2012-01-23, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simma-lungt
Hur ligg det till nu egentligen?blev dom inte ner stängda för att ingen hade mc? Mongols Bremen

Nej

Spana in: http://www.weser-kurier.de/Artikel/Bremen/Vermischtes/516137/Freispruch-fuer-%22Mongols%22-Chef.html
eller: http://blog.mongolsmcscandinavia.com/2012/01/13/bra-dag-for-mongols-mc/
Citera
2012-01-23, 01:19
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleAlphaXX
Ok, men detta låter som "förlorarens bortförklaring".
Vem anser du kom vinnande ur konflikten?

Ingen, för båda gängen finns kvar och jag tror ingen av gängen tjänade på kriget, DOCK så visade BC att dom är att räkna med, skillnaden är att HA är väl mer rutinerade och inte vill föra ett krig på så som BC gjorde, utan jag TROR dom är mer diskreta av sig. Sen så kan man alltid dividera om vem som vann på de, och vad vann vinnaren? Att börja skjuta och avrätta folk på offentliga platser är enligt mig helt sinnesjukt, och jävligt idiotiskt, det bevisar att folk låter känslorna ta över på ett helt sjukt sätt.

Men som sagt, detta är enbart min privata åsikt.

Någon som vet hur många som dog eller blev allvarligt skadade i från dom både gängen?
Citera
2012-01-23, 02:07
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Ingen, för båda gängen finns kvar och jag tror ingen av gängen tjänade på kriget, DOCK så visade BC att dom är att räkna med, skillnaden är att HA är väl mer rutinerade och inte vill föra ett krig på så som BC gjorde, utan jag TROR dom är mer diskreta av sig. Sen så kan man alltid dividera om vem som vann på de, och vad vann vinnaren? Att börja skjuta och avrätta folk på offentliga platser är enligt mig helt sinnesjukt, och jävligt idiotiskt, det bevisar att folk låter känslorna ta över på ett helt sjukt sätt.

Men som sagt, detta är enbart min privata åsikt.

Någon som vet hur många som dog eller blev allvarligt skadade i från dom både gängen?

Det var inte med BC som HA krigade. Det var emot BGP. Blågårdsplatsgruppen + allierade.
Citera
2012-01-23, 10:16
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Det var inte med BC som HA krigade. Det var emot BGP. Blågårdsplatsgruppen + allierade.

a fan, varför skrevs det om BC då, att det var dom som krigade?

BGP?, allrit hört talas om namnet
Citera
2012-01-23, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
a fan, varför skrevs det om BC då, att det var dom som krigade?

BGP?, allrit hört talas om namnet

Det var absolut inte BC som krigade mot HA i köpenhamn. det var Blågårdsgruppen, eller
vad dem kallar sig för nu. BC existerar väl nästan inte alls i Danmark, inte många i Danmark
som har respekt för dem.
Citera
2012-01-23, 12:59
Medlem
svenskmexikans avatar
Jävligt sköna hittills opublicerade bilder på tidiga Hells-Angels, you gotta luv it

FTW

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2089983/Images-Hells-Angels-taken-photographer-infiltrated-famously-secretive-club-1965-seen-time.html

Saludos
Citera
2012-01-23, 13:30
Medlem
.
Citera
2012-01-25, 03:46
Medlem
J.Bournes avatar
Ursprungligen postat av Bovfinken
Tror du för en sekund att änglarna vill riskera krig med banditerna pga en SBM-klubb?
Tror du änglarna någonsin lovat de andra uppriktigt att sticka ut hakan för deras skull?
Det skulle aldrig ske! Eller skulle det?
Ett samarbete är bra för en part om det är den andra parten som står för samarbetet... Lite så har jag uppfattat det hela.
Någon fysisk hjälp har jag svårt att se komma. Finns ett extremt fåtal klubbar som skulle få riktigt backning. Och tro inte du får hjälp för att du bär 81-triangeln, nejdå, då är det ju du som är hjälpen/manskapet!
Rätta mig gärna någon om jag har fel!

Där har du rätt. Hells Angels skulle aldrig riskera krig för den saken. Jag tro att Bandidos inte bry sig om vem som e med i SMB-Klubb. Dom skiter fan i det om HA håller i dom trådarna. SLUT CITAT

Fel ... I höstas var visst en rätt stor styrka från HA uppe i dalarna för att skydda en SBM-klubb, inget hände just då men dom var visst fett beredda
Citera
2012-01-25, 16:58
Medlem
mcmonsters avatar
http://svt.se/2.33538/1.2684097/rattegang_for_mc-brak_pa_krog

Rättegången mot de R&W och HA proppar som överföll och knivskar Outlaws på krogen på söder inleddes igår...
Citera
2012-01-25, 22:02
Medlem
droppas avatar
Tjena alles, nån som vet nåt om L.nken e me eller ? Var ligger han på kartan för d e en skit skön snubbe..
Citera
2012-01-26, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
http://svt.se/2.33538/1.2684097/rattegang_for_mc-brak_pa_krog

Rättegången mot de R&W och HA proppar som överföll och knivskar Outlaws på krogen på söder inleddes igår...

Inte en enda outlaw representant på plats på rättegången?
Citera
2012-01-26, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bric
Inte en enda outlaw representant på plats på rättegången?

Där har du allt lite fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in