Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
Vilken potential det huset har för ett riktigt trevligt boende men som du skriver, bo nära järnväg är inte för alla.
Det är ju dessutom så att det mesta av huset verkar vara uthyrt. Många man får säga upp innan man kommer till det mäklaren beskriver som "Perfekt för företagaren som är i behov av lokaler/lager/kontor samt goda kommunikationer."
*Vänthall, wc/handfat. Uthyrt till Trafikverket och belastas med servitut
*Kiosk/serveringsrum, kök med kyl samt ugn. Kontor. Dusch. Wc/handfat. Rum. Uthyrt. (även om kiosken inte direkt såg ut att ha nån pågående försäljning.)
*2 st fd.ställverksrum. Uthyrt till Trafikverket
*Traktorgarage. Uthyrt till Trafikverket.
*Lagerrum uthyrt tillsvidare.
*Bostadslägenhet inrymmande 5 rok, wc/dusch/tvättstuga. Lägenheten är uthyrd
Kvar blir
Städutrymmen
2 st rum, varav ett med handfat/vatten.
Lagerutrymme på övervåningen
och tornet om jag läser rätt
Verkar vara en dålig affär