2022-12-14, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrpalle63
Jag tog med mig kärringen till Phoenix på en fest. Stötte nog på samma snubbe som du gjorde. Vi blev inte långvariga, frugan blev oerhört obekväm i sällskapet.
Kan inte förstå hur dessa små klubbar runt Helsingborgsområdet kan vilja bli diamantare för HA Helsingborg, arroganta, otrevliga, man känner sig inte direkt välkommen på deras fester.

Men förstår varför HA tar in dessa tomtar som diamantare, samma usla beteende och de kan lätt manipulera dem.

Ja alla som supportrar HA verkar vara konstiga och halvblåsta, iallafall dom jag har träffat. Man skäms ju.

Vilka fler finns det förutom Phoenix i Skåne?
Citera
2022-12-14, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan9988
Så då är Anders Nilsson fri nu då??

Ja förmodligen i väntan på rättegång då åtal fortfarande inte har väckts.
Citera
2022-12-15, 00:17
Medlem
Citat:
Jag tog med mig kärringen till Phoenix på en fest. Stötte nog på samma snubbe som du gjorde. Vi blev inte långvariga, frugan blev oerhört obekväm i sällskapet.
Kan inte förstå hur dessa små klubbar runt Helsingborgsområdet kan vilja bli diamantare för HA Helsingborg, arroganta, otrevliga, man känner sig inte direkt välkommen på deras fester.

Men förstår varför HA tar in dessa tomtar som diamantare, samma usla beteende och de kan lätt manipulera dem.

Finns en möjlighet att det är samma person. Snokade upp lite mer info om honom. Verkar vara en hetsig typ mot de som är svaga och enligt en källa så har han hotat nån fd flickvän familjemedlemmar med att hans klubb skulle skulle plocka dom. Jag förstår att din tanta inte vill umgås med sådant patrask.
Citera
2022-12-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makra88
Ja alla som supportrar HA verkar vara konstiga och halvblåsta, iallafall dom jag har träffat. Man skäms ju.

Vilka fler finns det förutom Phoenix i Skåne?

Vad jag vet så är det Red Devils, Punisher och Träsket och några Diamant.
Kan väl inte finnas så många fler som vill stödja dom dårarna
Citera
2022-12-15, 21:36
Medlem
Tror att Lundens MC i Gbg bär diamanten
Citera
2022-12-16, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IhaveAapple61
Finns en möjlighet att det är samma person. Snokade upp lite mer info om honom. Verkar vara en hetsig typ mot de som är svaga och enligt en källa så har han hotat nån fd flickvän familjemedlemmar med att hans klubb skulle skulle plocka dom. Jag förstår att din tanta inte vill umgås med sådant patrask.

Eftersom Åsnan blev kränkt!
Kanske kan man få klarhet i det hela. Som jag har förstått det som så är diamant någon som gör deras skitjobb av någon anledning? Är det för att de tror de är tuffa om de hänger med HA eller dom är bara korkade och lätt manipulerade?
Citera
2022-12-18, 21:50
Medlem
jevlaskitnamns avatar
Citat:
Vad jag vet så är det Red Devils, Punisher och Träsket och några Diamant.
Kan väl inte finnas så många fler som vill stödja dom dårarna

Road Riders Landskrona bär väl också diamanten tror jag?
Citera
2022-12-19, 08:18
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jevlaskitnamn
Road Riders Landskrona bär väl också diamanten tror jag?

Nej det gör de inte.

Red Devils MC bär inte heller diamanten, då de per definition är en supporterklubb till HAMC.

I Skåne är det väl:
Punisher MC Kågeröd
Phoenix MC Ekeby
Träsket MC Helsingborg
Wishbone MC Hässleholm
Citera
2022-12-19, 18:00
Medlem
Om man tittar på ren fakta på vad HA har gjort (finns dokumenterat) så är där våldtäkt av män, misshandel och våldtäkt av tjejer. Mord, narkotikabrott osv osv listan kan göras hur lång som helst.

Så vad är det då de söker sig till de som supportrar dom (diamant, hangarounds osv)?
Dom blir ju även utnyttjade att göra deras jobb.

Så jag kan inte förstå att man som en självständig fullvuxen man kan underkasta sig till dom. Är det pengar, underkastelse eller bara dumhet?
Citera
2022-12-19, 18:33
Medlem
jevlaskitnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Nej det gör de inte.

Red Devils MC bär inte heller diamanten, då de per definition är en supporterklubb till HAMC.

I Skåne är det väl:
Punisher MC Kågeröd
Phoenix MC Ekeby
Träsket MC Helsingborg
Wishbone MC Hässleholm

Okej fel av mig, så dom är "bara" SBM-anslutna då?
Citera
2022-12-20, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makra88
Om man tittar på ren fakta på vad HA har gjort (finns dokumenterat) så är där våldtäkt av män, misshandel och våldtäkt av tjejer. Mord, narkotikabrott osv osv listan kan göras hur lång som helst.

Så vad är det då de söker sig till de som supportrar dom (diamant, hangarounds osv)?
Dom blir ju även utnyttjade att göra deras jobb.

Så jag kan inte förstå att man som en självständig fullvuxen man kan underkasta sig till dom. Är det pengar, underkastelse eller bara dumhet?

Jag tror inte att du får något svar. Ställer man sådana här frågor så förstår man inte vad det handlar om..
Citera
2022-12-20, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cacone66
Jag tror inte att du får något svar. Ställer man sådana här frågor så förstår man inte vad det handlar om..

Dessutom verkar det som att man är ute för att misskreditera och förlöjliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in