2014-09-12, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Spelar Brynäs såhär framöver blir det jobbigt i vinter. Fruktansvärt dålig insats.

Kan ju bero på motståndet också. Annars såg jag att ni är tippade i undre halvan av tabellen.
Citera
2014-09-12, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Nu har jag ju inte bara den första omgången i åtanke. Jag blickar bakåt och ser sammanhanget. Att inleda med förlust hemma mot Örebro är inget bra tecken. Oförmågan att göra mål är en tendens värd att ta på fullt allvar.
Jo jag köper ditt tänk och jag är fullt med på vad du menar. Men bortsett från förra säsongen så brukar Modo alltid inleda svagt. Nog för att vi inte fick många svar igår men det blir inte bättre av att folk dömer ut oss redan. Låt oss ta den här diskussionen i januari-februari så får vi se hur saker ser ut då.
Citera
2014-09-12, 13:31
Bannlyst
Citat:
Nej. Det var skrämmande dåligt. Inga etablerade anfall på nästan hela matchen, uselt passningsspel, lågt tempo.
Men ni hade lite tryck ca 2 minuter mitt i andra perioden. Var glada att ni har en sådan duktig målvakt, annars hade det varit helt andra siffror.
Citera
2014-09-12, 14:07
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Kan ju bero på motståndet också. Annars såg jag att ni är tippade i undre halvan av tabellen.
Utav dig?
Citera
2014-09-12, 14:42
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Finns det någonstans där man kan se tacklingen på Jämtin (ni vet nog vilken jag menar) från igår?
Citera
2014-09-12, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Finns det någonstans där man kan se tacklingen på Jämtin (ni vet nog vilken jag menar) från igår?

http://shl.se/artikel/57233/
Citera
2014-09-12, 16:05
Medlem
J.R.s avatar
Vilket kanalpaket är bäst om man ska se på SHL-hockey utanför Sverige?
TV4 Play Premium Sport eller "hockeypaketet" på Csports.
Citera
2014-09-12, 16:16
Medlem
Roger Rönnberg tar Frölunda till SM-guld i år, och tar sedan över landslaget!
Citera
2014-09-12, 16:37
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Spelar det någon roll? Tror inte det ens funkar utanför Sverige utan att du får nog använda någon såndär tunnel. Det finns nog dom som är mer insatta..

Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Roger Rönnberg tar Frölunda till SM-guld i år, och tar sedan över landslaget!
Ja, ett inte helt otroligt scenario. Jag hade gärna bytt ut Mårts mot Rönnberg.
Citera
2014-09-12, 16:48
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
På Csports får man väl bara SHL-hockeyn och ingenting annat, medan man på TV4 play premium får mycket mer, eller? Förvisso är väl det mesta mer eller mindre skit som inte är värt att lägga en enda sekund på, men ändå. Kan inte se varför det skulle vara mer värt att köpa paketet som endast ger hockeyn om båda kostar lika mycket.

Edit: Nu förstår jag att du säkert menade vilket som går bäst att använda utomlands. Det enda jag (nästan ) vet om det är att Csports inte gör det. De i NHL-tråden brukar snacka en del om det ibland och är säkert kunniga om hur det fungerar.
Senast redigerad av Trekvartsbyxa 2014-09-12 kl. 16:51.
Citera
2014-09-12, 16:48
Moderator
vfs avatar
Citat:
Nej. Det var skrämmande dåligt. Inga etablerade anfall på nästan hela matchen, uselt passningsspel, lågt tempo.

Mjo, fast det beror på att Frölunda gjorde Brynäs dåliga. Dom checkade fast dom fullständigt.
Citera
2014-09-12, 17:39
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
På Csports får man väl bara SHL-hockeyn och ingenting annat, medan man på TV4 play premium får mycket mer, eller? Förvisso är väl det mesta mer eller mindre skit som inte är värt att lägga en enda sekund på, men ändå. Kan inte se varför det skulle vara mer värt att köpa paketet som endast ger hockeyn om båda kostar lika mycket.

Edit: Nu förstår jag att du säkert menade vilket som går bäst att använda utomlands. Det enda jag (nästan ) vet om det är att Csports inte gör det. De i NHL-tråden brukar snacka en del om det ibland och är säkert kunniga om hur det fungerar.
Ja. Frågan var ju i vilket paket SHL-matcherna fungerade i utanför Sverige. Jag trodde att Csports gjorde det (men är inte säker), tv4 säger att vissa program funkar utomlands andra inte. Samma pris är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in