2014-10-26, 00:10
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Lögner och förvirrade, illa skrivna texter, författade av vem som helst, räknas inte som "bevis". Men ge gärna en seriös källa som kan styrka din tro. Om du hittar någon.

Jag har redan länkat till ställen man kan söka dagstidningsartiklar.

Det var miljoner judar som flydde Europa från slutet av 20-talet fram tills de första krigsåren. Det var inte enbart till USA utan även till andra ställen. 1939 tog Shanghai emot 17.000 judar. Tyvärr insåg inte många allvaret i hotbilden.

Akademiker som Germar Rudolf, William Lindsey och Mark Weber var källor jag länkade till. Fast egentligen är det ju argument och bevis som räknas och därför sågar jag inte förintelsepredikare bara för att de är konstkritiker och rabbiner etc.

Men en massa artiklar om andra siffror än 6 miljoner judar omnämnda tillsammans med "förintelse" hade du inte?

Hm, förintelsetroende brukar alltid hänvisa till att tyskarna påstod att 11 miljoner judar fanns i Europa 1942 vid Wannseekonferensen för att få till "the big number 6". Inget vidare jobb Zion gjorde för att skrämma iväg alla framtida gasoffer i så fall.
2014-10-26, 00:34
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Akademiker som Germar Rudolf, William Lindsey och Mark Weber var källor jag länkade till.

Du har alltså inga seriösa pålitliga källor

Citat:
Men en massa artiklar om andra siffror än 6 miljoner judar omnämnda tillsammans med "förintelse" hade du inte?

www.britishnewspaperarchive.co.uk/
http://chroniclingamerica.loc.gov/

Citat:
Hm, förintelsetroende brukar alltid hänvisa till att tyskarna påstod att 11 miljoner judar fanns i Europa 1942 vid Wannseekonferensen för att få till "the big number 6"

Det handlar inte om vad tyskarna sade, det handlar om befolkningstatistik. Men tyskarnas beräkningar stämmer hyfsat överens med den statistik som fanns i Europa under den tiden. Om man räknar runt 11 miljoner runt 1940 tar man inte med de drygt tre miljoner som redan flytt från Europa. 2 miljoner till USA.

Citat:
Inget vidare jobb Zion gjorde för att skrämma iväg alla framtida gasoffer i så fall.

Så skulle man kunna säga.
2014-10-26, 00:34
Medlem
Citat:
Ack, ack. Tänk om det vore så enkelt att holohoax kunde bevisas endast genom att hänvisa till tidningsartiklar. I så fall har den varit på tapeten många gånger sen 1869. Den kabbalistiska myten om de 6 miljoner judarna är gammal nämligen.

http://balder.org/judea/New-York-Times-Six-Million-Jews-Since-1869.php

De har fått några träffar på 6 miljoner för att det var så många som beräknades bo i Ryssland vid den tiden. Artiklarna säger ingenting om att 6 miljoner kommer att dö i en framtida holocaust.

Citat:
Hm, jag skulle nog däremot säga att gasmyterna spreds redan 1941 faktiskt. Troligen av USAs underrättelsetjänst.

Okej, du verkar ha stenkoll på läget!

Några dokumentära bevis för detta?
2014-10-26, 00:42
Medlem
Citat:
Nå, jag kan ju förstås göra detsamma och spruta ut länkar som bemöter holohoax. Fast nu efterfrågade ju jag något konkret belägg som styrker övertygelsen. Annars blir det bara propaganda. Så var det avklarat.

http://www.ihr.org/leaflets/auschwitz.shtml

http://germarrudolf.com/germars-views/the-holocaust-controversy/

http://forum.codoh.com/viewtopic.php?t=441

De där är några teorier och gissningar.

Jag presenterade mängder med teknisk bevisning, vittnesmål, dokument, brev, böcker och direkta uttalanden som tyder på att massmordet på judar faktiskt skedde.

Då kan väl du visa mig några efterlämnanden från arbetet med att pyssla ihop historiens största hoax? Ett sådant omfattande arbete borde rimligen ha lämnat efter sig en hel del pappersarbete.
2014-10-26, 02:11
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Du har alltså inga seriösa pålitliga källor

www.britishnewspaperarchive.co.uk/
http://chroniclingamerica.loc.gov/

Det handlar inte om vad tyskarna sade, det handlar om befolkningstatistik. Men tyskarnas beräkningar stämmer hyfsat överens med den statistik som fanns i Europa under den tiden. Om man räknar runt 11 miljoner runt 1940 tar man inte med de drygt tre miljoner som redan flytt från Europa. 2 miljoner till USA.

Så skulle man kunna säga.

Du har rätt. Jag har inga judiska källor.

Jo, demografin är ju lite intressant. Det finns liksom inte mycket som stämmer med någon "holocoust" i den vägen. Alla judarna som "försvann", drygt 5 miljoner, tycks dock ha dykt upp i Sovjet.
2014-10-26, 02:17
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughlines
De där är några teorier och gissningar.

Jag presenterade mängder med teknisk bevisning, vittnesmål, dokument, brev, böcker och direkta uttalanden som tyder på att massmordet på judar faktiskt skedde.

Då kan väl du visa mig några efterlämnanden från arbetet med att pyssla ihop historiens största hoax? Ett sådant omfattande arbete borde rimligen ha lämnat efter sig en hel del pappersarbete.

Jo, fast det gjorde jag också. Likväl som du tycker att du bevisat holohoaxen så kan jag ju säga att jag motbevisade densamma. Tråden handlar ju om varför man tror på förintelsen, så då kan väl jag få begära att debattörer hänvisar till något konkret argument och inte en sats med propaganda från Tel Aviv.
2014-10-26, 03:02
Medlem
Citat:
Jo, fast det gjorde jag också. Likväl som du tycker att du bevisat holohoaxen så kan jag ju säga att jag motbevisade densamma. Tråden handlar ju om varför man tror på förintelsen, så då kan väl jag få begära att debattörer hänvisar till något konkret argument och inte en sats med propaganda från Tel Aviv.
Så hela Nürnbergrättegången var propaganda från Tel Aviv?
Hur förklarar du fotografier, filmer, vittnesberättelser från fångar och vakter, och dokument.
Kom in i matchen nu, allt kan inte vara lögn det skulle krävas en allt för stor apparat skapad under alltför kort tid för att kunna vara en lögn.

Häng inte upp dig på siffran 6 miljoner, det var ett estimat och ingen vet exakt hur många som mördades. Det vore orimligt att veta då mycket av dokumentationen och de fysiska bevisen förstördes vid krigsslutet.
Om det inte var ett folkmord, varför försökte tyskarna förstöra så mycket av spåren? De hade andra saker att prioritera, till exempel att försvara sitt land.
2014-10-26, 08:23
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Du har rätt. Jag har inga judiska källor.

Vem har talat om judiska källor? Här har vi ett mycket stort dokument, protokoll, brev, dagboksanteckningar, bekännelser och vittnesmål från ledande nazister under ww2. Och förnekarna sitter där och läser och citerar ur illa skrivna texter baserade på lögner och anti-jude-propaganda från fyra, fem amatörer. Patetiskt. Men om det är en judekälla du absolut vill ha kan du ju kolla upp David Cole, såna som du brukar ju tycka att han är en vettig jude, trots blodet.
2014-10-26, 09:50
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hippie
Så hela Nürnbergrättegången var propaganda från Tel Aviv?
Hur förklarar du fotografier, filmer, vittnesberättelser från fångar och vakter, och dokument.
Kom in i matchen nu, allt kan inte vara lögn det skulle krävas en allt för stor apparat skapad under alltför kort tid för att kunna vara en lögn.

Häng inte upp dig på siffran 6 miljoner, det var ett estimat och ingen vet exakt hur många som mördades. Det vore orimligt att veta då mycket av dokumentationen och de fysiska bevisen förstördes vid krigsslutet.
Om det inte var ett folkmord, varför försökte tyskarna förstöra så mycket av spåren? De hade andra saker att prioritera, till exempel att försvara sitt land.

Vet du hur många av de s.k bevisen vid Nurnbergrättegången som officiellt förkastats idag? Elektrifiering, ångkokning och pedaldrivna skallkrossarmaskiner samt lite annat smått och gott. Naturligtvis var Nurnbergrättegången en ren fars.

Det är inte svårt att få massan att tro på en stor lögn. Bara man har kontroll över media.
2014-10-26, 09:58
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Vem har talat om judiska källor? Här har vi ett mycket stort dokument, protokoll, brev, dagboksanteckningar, bekännelser och vittnesmål från ledande nazister under ww2. Och förnekarna sitter där och läser och citerar ur illa skrivna texter baserade på lögner och anti-jude-propaganda från fyra, fem amatörer. Patetiskt. Men om det är en judekälla du absolut vill ha kan du ju kolla upp David Cole, såna som du brukar ju tycka att han är en vettig jude, trots blodet.

Det var ju det du egentligen avsåg när du efterlyste "seriösa pålitliga källor". Sådana som godkänts av sionistiska krafter. Men om det är några som förvränger, felöversätter och ljuger hejvilt så är det just DIN sida. Fast det är ju klappat och klart förstås när sådana som Rudolf Höss redan erkänt. Jag menar, herregud, hur kan man tvivla på en karl som torterades i tre dagar enligt torterarna själva? Vi revisionister måste ju vara helt tokiga. Skolade akademiker som Dr Butz och Dr Lindsey är naturligtvis bara kacklande fånar som inte förstår att judiska konstexperter utan tyskakunskaper är överlägsna som auktoriteter.
2014-10-26, 12:30
Medlem
Citat:

Enligt dig så var förintelsen historiens största iscensatta bluff. Det måste ha varit ett gigantiskt projekt att förfalska all information, att få vittnen från alla möjliga sidor att ljuga. Ett stort internationellt samarbete.

Som jag skrev så borde ett sådant projekt har skapat efterlämningar.

Du kan väl berätta lite hur det gick till när holohoaxen skapades? Vilka personer var det som startade det här projektet? När, var hur?

Vad i det jag länkade till var "propaganda från Tel Aviv" ?
2014-10-26, 12:34
Medlem
Citat:
Vet du hur många av de s.k bevisen vid Nurnbergrättegången som officiellt förkastats idag? Elektrifiering, ångkokning och pedaldrivna skallkrossarmaskiner samt lite annat smått och gott. Naturligtvis var Nurnbergrättegången en ren fars.

Det är inte svårt att få massan att tro på en stor lögn. Bara man har kontroll över media.

De användes aldrig som bevis i rättegången. Någon framförde ett påstående att ångkammare hade använts men tribunalen godkände inte beviset. Ingen gång under rättegången togs ångkammare upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in