2013-07-21, 22:24
  #577
Medlem
Nebulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatfingers
Jag hade alltid trott att fransmän var vita, men efter mitt första besök i Paris så trodde jag faktiskt att araberna var "ursprungsbefolkningen". Överallt, vita människor är mycket sällsynt att se. På senare år har jag läst varför.

Haha, håll bara käften helt ärlig talat Att säga att många av Paris invånare har afrikanskt ursprung är en sak, att säga att vita personer är SÄLLSYNTA är ju bara att dumförklara sig själv. Hade du sagt att du bara hade varit i någon av de värsta förorter hade jag trott dig, men inte "överallt".

Hur den demografiska bilden i Paris ser ut orkar jag inte analysera, utan lämnar den uppgiften till er mera framsynta Dock finner jag det oroväckande hur rädda många av er är att befinna er i områden där vita personer är i minoritet. Okej att ni tycker det är förkastligt enligt er ideologi, men att vissa skriver: "ja, och så kom vi ut från stationen, gick 10 m och sedan vände vi tillbaka illa kvickt. Bara massa svarta personer överallt Hade vi varit där 30 min till så kan jag inte garantera att jag hade levt idag Flashback". Måste vara begränsande att känna än sådan rädsla när man är ute och reser.
__________________
Senast redigerad av Nebulin 2013-07-21 kl. 22:26.
Citera
2013-07-21, 22:36
  #578
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebulin
Haha, håll bara käften helt ärlig talat Att säga att många av Paris invånare har afrikanskt ursprung är en sak, att säga att vita personer är SÄLLSYNTA är ju bara att dumförklara sig själv. Hade du sagt att du bara hade varit i någon av de värsta förorter hade jag trott dig, men inte "överallt".

Hur den demografiska bilden i Paris ser ut orkar jag inte analysera, utan lämnar den uppgiften till er mera framsynta Dock finner jag det oroväckande hur rädda många av er är att befinna er i områden där vita personer är i minoritet. Okej att ni tycker det är förkastligt enligt er ideologi, men att vissa skriver: "ja, och så kom vi ut från stationen, gick 10 m och sedan vände vi tillbaka illa kvickt. Bara massa svarta personer överallt Hade vi varit där 30 min till så kan jag inte garantera att jag hade levt idag Flashback". Måste vara begränsande att känna än sådan rädsla när man är ute och reser.

Ja eller så är det väl ganska naturligt om man åker till ett land och förväntar sig detta:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/57/French_people_-_mosaic.PNG

men istället möts av det här:
http://nimg.sulekha.com/others/original700/france-illegal-immigrants-2010-1-12-20-17-43.jpg
http://media.cleveland.com/world_impact/photo/muslims-eid-al-fitr-paris-091010jpg-10351f812e6bbe65.jpg
http://www.internationalist.org/journeeactionparise101028.jpg

är man då inte påläst om MEA-invasionen i Frankrike så är det klart att de kan bli chockerade.
Man åker ju inte till Frankrike för att titta på araber och negrer?

Vill man titta på araber så åker man till Saudiarabien, vill man titta på negrer så åker man till valfritt land söder om Sahara.
Det säger sig självt.

Sen att du älskar negerkaos det är ju för att du inte har alla Svenskar hemma i Volvon.
Citera
2013-07-21, 22:56
  #579
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Vill man titta på araber så åker man till Saudiarabien, vill man titta på negrer så åker man till valfritt land söder om Sahara.

Mjae, det räcker med att gå runt lite varsomhelst i Sverige för att se horder av araber och negrer. De kan vara svåra att upptäcka i de områden där våra älskade politiker och journalister är bosatta dock.
Citera
2013-07-21, 23:14
  #580
Medlem
Nebulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Ja eller så är det väl ganska naturligt om man åker till ett land och förväntar sig detta:

är man då inte påläst om MEA-invasionen i Frankrike så är det klart att de kan bli chockerade.
Man åker ju inte till Frankrike för att titta på araber och negrer?

Vill man titta på araber så åker man till Saudiarabien, vill man titta på negrer så åker man till valfritt land söder om Sahara.
Det säger sig självt.

Sen att du älskar negerkaos det är ju för att du inte har alla Svenskar hemma i Volvon.

Tja, om man inte känner till att befolkningen har förändrat sig sedan medeltiden i en metropol är man ju bara ignorant. Är väl bara att hålla sig till Frankrikes landsbygd om man ser det som ett problem med personer "av suspekt rasligt ursprung" (citat från tråden). Eller varför inte Island?

Älska "negerkaos" vet jag inte om jag gör, men om det får dig att må bättre kan jag intyga att jag gör det. Förresten humor på hög nivå att bilden du länkar till med "typiska fransmän" har bla. porträtt av Zinedine Zidane och en svart kvinna . Säger väl en del om konflikten om vad ni i tråden anser vara fransmän och vad andra människor gör.

PS. Varför skriver du "svenskar" med stort S? Är du måhända invandrad britt?
Citera
2013-07-22, 01:58
  #581
Medlem
Det är inte bara Paris och Marseille som är helt negerfierade och arabiserade nu.
Alla de större städerna i Frankrike är bastardiserade.
Citera
2013-07-22, 05:14
  #582
Medlem
Har skett förorts upplopp i någon stad, trappes tror jag det var - av jag har läst de senaste dygnen.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/france/10193809/Second-night-of-riots-in-Paris-over-burka-ban-fine.html
__________________
Senast redigerad av Kamora 2013-07-22 kl. 05:17.
Citera
2013-07-22, 13:20
  #583
Medlem
morkfromorks avatar
även jag har alltid trott att de varit 'vita', men efter jobbat med några fransmän anser jag numera att de är negrer i förklädnad, och frankrike eller iallafall paris går mot en mycket mörk framtid, bokstavligen.
Citera
2013-07-22, 16:29
  #584
Medlem
Sorry

Dubbelpost.
__________________
Senast redigerad av Operaio 2013-07-22 kl. 16:30. Anledning: Skrev fel
Citera
2013-07-22, 16:30
  #585
Medlem
Pratar du om riktiga Fransmän nu? eller kolonialättlingar? Du bör passa dig att blanda ihop ett gammalt ärorikt folk som frankerna/gallerna med Nordafrikaner etc
Citera
2014-10-22, 14:57
  #586
Bannlyst
Jag var nyligen i Paris och det var en väldigt intressant om än väldigt tragisk upplevelse. Jag tvivlar på att det finns någonstans i världen vi idag så tydligt kan bevittna en tidigare högstående civilisations sönderfall. Glöm dock inte nu att den icke-vita invandringen bara är ett symptom av judiskt inflytande. Precis som i stora delar av västvärlden så kontrollerar judarna invandringspolitiken och man gör det i strävan att underminera värdbefolkningen och bryta ned nationalstaten.

Mer info om judarnas järngrepp om Frankrike: http://www.radioislam.org/islam/english/index_westeurope.htm#france
Citera
2014-10-22, 15:01
  #587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oakesson
Jag var nyligen i Paris och det var en väldigt intressant om än väldigt tragisk upplevelse. Jag tvivlar på att det finns någonstans i världen vi idag så tydligt kan bevittna en tidigare högstående civilisations sönderfall. Glöm dock inte nu att den icke-vita invandringen bara är ett symptom av judiskt inflytande. Precis som i stora delar av västvärlden så kontrollerar judarna invandringspolitiken och man gör det i strävan att underminera värdbefolkningen och bryta ned nationalstaten.

Mer info om judarnas järngrepp om Frankrike: http://www.radioislam.org/islam/english/index_westeurope.htm#france

Jag antar att det även var judarna som manipulerade fransmännen att skapa kolonier i Afrika för de såg in i framtiden att det i slutändan skulle slå tillbaka? Om nu en så liten grupp har en sånt järngrepp på hela klotet, borde vi inte gå ner på knäna framför dem istället? Vi är ju som vilda djur i jämförelse med dem, kontrollerade trots att vi är många fler och ändå har "fri vilja".
Citera
2014-10-22, 21:48
  #588
Medlem
Mugsys avatar
Det gamla Frankrike håller på att falla sönder nu. Man har redan i dag 10 procents öppen arbetslöshet och en ständig ström av obildbara afrikaner som kommer till landet. Var tionde arbetsför invånare i ett av kärnländerna i Europa går utan någon vettig framtid. I förlängningen havererar staten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in