2014-10-10, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Regin hade varit en sensationsvärvning enligt mig. Hade hellre sett Regin med ett ben i Hv än W Nylander alla dagar i veckan.
Inte för att jag hade haft något emot Regin jag heller men vi har knappast råd med honom med tanke på dels hur dyr han är och hur mycket betalt han kommer kräva, sedan tycker jag Lill-Nyllet är snäppet bättre faktiskt.
Citera
2014-10-10, 17:32
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Regin hade varit en sensationsvärvning enligt mig. Hade hellre sett Regin med ett ben i Hv än W Nylander alla dagar i veckan.
Ja, verkligen. Regin är tillräckligt bra för NHL och kommer förmodligen få plats i ett KHL-lag. För inte kan väl något SHL-lag betala ut den lönen?
Citera
2014-10-10, 17:48
Medlem
Nå, hur blir det med Lill-Nyllet? Modo?
Citera
2014-10-10, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyffla
Nå, hur blir det med Lill-Nyllet? Modo?
Har inte hört så mycket förutom att Svarten hoppas han ska bli spelklar nästa vecka. Och det skulle vara väldigt positivt i såna fall.

Mer Modo när jag ändå skriver: Påhlsson är tillbaka efter avstängningen och spelar således imorgon mot Luleå. Äntligen något att glädjas åt.
Citera
2014-10-10, 18:21
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Ja, verkligen. Regin är tillräckligt bra för NHL och kommer förmodligen få plats i ett KHL-lag. För inte kan väl något SHL-lag betala ut den lönen?
Något som är bra är att dom allra flesta klubbarna i KHL och NLA redan fyllt sin utlänningskvot.
Citera
2014-10-10, 18:29
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Något som är bra är att dom allra flesta klubbarna i KHL och NLA redan fyllt sin utlänningskvot.
Jaså? Bra!

Regin vore en bra värvning för hela ligan. Hoppas någon landar honom.

Såg precis att Brynäs är bäst i PP, hur sjutton gick det till? Tycker att PP-spelet sett helt förskräckligt ut stundtals.
Senast redigerad av Illusioner 2014-10-10 kl. 18:36.
Citera
2014-10-10, 21:33
Medlem
Displaceds avatar
Stabilt hela vägen. Skönt för Ollas att komma igång direkt, Starky fortsatt briljant.

Citera
2014-10-10, 21:41
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Stabilt hela vägen. Skönt för Ollas att komma igång direkt, Starky fortsatt briljant.

Tycker det sammanfattar Brynäs insats.

Scott var dominant matchen igenom. Starkbaum bra som vanligt. Rödin och Blomqvist verkar ha vaknat(kanske därför Scott är så bra nu. Förr fick han ju bära hela formationen själv). Ollas såg förvånansvärt pigg ut. Försvarsspelet ser bättre ut än på riktigt länge.

Minus till Westerholm dock. Två onödiga utvisningar, i övrigt blek.

Finns få negativa saker med Brynäs just nu.

Citera
2014-10-10, 21:45
Medlem
Dags att ta Brynäs på allvar nu även om det kan svänga snabbt. Det är naturligtvis för tidigt att snacka om både tabellplaceringar och slutspel men ni blir helt klart att räkna med även i fortsättningen.
Citera
2014-10-10, 22:14
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Nio omgångar spelade och tabellen ser rätt väntad ut. Luleå Hockey högre upp i tabellen än man trodde på förhand och Färjestad överraskar med att ligga näst sist. Åtta pinnar på nio matcher luktar ju kvalspel.
Citera
2014-10-10, 22:32
Medlem
Illusioners avatar
Brynäs har fixat till en "tredjeassist" i protokollet på sin hemsida.

"2-1 02:09 Jesper Ollas (Alexander Lindgren, Pathrik Westerholm, Ponthus Westerholm) EQ"
Citera
2014-10-10, 22:49
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Nio omgångar spelade och tabellen ser rätt väntad ut. Luleå Hockey högre upp i tabellen än man trodde på förhand och Färjestad överraskar med att ligga näst sist. Åtta pinnar på nio matcher luktar ju kvalspel.
Tror absolut inte FBK får kvala. Andra lag kommer också få sina svackor, däremot kanske man måste agera, förändra något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in