2014-10-06, 18:51
Medlem
vizuals avatar
Kul att se att masse är i farten igen

Hur går det med brudarna på jobbet? dom som ville ha hjälp med bitcoin
Citera
2014-10-06, 18:55
Medlem
Tror ni alltså att priset kommer sjunka inom dom närmaste dagarna eller är det månader vi pratar om?
Citera
2014-10-06, 18:58
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruno.K
Tror ni alltså att priset kommer sjunka inom dom närmaste dagarna eller är det månader vi pratar om?
Tror vi kommer se en stor volatilitet de närmsta dagarna, och efter det så kommer kursen med sannolikhet att öka.
Citera
2014-10-06, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Tror vi kommer se en stor volatilitet de närmsta dagarna, och efter det så kommer kursen med sannolikhet att öka.

Är http://www.coindesk.com/price/ pålitlig? Såg att priset låg nere på 300 dollar som lägst motsvarnde ca: 2156 på bitstamp. Medans fybse.se ligger prunt 2700...blir nog o regga sig på bitstamp

Edit: Måste man SCANNA in dokumenten om man ska regga sig på bitstamp? Vem fan har en scanner? Har ni scannat eller gicl det bra med ett foto? Funkade bra med ett mobilfoto till fybse.

Eller är det ågon som har ett annat tips på en sida?
Senast redigerad av Bruno.K 2014-10-06 kl. 19:05.
Citera
2014-10-06, 19:05
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizual
Kul att se att masse är i farten igen

Hur går det med brudarna på jobbet? dom som ville ha hjälp med bitcoin

Det gick precis som vanligt när Masse är i farten. Blev inget ligga där inte

Fast nu när bitcoin är så billig igen så får jag jobba på en ny charmoffensiv.

Jag är lång och lönnfet och är ingen Brad Pitt direkt. Så jag får verkligen kämpa för mina erövringar.

Däremot är min chef nöjd trots kursfallet sen han köpte. Han säger "citat" (Masse du har öppnat mina ögon för ett nytt sätt att tänka).

Gubbjäveln är ju inte riktigt klok (sitter du och läser detta nu din gamle tjockis?)
Citera
2014-10-06, 19:05
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Är http://www.coindesk.com/price/ pålitlig? Såg att priset låg nere på 300 dollar som lägst motsvarnde ca: 2156 på bitstamp. Medans fybse.se ligger prunt 2700...blir nog o regga sig på bitstamp

Eller någon som har ett annat tips på en sida?

Bitstamp helt överlägset enligt mig. Kör där!
Citera
2014-10-06, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Bitstamp helt överlägset enligt mig. Kör där!

Det verkar vara en väldigt jobbig registreringsprocess bara.

Måste man SCANNA in dokumenten om man ska regga sig på bitstamp? Vem fan har en scanner? Har ni scannat eller gick det bra med ett foto? Funkade bra med ett mobilfoto till fybse.

Edit: kanske inte ska ta acceptable scanned images helt ordagrant egentligen va? Scanned är väl inte direkt översättning till vårt svenska skanna som man gör med en skanner?
Citera
2014-10-06, 19:12
Bannlyst
Hur säljer ni era bitcoins sedan? Jag är rätt ny på detta och har bara köpt för motsvarande några hundra kronor. Just nu rusar de i höjden.
Citera
2014-10-06, 19:16
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Fotbolls vm 2018 (planerad exit) 8000 dollar
Varför har du en planerad exit om du tror att bitcoin kommer att fortsätta växa?
Om bitcoin är en framgång har du rimligen ingen anledning att göra en exit (till vad? dollar?) om 4 år, såvida det inte fortfarande är oerhört volatilt och typ din enda tillgång. Men då är det ju snarare diversifiering. Om bitcoin tuffar på framgångsrikt i 4 år till äger jag nog vid det laget väldigt mycket hellre bitcoin än dollar.
Citera
2014-10-06, 19:21
Medlem
Citat:
Det verkar vara en väldigt jobbig registreringsprocess bara.

Måste man SCANNA in dokumenten om man ska regga sig på bitstamp? Vem fan har en scanner? Har ni scannat eller gick det bra med ett foto? Funkade bra med ett mobilfoto till fybse.

Edit: kanske inte ska ta acceptable scanned images helt ordagrant egentligen va? Scanned är väl inte direkt översättning till vårt svenska skanna som man gör med en skanner?

Var beredd på avgifter samt att tar du ut dina BTC från Bitstamp så får du betala en avgift + att de tar en avgift för varje köp.

"International bank transfer deposits carry 0.1% deposit fee on our side (minimum fee = $15) and take 2 - 5 business days to credit. All other currencies will be converted to USD, free of charge".
Citera
2014-10-06, 19:25
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Varför har du en planerad exit om du tror att bitcoin kommer att fortsätta växa?
Om bitcoin är en framgång har du rimligen ingen anledning att göra en exit (till vad? dollar?) om 4 år, såvida det inte fortfarande är oerhört volatilt och typ din enda tillgång. Men då är det ju snarare diversifiering. Om bitcoin tuffar på framgångsrikt i 4 år till äger jag nog vid det laget väldigt mycket hellre bitcoin än dollar.

Du är för härlig Trillske!

Når vi målkursen 2018 så blir det bara ett problem av angenäm natur.

Har du packat väskan Trillske?

För nu jävlar tar det fart igen!
Citera
2014-10-06, 19:42
Medlem
weedrapportens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Hur säljer ni era bitcoins sedan? Jag är rätt ny på detta och har bara köpt för motsvarande några hundra kronor. Just nu rusar de i höjden.

Bara sälja av dem på flugsvamp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in