2014-10-10, 23:13
Medlem
Displaceds avatar
Har vi inte en tråd för detta tråksnack?

(FB) Allmänt om all hockey/hockeyrelaterat
Citera
2014-10-10, 23:49
Medlem
Luke Moffatt får sin dom imorgon. Kvar i Frölunda eller inte är frågan. Enligt de med insyn lär han inte få förlängt - något som också underbyggs med att han var 13:e senast mot Växjö.

Finns det någon annan SHL-klubb som kan vara intresserad, tro?
Citera
2014-10-11, 00:19
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyffla
Luke Moffatt får sin dom imorgon. Kvar i Frölunda eller inte är frågan. Enligt de med insyn lär han inte få förlängt - något som också underbyggs med att han var 13:e senast mot Växjö.

Finns det någon annan SHL-klubb som kan vara intresserad, tro?

Nej, han får knappast förlängt. Har väl varit hyfsad i de matcher han spelat, men knappast någon som kommer att saknas direkt.
Citera
2014-10-11, 01:04
Moderator
Gromguttens avatar
Flyttade ut lite inlägg till rätt tråd.

(FB) ES-klubbarnas ekonomi

/Mod
Citera
2014-10-11, 02:25
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Tror absolut inte FBK får kvala. Andra lag kommer också få sina svackor, däremot kanske man måste agera, förändra något.

Instämmer, tror inte heller FBK kvalar denna säsong.
Förra säsongen såg ju risig i början den med.

Skönt med 3 nya poäng idag (igår).
Bara att hoppas att vi tar hv8-1 också.
Citera
2014-10-11, 04:26
Medlem
Displaceds avatar
http://www.gd.se/ishockey/shl/tv-rodin-om-succematchen#Ishockey

Rödin känns så... dryg. Bara jag som tycker så?
Citera
2014-10-11, 07:13
Medlem
von_Ss avatar
Idag vänder det. Man måste vara helt dum i huvudet om man inte inser att sju gånger degen på Leksand är ett odds att lasta in det man har kvar av lönen på. Oscar håller nollan och Jensa tar slutligen gruvlig revansch för den hemska förlusten i kvalserien 2010 med ett hattrick. Joonas sätter fyran i tom kasse. 0-4 alltså och därmed en ynka poäng bakom Bidragstattarna BK.
Citera
2014-10-11, 07:27
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Idag vänder det. Man måste vara helt dum i huvudet om man inte inser att sju gånger degen på Leksand är ett odds att lasta in det man har kvar av lönen på. Oscar håller nollan och Jensa tar slutligen gruvlig revansch för den hemska förlusten i kvalserien 2010 med ett hattrick. Joonas sätter fyran i tom kasse. 0-4 alltså och därmed en ynka poäng bakom Bidragstattarna BK.

Du sätter ord på alla mina tankar. Årets enklaste poäng. Lantis som man är så befinner jag mig långt ut i skogen och laddar (krökar) inför älgjakten, får följa vinsten via sportradion.
Citera
2014-10-11, 09:00
Medlem
Snabba puckar måste jag säga men enligt uppgift ansluter Lill-Nyllet till modo redan idag-och finns även med på isen! Undrens tid är icke förbi!
Citera
2014-10-11, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Nej, han får knappast förlängt. Har väl varit hyfsad i de matcher han spelat, men knappast någon som kommer att saknas direkt.
Jag är beredd att hålla med. Inte imponerats av honom alls faktiskt. Lite förvånande att såpass många ändå var positiva till hans spel i inledningen.
Citera
2014-10-11, 13:19
Medlem
B-Dawks avatar
Tror inte FBK får kvala heller. Dock måste de ju vända på formsvackan snart och inte bara tro att det löser sig för att det har löst sig andra år.

Förstärkningar på backsidan behövs, den är troligen SHLs sämsta. I varje fall som det ser ut nu.
Citera
2014-10-11, 13:57
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Tror inte FBK får kvala heller. Dock måste de ju vända på formsvackan snart och inte bara tro att det löser sig för att det har löst sig andra år.

Förstärkningar på backsidan behövs, den är troligen SHLs sämsta. I varje fall som det ser ut nu.

Det värsta som kan hända Färjestad är ju om tanken att "det är ju inte nu man ska vara bra" får fotfäste i omklädningsrummet. En stor tillgång för FBK är ju dock att Johansson inte är kvar i ledarstaben - snacka om energitjuv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in