2014-10-06, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Berömmet till Christian Berglund bör han nog ta tillbaka om han ska någon som helst trovärdighet kvar. Fan vad han är sopig numera.
Är han så himla sopig nuförtiden alltså? Jag som drömmer om att han en dag ska återvända som tränare i Modo sen han förde oss till SM-guld. Men det kanske är dags att tänka om där.
Citera
2014-10-06, 20:57
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Är han så himla sopig nuförtiden alltså? Jag som drömmer om att han en dag ska återvända som tränare i Modo sen han förde oss till SM-guld. Men det kanske är dags att tänka om där.
Det var Berglund jag tänkte på. Och, Luckner kan väl vara en bra tränare oavsett hans media-kvaliteter.
Citera
2014-10-06, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Det var Berglund jag tänkte på. Och, Luckner kan väl vara en bra tränare oavsett hans media-kvaliteter.
Ja Lückner är mycket bättre som tränare än expert tycker jag. Men dessvärre lär han aldrig återvända till Modo värmlänning som han är. Challe Berglund kan ta sig däremot. Klockren lightversion av Gnällegård fast en genmodifierad.
Citera
2014-10-06, 21:29
Medlem
perry2s avatar
Bra spel av KHK.
BIK spelade som om de längtade hem.
Marcus Nilsson syntes inte inte heller Christian Berglund (har han varit bra i år? )
Citera
2014-10-06, 22:14
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Bra spel av KHK.
BIK spelade som om de längtade hem.
Marcus Nilsson syntes inte inte heller Christian Berglund (har han varit bra i år? )
Nä, han har inte varit bra.
Citera
2014-10-06, 22:30
Medlem
CreepyCrawls avatar
Grymt skön vinst ikväll för KHK, extra trevligt att Walters fick sätta första målet. Bara att hoppas att det här var väckarklockan han behövde. I övrigt bet dom sig fast bra, gnetade på hela matchen igenom, helt annat lag än det jag såg spela mot Malmö i lördags.

Enda orosmolnet just nu är Timo.. inte första gången han blir skadad på ungefär det här viset, bara att hålla tummarna för att han kommer tillbaka snart. Förvisso har vi Galbraith kvar men det känns ändå otrevligt.
Citera
2014-10-06, 22:40
Medlem
Citat:
Ja Lückner är mycket bättre som tränare än expert tycker jag. Men dessvärre lär han aldrig återvända till Modo värmlänning som han är. Challe Berglund kan ta sig däremot. Klockren lightversion av Gnällegård fast en genmodifierad.

Ditt jävla kötthövve. Han är inte värmlänning!

Undrar när BIK ska ta in några försvarare? Innan säsongen kunde man se att försvaret inte är bra nog. Sedan med skador på dom som finns så är inte situationen bättre.

Förlust hemma mot KHK är inte alls ok om man satsar på dom översta platserna i serien.
Citera
2014-10-06, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Ditt jävla kötthövve. Han är inte värmlänning!

Undrar när BIK ska ta in några försvarare? Innan säsongen kunde man se att försvaret inte är bra nog. Sedan med skador på dom som finns så är inte situationen bättre.

Förlust hemma mot KHK är inte alls ok om man satsar på dom översta platserna i serien.
Njae , beror ju på hur man ser det, han är visserligen inte född i Värmland men har Färjestad som moderklubb så nog får man påstå att det finns värmländskt blod i den mannen.
Citera
2014-10-06, 23:01
Medlem
Citat:
Njae , beror ju på hur man ser det, han är visserligen inte född i Värmland men har Färjestad som moderklubb så nog får man påstå att det finns värmländskt blod i den mannen.

Men lägg av nu med dina fantasier nu!!!

Efter förlust mot skit laget KHK och vinst mot än större skit laget Västerås ungdom så blir det stor seger borta för dom hårda grabbarna mot SSK
Citera
2014-10-07, 20:30
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borta_med_vinde
Vita hästen - helt utspelat i Södertälje 2 perioder har ingenting att säga till om. Dock 1p från Södertälje.

Edit; Vita hästen kommer ligga i botten vid omgång 10.

Bra analys. 1:a efter tio omgångar.

Ser dock ut att få stryk mot AIK, så kanske ligger 2:a efter elva omgångar!
Citera
2014-10-07, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Bra analys. 1:a efter tio omgångar.

Ser dock ut att få stryk mot AIK, så kanske ligger 2:a efter elva omgångar!

Jag har haft så otroligt fel. Är fortfarande som en fågelfolk över hur tabellen ser ut.
Citera
2014-10-07, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borta_med_vinde
Jag har haft så otroligt fel. Är fortfarande som en fågelfolk över hur tabellen ser ut.
Du och Håkan Södergren borde bilda en klubb! Nej skämt åsido, vi är nog många som underskattat Vita Hästen under säsongen men kvällens förlust säger inte så mycket. Rimligtvis bör man kunna vara med och slåss om play-off till kvalspelet om man inte ligger kvar i toppen hela säsongen men det är inte troligt. Vägrar dock tro att dom ska tappa så mycket att dom slutar sist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in