans här, om det nu inte är.. och jag som skriver mycket mer om HA, mycket mer, men min ton här respektfull och jag ger inga datum på out och left så min slutsats blir att du tenderar att bli arg på ett helt annat sätt än jag, jag vill konfrontera vederbörande, du vill överbevisa vem som vet mest å ibland måste jag medge att du gör det på antingen att du avslöjar det få vet., eller att du går lite får med vad du vet för att få rätt.
Killen som sa till dig menar allvar, den känslan fick jag. Samtidigt ställde jag mig frågan, varför sa han inte till mig, som skriver så det ryker i rummet? Antingen för att jag anser, efter att ha granskat hardbones inlägg här, att jag är mer ödmjuk här och inte så inriktad på en person.
Eller så vet han vem hardbones är och är trött på det nu.
Eller, så kommer min avhyvling senare, men den kommer jag bemöta, för jag skriver inte alls på ett sätt som skulle sätta dem, eller någon medlem, i dålig dager. Men vem vet, någon kanske tycker jag ska lägga ner ändå. Men hur jag reagerar på det vet jag inte ens själv.