2014-10-24, 21:11
  #589
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulAid
Hej!
Igår var jag i Paris och besökte lite olika sevärdigheter som Eiffeltornet, Notre-Dame etc.

Något jag dock inte ville se var alla svarta jag såg. Trodde att jag kommit till Nigeria.
Åkte tåg/tunnelbana under hela dagen och under min färd såg jag ca 70% svarta, 25% araber och 5% vita.
Jag trodde jag skulle få se fransmän med baskrar men det enda jag såg var invandrare.... Blev så j*vla lack. Hade högre tankar om Paris.
Under resans gång såg jag också ett tjugo-trettiotal förorter som var tre, fyra gånger så stora som rosengård (bor i malmö). Jag såg även en massa block som var helt övergivna och förstörda, vissa såg väldigt brännskadade ut. Tågen och tunnelbanan var väldigt ofräsch.

Jag vill aldrig mer åka till Paris efter denna upplevelsen. Kunde lika bra åkt till Afrika om det inte vore för Eiffeltornet.

Paris är en förlorad stad.

Någon som varit i Paris och kan dela med sig av sina upplevelser där?
Tror ni att den vita fransmannen kommer försvinna snart?
Har invandrarna redan tagit över Frankrike?

Hälsningar

Efterbliven?

*när jag åkte till Bayern så trodde jag att jag skulle mötas av en massa tjocka, glada gubbar som gick runt på stan i lederhosen och filthatt med fjäder i, och med ett stooort ölglas i handen [ironi aus]
Citera
2014-10-24, 21:23
  #590
Medlem
Mugsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakesson
Jag var nyligen i Paris och det var en väldigt intressant om än väldigt tragisk upplevelse. Jag tvivlar på att det finns någonstans i världen vi idag så tydligt kan bevittna en tidigare högstående civilisations sönderfall. Glöm dock inte nu att den icke-vita invandringen bara är ett symptom av judiskt inflytande. Precis som i stora delar av västvärlden så kontrollerar judarna invandringspolitiken och man gör det i strävan att underminera värdbefolkningen och bryta ned nationalstaten.

Mer info om judarnas järngrepp om Frankrike: http://www.radioislam.org/islam/english/index_westeurope.htm#france

Jag arbetar ibland i Paris och visst, det är negrar överallt. På vissa ställen 80 procent negrar. Det kan hända att du åkte förbi Belleville.
Citera
2014-10-24, 21:25
  #591
Medlem
Mugsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Efterbliven?

*när jag åkte till Bayern så trodde jag att jag skulle mötas av en massa tjocka, glada gubbar som gick runt på stan i lederhosen och filthatt med fjäder i, och med ett stooort ölglas i handen [ironi aus]

Ja, som har bruna skjortor med armbindel, sjunger Horst Wessel Lied, viftar med armarna och skriker "Helly Hansen!"
Citera
2014-10-24, 21:37
  #592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mugsy
Ja, som har bruna skjortor med armbindel, sjunger Horst Wessel Lied, viftar med armarna och skriker "Helly Hansen!"

Det är väl utanför Södermalm det är så...?
Citera
2014-10-24, 21:49
  #593
Medlem
Mugsys avatar
Lederhosen är f ö inte alls ovanligt i Bayern på fester osv. Det är en högtidsdress för män. Kvinnornas heter Dirndl. Även yngre har det - det är lite kult.

Farbror Adolf och hans SA är förpassade till historiens skräpkammare och är INTE populära i Bayern eller någon annanstans i Tyskland. Tyskarna är gemytliga och trevliga numera och har slutat med såna där dumheter.

I Frankrike däremot... Vet vet vad som händer i morgon? Rätt som det är exploderar landet och de gör revolution igen. Dags att ta fram madame Guillotin och hugga av en massa huvuden igen kanske? Det är ju en mycket effektiv apparat.
__________________
Senast redigerad av Mugsy 2014-10-24 kl. 21:53.
Citera
2014-10-25, 16:34
  #594
Medlem
ddf66s avatar
Senast jag var i Paris var för 15 år sedan och redan då var det mycket skräp som strök omkring i centrala delarna.
När jag skulle besöka Eiffeltornet var det ca. 200 svartmuskiga varelser som strök omkring och låtsades sälja billiga plastprylar till turister. Tydligen var det redan då ett av de värsta ställena att råka ut för ficktjuvar.
Vi såg inte en enda polis i området.
Citera
2014-10-25, 17:29
  #595
Medlem
Offerviljas avatar
I alla större västeuropeiska städer ser det idag i stort sett likadant ut, det är araber och negrer precis överallt. Fortsätter den här utvecklingen så är snart den vita mannen ett minne blott, så vidrigt är det faktiskt. Det vi är utsatta för är ingenting annat än ett folkmord.

Upplever ni som nyligen har varit i Paris att staden är ännu värre drabbad av massinvandring än vår huvudstad Stockholm?
Citera
2014-10-25, 20:36
  #596
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
I alla större västeuropeiska städer ser det idag i stort sett likadant ut, det är araber och negrer precis överallt. Fortsätter den här utvecklingen så är snart den vita mannen ett minne blott, så vidrigt är det faktiskt. Det vi är utsatta för är ingenting annat än ett folkmord.

Upplever ni som nyligen har varit i Paris att staden är ännu värre drabbad av massinvandring än vår huvudstad Stockholm?

Exakt, det är inte enbart i Paris svartmusket numera stryker omkring. Milano, Madrid och Västerås verkar lida av samma fenomen.
Citera
2014-10-25, 20:50
  #597
Medlem
Plytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
I alla större västeuropeiska städer ser det idag i stort sett likadant ut, det är araber och negrer precis överallt. Fortsätter den här utvecklingen så är snart den vita mannen ett minne blott, så vidrigt är det faktiskt. Det vi är utsatta för är ingenting annat än ett folkmord.

Upplever ni som nyligen har varit i Paris att staden är ännu värre drabbad av massinvandring än vår huvudstad Stockholm?

Skulle nog vilja kalla det en parasitinvasion. Hudingar och judar som lever loppan på det välstånd som vita civilisationer skapar. Då dessa folk inte kan skapa liknande civilisationer så invaderar de våra. Lurar den naive vite mannen. Kroknäsor och färgade borde givetvis deporteras bums!
Citera
2014-10-25, 20:58
  #598
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja

Upplever ni som nyligen har varit i Paris att staden är ännu värre drabbad av massinvandring än vår huvudstad Stockholm?

Stockholm kommer långt ner på listan.

Dom mest mångkulturella storstäderna i Europa är Amsterdam, Antwerpen, Berlin, Paris, London, Rotterdam, Frankfurt etc.
Citera
2014-10-25, 23:56
  #599
Medlem
Mugsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddf66
Senast jag var i Paris var för 15 år sedan och redan då var det mycket skräp som strök omkring i centrala delarna.
När jag skulle besöka Eiffeltornet var det ca. 200 svartmuskiga varelser som strök omkring och låtsades sälja billiga plastprylar till turister. Tydligen var det redan då ett av de värsta ställena att råka ut för ficktjuvar.
Vi såg inte en enda polis i området.
Polisen gör räder ibland, men fem minuter senare är försäljarna av plasteiffeltorn och annars krimskrams tillbaka.

Det är ingen fara på dagen i Paris. Men om du är ute och rör dig på natten och ser ut som en turist kommer polisen att stoppa dig och be dig att åka hem.

Jag blev stoppad av självaste polischefen i ett av arrondissementen kl 2 på natten och han sa åt mig att ta en taxi hem, annars skulle det kunna bli tråkigheter.
Citera
2014-10-26, 17:13
  #600
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plyton
Skulle nog vilja kalla det en parasitinvasion. Hudingar och judar som lever loppan på det välstånd som vita civilisationer skapar. Då dessa folk inte kan skapa liknande civilisationer så invaderar de våra. Lurar den naive vite mannen. Kroknäsor och färgade borde givetvis deporteras bums!

Ja, visst är det så. Icke-européer har ingenting här i Europa att göra, utan precis som du skriver borde man deporteras.

Här är ett litet klipp från Paris gator:
http://www.youtube.com/watch?v=hSEn9aS4u6A

En neger här, en neger där, negrer, negrer everywhere...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in