Resultat: .
.
0%
0 röster
.
0%
0 röster
2014-10-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Svårt att säga någonting utan att veta vilken anläggning du pratar om. Hästskoberget hade som sagt 20+ inslag.

Men de flesta går till enskilda "rum", det är få som har mer än ett inslag per "rum".
Citera
2014-10-16, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChefPaul
Jo nog är det "Zonen" alltid
De bilder jag sett kunde jag räkna till 1,2,3,4 olika inslag...
Äh, du vet ju den gyllene regeln: "Har man sagt A, så får man säga B!"
Menar du den nordliga anläggning G? Den har jag inte koll på inslagen, bara blivit bortjagad från av skyddsvakter...
Citera
2014-10-17, 06:09
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CVNVInson
Menar du den nordliga anläggning G? Den har jag inte koll på inslagen, bara blivit bortjagad från av skyddsvakter...

Har du blivit bortjagad där? Berätta mer om det, var du innanför staketet eller utanför? När jag var där dök inga vakter upp men jag var förstås inte innanför staketet.
Citera
2014-10-17, 06:36
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumma
Det är ju en anledning att de flesta inslagen ligger på Västra/Sydvästra sidan av ett berg...
Fienden kommer ALLTID från öster. ...
Citera
2014-10-17, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Har du blivit bortjagad där? Berätta mer om det, var du innanför staketet eller utanför? När jag var där dök inga vakter upp men jag var förstås inte innanför staketet.
Inlägg #5204
Citera
2014-10-17, 11:07
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CGGJ51
Men de flesta går till enskilda "rum", det är få som har mer än ett inslag per "rum".

Japp, precis. Min poäng var att antalet inslag säger väldigt lite om anläggningen i fråga.
Citera
2014-10-17, 11:13
Medlem
Bergfasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChefPaul
Jo nog är det "Zonen" alltid
De bilder jag sett kunde jag räkna till 1,2,3,4 olika inslag...

Den enda anläggning mig veterligen folk diskuterat som att den har 4 inslag är en anläggning som benämns K här förmodar jag.
Den har 3 inslag, räknar man med nödut så kommer man upp i 4 men det tycker jag är felaktigt.
När jag tänker efter, Gr..... har kanske 4, den har jag aldrig fått "nöjet" av att besöka så där kan jag inte uttala mig närmre.

Vänligen,
Citera
2014-10-17, 11:27
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergfast
Den enda anläggning mig veterligen folk diskuterat som att den har 4 inslag är en anläggning som benämns K här förmodar jag.
Den har 3 inslag, räknar man med nödut så kommer man upp i 4 men det tycker jag är felaktigt.
När jag tänker efter, Gr..... har kanske 4, den har jag aldrig fått "nöjet" av att besöka så där kan jag inte uttala mig närmre.

Vänligen,

Dessa två anläggningar är ju till mycket väldigt lika, det är nog inte fel att tänka på det Achtung berättade om in- och urlastning. Dessutom har väl båda haft en ingång för räls?
Citera
2014-10-17, 11:45
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Inlägg #5204

Det hade jag tamejtusan missat. Men jag känner inte igen mig i beskrivningen av vägen, undrar om det är samma plats som jag tänker på.
Citera
2014-10-17, 11:46
Medlem
Bergfasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Dessa två anläggningar är ju till mycket väldigt lika, det är nog inte fel att tänka på det Achtung berättade om in- och urlastning. Dessutom har väl båda haft en ingång för räls?

Ja det är nog att anse som ytterst troligt!
K har haft ett inslag med räls in, och G har haft 2, dessa inslag har varit sammanlänkade med samma järnväg.

Vänligen,
Citera
2014-10-17, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Det hade jag tamejtusan missat. Men jag känner inte igen mig i beskrivningen av vägen, undrar om det är samma plats som jag tänker på.
"Gr...." som Bergfast bör mena i inlägget nyss, dvs förrådsberget
Senast redigerad av CVNVInson 2014-10-17 kl. 11:55.
Citera
2014-10-17, 12:16
Medlem
guderis avatar
Citat:

Själv åkte jag med bil ända fram till planen framför grindarna innan vi upptäckte de beväpnade uniformerade militära skyddsvakterna som bevakade grinden. Vi vände då och åkte därifrån, vakterna såg lite nervösa ut dock, men ingenting mer hände. Detta är kanske 5-6 år sedan.
Har även stött på vita "skyddsvaktsbilar" i krokarna.

Man blir lätt lite nyfiken på vad som förvaras där.

Har inte sett riktigt samma aktivitet vid K någon gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in